جوهر دستگاه بنر کونیکا

تماس بگیرید

جهت دانلود لیست قیمت و اطلاعات کامل دستگاه شماره تلفن خود را وارد کنید


    توضیحات

    5/5 - (4 امتیاز)

    جوهر دستگاه بنر کونیکا از پرفروش ترین جوهر های مخصوص هد کونیکا ژاپن در ایران میباشد.کیفیت و دوام این جوهر در فضای باز بسیار مثال زدنی است.همچنین راحتی و عمر بالای هد از مشخصات اصلی این جوهر میباشد.

    برترین و با کیفیت ترین جوهر مخصوص هد کونیکا جوهر سان کالر میباشد که توانسته است با اتکای بر کیفیت بی نظیر خود دارندگان دستگاههای کونیکا را راضی نماید.

    جوهر سان کالر برای چه هدهایی مناسب است

    • مخصوص هد کونیکا 256
    • جوهر مخصوص هد کونیکا 512
    • جوهر مخصوص هد کونیکا 1024

     

    جوهر دستگاه چاپ بنر سان کالر کونیکا چه ویژگی دارد

    • شفافیت و کیفیت بسیار بالا
    • بدون هد گرفتگی و افزایش عمر هد
    • مناسب ترین قیمت جوهر دستگاه بنر
    • مصرف بسیار پایین جوهر بدلیل پوشش بالا و عدم پرج جوهر

     

    همین الان لیست قیمتهای جوهرها را دریافت کنید(دریافت بلافاصله)

       

       

      فروش جوهر کونیکا

      اصولاً در فروش یک محصول بحث ارتباط مناسب بین خریدار و فروشنده اهمیت ویژه‌ای دارد و در مورد فروش جوهر کونیکا نیز چنین مسئله‌ای مطرح است. اگر کلمات کلیدی مربوط به جوهر مخصوص هد دستگاه بنر کونیکا را در اینترنت جستجو کنیم، به احتمال زیاد با مدل‌های مختلف هد این دستگاه‌ها مواجه خواهیم شد که هر کدام از آنها با اسامی خاصی شناخته می‌شوند. این نشان می‌دهد که فروش جوهر کونیکا باید بر اساس شناخت و اطلاعات نسبت به دستگاه چاپ بنر انجام گیرد و حتی در صورتی که خریدار از این موارد اطلاعی نداشته باشد، فروشنده مشاوره لازم را به آنها بدهد.

      موارد موثر در فروش جوهر دستگاه چاپ بنر

      آشنایی و شناخت به عنوان مهمترین فاکتور در فروش جوهر بنر کونیکا مطرح است. برندهایی مانند سان کالر، فول کالر، های کالرو …. در حال حاضر در سطح بازار ایران به عرضه جوهر دستگاه بنر فعالیت دارند و هر کدام از آنها تلاش خود را به کار گرفته‌اند که محصولات را برای دستگاه‌های خاصی تنظیم کند. مثلاً شرکت اپسون برای مدل‌های مختلف هد دستگاه خود، استفاده از جوهرهای سان کالر رو پیشنهاد می‌کند که هم با کارایی دستگاه سازگاری دارد و هم به طول عمر بیشتر نازل‌ها و هد دستگاه کمک می‌کند. به همین نسبت، فروش جوهر دستگاه بنر که اختصاصا برای این نمونه هد ها تولید شده است به کارایی موثر تر شما کمک می‌کند.

      در مورد دستگاه‌های چاپ بنر کونیکا همانند شرکت‌های اپسون هستند و سعی کردند که برای هر کدام از محصولات خود، یک یا چند نوع جوهر خاص پیشنهاد دهند. به عنوان مثال، در فروشگاه‌های مختلف شاهد عرضه و فروش جوهر دستگاه بنر کونیکا مدل آلوین هستیم. این جوهر به عنوان یکی از بهترین و شناخته‌ترین مارک با های متناسب با دستگاه‌های کونیکا شناخته می‌شوند و امکان استفاده از آنها در هد کونیکا ۲۵۶، هد کونیکا ۵۱۲ و هد کونیکا ۱۰۲۴ وجود دارد. پس اگر یک شرکت در زمینه فروش جوهر کونیکا فعالیت دارد، باید این تفاوت‌ها را در نظر داشته باشد و ترجیحاً جوهر مخصوص را به خریداران تحویل دهد.

      Subscribe
      Notify of
      بازخورد (Feedback) های اینلاین
      مشاهده همه دیدگاه ها
      0
      چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x