دستگاه چلنیوم چنل مکس

تماس بگیرید

جهت دانلود لیست قیمت و اطلاعات کامل دستگاه شماره تلفن خود را وارد کنید


    توضیحات

    5/5 - (5 امتیاز)

    دستگاه چلنیوم به عنوان یکی از ابزارهای جدید و جذاب برای تولید انواع حروف چلنیوم به کار میرود. این دستگاه به‌عنوان یکی از پیشرفت‌های اخیر در صنعت تبلیغات و تولید تابلوهای تبلیغاتی توانسته است از محبوبیت زیادی بین تابلوسازها و دست اندرکاران تبلیغات کسب کند. نکته مهم این است که فایل مورد نظر برای ساخت حروف چلنیوم از طریق یک نرم‌افزار خطی مناسب مانند کورل دراو یا فری هند یا کد طراحی می‌شوند، به کمک دستگاه برش لیزر برش داده می‌شوند، لبه چلنیوم با استفاده از دستگاه چلنیوم شکل‌دهی می‌شوند و درنهایت با پلکسی به عنوان رویه و پی وی سی برش داده شده با دستگاه سی ان سی به عنوان بدنه پشت مونتاژ خواهد شد.

    به نظر شما چه چیزی می‌تواند راحت‌تر و مناسب‌تر از این روش برای ساخت حروف چلنیوم تابلوهای تبلیغاتی باشد.

    حروف چلنیوم زمانی که به یک تابلو تبلیغاتی تبدیل می‌شوند و در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، جذابیت خاصی به تابلو داده و ازلحاظ زیبایی‌شناختی نیز آنها را در سطح مناسبی قرار می‌دهند. علاوه بر این، استفاده از ورقهای پلاستیکی یا به اصطلاح پلکسی و لامپ‌های LED در کنار حروف چلنیوم باعث شده است که تنوع رنگی این تابلوها بیش‌ازپیش شود.

    اما داستان دستگاه حروف ساز چلنیوم چیست؟

    دستگاه چلنیوم به چه دلیل ترجیح داده می‌شوند؟ قیمت دستگاه حروف ساز چنلیوم نسبت به سایر شیوهای تولید تابلو چه مزایایی دارد؟ با ما همراه باشید تا بینش بهتری نسبت به دستگاه چلنیوم و دستگاه حروف ساز داشته باشیم؟

    داستان دستگاه چلنیوم  از کجا نشات می‌گیرد

    دستگاه حروف ساز چلنیوم یک نوع دستگاه برش و شکل‌دهی خاص است که توانایی برش لبه های چلنیوم در شکل‌ها و طرح‌های مختلف را دارد. این دستگاه‌های طوری طراحی می‌شوند که حروف الفبا، مربوط به هر زبانی از جمله فارسی، را از طریق فایل ارسالی خم کرده حالت میدهد و فقط کافی است پلکسی را روی آن مونتاژ کنید و از این طریق حروف چلنیوم ایجاد می‌شوند. حروف چلنیوم مهم‌ترین ابزار در تبلیغات محیطی و فضای بیرونی کسب‌وکار هستند و اغلب توسط صاحبان کسب‌وکار برای نمایش دادن اطلاعات به مشتریان استفاده می‌شوند.

    استفاده از تابلوهای برجسته در فضای بیرونی کسب‌وکار فقط محدود به تابلوهای چلنیوم نمی‌شود و استفاده از این تابلوها ریشه در سابقه و تاریخچه کشورهای مختلف دارد. اما استفاده از سیستم کامپیوتری و به کار بردن ورق‌های چلنیوم رنگی و لامپ‌های LED به سالیان اخیر و اوایل قرن بیست و یکم برمی‌گردد. با توجه به تنوع سلیقه‌ها و رقابت شدید در بازار تبلیغات، صاحبان کسب‌وکار و طراحان تبلیغاتی به استفاده از طرح‌های رنگی متمایل شدند و استفاده از دستگاه چلنیوم بیشتر شد.

    تأثیر حروف چلنیوم بر انتخاب دستگاه حروف ساز

    حروف چلنیوم در انواع و شکل‌های مختلفی ساخته می‌شوند و هرکدام از آنها به یک تابلو خاص نیاز دارد. به‌عنوان‌مثال، برخی از تابلوهای چلنیوم به‌صورت تمام فلزی یا تمام پلاستیکی ساخته می‌شوند و در آنها از لامپ استفاده نمی‌شود. در این نوع تابلوها، نیازی به نور ال  ای دی نیست و از ورق چلنیوم رنگی یا ورقهای جدید چنل مکس که بدون لبه هستند استفاده می‌شود. در این مورد دستگاه چلنیوم فقط توانایی برش و خم لبه را دارا باشد برای کاربر کافی است.

    اما برخی دیگر از سازندگان تابلوهای مایل‌اند که از ال ای دی جهت نور حروف در طراحی و ساخت تابلو استفاده کنند. در این صورت نه‌تنها دستگاه چلنیوم باید مناسب باشد، بلکه نوع تابلو نیز باید با سیم‌کشی و گذاشتن ال ای دی همخوانی داشته باشد. در این حالت، خریدار دستگاه چلنیوم، باید قابلیت‌های دستگاه را درک کرده و با توجه به نیاز خود آن را انتخاب کند.

    حروف چلنیوم را می‌توان به‌طور مستقیم بر روی دیوار نصب کرد. اکثر افراد ترجیح می‌دهند که از تابلو استفاده نکنند و حروف چلنیوم را به‌صورت جداگانه در یک مسیر مشخص بچینند. به هنگام طراحی این حروف، اپراتور دستگاه چلنیوم باید به تنوع رنگی و مدل حروف توجه داشته باشد. هنگام نصب این حروف به‌صورت جداگانه، شخص باید الگوی نصب آنها را رعایت کرده و به ترتیب آنها را به بهترین شکل نصل نماید.

    دلیل انتخاب حروف چلنیوم مجهز به نور ال ای دی

    حروف چلنیوم یک انتخاب ایده‌آل برای کسب‌وکار محسوب می‌شوند. همین‌طور هرکدام از این مجموعه حروف از یک سیستم روشنایی برخوردار است که آنها را به یک نماد قابل‌مشاهده تبدیل می‌کند. دستگاه چلنیوم این امکان را به صاحبان صنایع و کسب‌وکار می‌دهد که نمایش قابل‌توجهی از محصولات و خدمات خود داشته باشند و از این طریق مشتریان بالقوه را به سمت خود بکشند. بنابراین، با توجه به اهمیت حروف و دستگاه حروف ساز چلنیوم، درک تمایل زیاد به استفاده از این سیستم چندان سخت نیست، اما چرا استفاده از لامپ‌های ال ای دی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

    حروف چلنیوم قطعات جداگانه از آلومینیوم هستند که برای نمایش بهتر به آنها لامپ‌های ال ای دی  اضافه می‌شود. استفاده از لامپ‌های ال ای دی باعث می‌شود که اندازه و تنوع رنگی تابلوها بیشتر شود و حروف نیز حالت سه‌بعدی داشته باشند که درنهایت به سود زیبایی ساختمان کسب‌وکار می‌شود. دستگاه حروف ساز چلنیوم قابلیت طراحی و ساخت مواردی مانند لوگو، عنوان، تصاویر تبلیغاتی، و تابلو تبلیغاتی را دارند، بنابراین می‌توانند در بخش‌های مختلفی زیباسازی، جذب مشتری و معرفی برند و لوگو به کار شما بیایند.

    استفاده از لامپ‌های LED و سالیان دور گذشته از نئون به بهتر و بیشتر دیده شدن تابلو کمک می‌کند و می‌توانید اطمینان داشته باشید که هزینه‌ای که می‌پردازید، درنهایت به سود شما خواهد بود.

    انواع مختلف دستگاه چلنیوم

    تنوع در دستگاه‌های چلنیوم تابع موارد متفاوتی است و هرکدام از این فاکتورها می‌توانند نوع دستگاه و توانایی آن را تعیین کند. اولین عاملی که بر نوع دستگاه تأثیرگذار است، ماده سازنده حروف چلنیوم است. حروف چلنیوم از مواد مختلفی مانند ورق فلزی، و ورق‌های کامپوزیتی و آلیاژی آلومینیوم ساخته می‌شوند، لذا این مواد می‌توانند نوع دستگاه و نحوه برش و خم کردن آنها را تحت تأثیر قرار دهد. به‌عنوان‌مثال نحوه برش دادن و خم کردن ورق فلزی در دستگاه چلنیوم با ساخت حروف پلاستیکی کاملا متفاوت است و تأثیر خود را بر روی دستگاه می‌گذارد.

    عامل دیگری که باعث تفاوت در دستگاه‌های حروف ساز چلنیوم می‌شود، نوع تابلو تبلیغاتی است. برخی از تابلوهای تبلیغاتی به‌صورت استاندارد ساخته می‌شوند و از مواردی مانند LED استفاده نمی‌کنند. درواقع نور ندارند ولی این تابلوها نیاز به طراحی پیچیده ندارند و صرفاً برش و شکل‌دهی حروف آنها کافی می‌باشد. اما تابلوهایی که دارای نور هستند باید دارای ظرافت ویژه ایی باشند.

     

    هنگام استفاده از دستگاه حروف ساز چلنیوم به چه مواردی توجه داشته باشیم

    1. از فونت‌های پایه و ساده که به‌خوبی دیده می‌شوند استفاده کنید، این به خوانده شدن راحت و سریع تابلو شما کمک می‌کند و می‌توانید به‌راحتی پیغام کسب‌وکار خود را برسانید.
    2. حروف چلنیوم را در یک موقعیت مطلوب قرار دهید تا همه مشتریان بالقوه بتوانند آن را ببینند.
    3. اندازه حروف را طوری انتخاب کنید که افراد از فواصل مختلف قادر به خواندن آن باشند و توجهشان به آن جلب شود.
    4. از رنگ و نور مناسب استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های تند و تیز و نورهای ال ای دی ویژه و یا آر جی بی می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

    همان‌طور که می‌بینید، تنوع بالایی در دستگاه‌های چلنیوم و حروف چلنیوم وجود دارد و به هنگام خرید آنها باید به نیازهای شخصی و حرفه‌ای خود توجه داشته باشید.

     

    معرفی دستگاه چلنیوم چنل مکس

    دستگاه چلنیوم جدید چنل مکس در واقع نمونه ارتقا یافته دستگاه حروف ساز در بازار ایران میباشد.

    این دستگاه با استفاده از مکانیک قوی و مستحکم خود و استفاده از موتورهای جدید و پرقدرت  علاوه بر توانایی کار بر روی انواع لبه چلنیوم بازار ایران میتواند انواع لبه های جدید چنل مکس نیز کار کند.

    لبه چنل مکس چیست ؟

    لبه های جدید چنل مکس نسل بعدی لبه حروف چلنیوم میباشد.که توانسته است مشکلات لبه های چلنیوم فعلی را مرتفع نماید و ظاهری به مراتب زیباتر با کار ببخشد.

    مشخصات دستگاه چلنیوم چنل مکس

    • دارای نرم افزار تخصصی برش و لبه
    • کار بر روی انواع لبه های چلنیوم و آلومینوم
    • شبیه ساز قطر مدیا ورودی جهت کالیبره کردن دقیق تر دستگاه
    • حداکثر ارتفاع کار
    • سرعت بالای ساخت حروف به نسبت دستگاههای موجود در بازار

     

    همین الان قیمت دستگاهها را مشاهده نمایید

      Subscribe
      Notify of
      بازخورد (Feedback) های اینلاین
      مشاهده همه دیدگاه ها
      0
      چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x