slider-site-simayeshahr+
slider-site-simayeshahr
previous arrow
next arrow

فاطمه نوری – کارشناس خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش

مجتمع سیمای شهر برای دستگاههای عرضه شده خدمات پس از فروش مطمئن ارایه میکند این خدمات در کل کشور در محل مشتری انجام میشود

سید امین روحانی – مدیرفروش

مشاوره قبل از خرید

قبل از اینکه بخواهید سرمایه گزاری کنید مشاوران خبره سیمای شهر اطلاعات کافی برای خرید هر نوع دستگاه و بازار کار آن در اختیار شما قرار میدهند

پرطرفدارترین محصولات

دستگاه فلت بد یووی

دستگاه فلت بد امروزه به شدت مورد توجه قرار گرفته است.مزیت های فراوان چاپ با دستگاه فلت بد و دستگاههای یووی و صنایع متنوع مربوطه باعث شده این صنعت به سرعت در حال پیشرفت باشد

دستگاه برش لیزر فلزات 

دستگاه برش لیزر فلزات از ابزارهای جدید و فوق العاده برای برش دقیق و بی نقص فلزات به حساب می آید . سیمای شهر دستگاههای برش لیزری و دستگاههای فایبر برش و مارکینگ را را واردات و نصب و راه اندازی مینماید.

دستگاه اکوسالونت

مجتمع سیمای شهر با داشتن تجربه پانزده ساله انواع دستگاه اکوسالونت را با مشخصات فنی جدید عرضه مینماید.این دستگاهها با هد های اپسون ژاپن هستند تنوع عرضها و مدلها وجود دارد.

دستگاه چاپ بنر

دستگاه چاپ بنر از محبوب ترین و پرکابرد ترین دستگاه های چاپ می باشد . با استفاده از این دستگاه و همچنین دارابودن سیستم پشتیبانی سیمای شهر میتوانید بهترین کیفیت در دستگاه چاپ بنر را دارا باشید.خدمات فروش ویژه ی دستگاه چاپ بنر دارای مراحل تحلیل و برسی دستگاه مد نظر ، مشاوره و تعیین قیمت دستگاه و خرید و نصب دستگاه می باشد.شرکت سیمای شهر با دارا بودن بیش از دو دهه فعالیت توانایی مشاوره حرفه ای در زمینه ی انتخاب بهترین دستگاه نسبت به کیفیت مد نظر و هزینه را رایگان در اختیار شما قرار میدهد.

خدمات پس از فروش شامل تامین متریال و مواد مصرفی دستگاه چاپ بنر تا اموزش اپراتوری انواع دستگاهها برای استفاده هرچه بیشتر دستگاه چاپ بنر از خدمات پشتیبانی سیمای شهر برای مشتریان دستگاه چاپ بنر می باشد.

دستگاه CNC

کاربرد دستگاه cnc  زیاد است که نمی توان آن ها را لیست کرد. در صنایع مختلف و در کسب و کارهای متنوعی از دستگاه CNC استفاده می شود و به همین علت نمی توان کاربردهای این دستگاه را آن قدرها هم محدود کرد. از این دستگاه از صنعت بزرگ خودروسازی گرفته تا لوازم تزیینی کوچک استفاده می شود و همین گستردگی فعالیت را نشان می دهد.

دستگاه CNC البته ابعاد مختلفی را نیز به خود اختصاص داده است و هر کدام از این ابعاد نیز می تواند در کاربردی خاص مورد استفاده باشد. مثلا برای کارهای تزیینی که طول و عرض  آنها زیاد و کارگاهی نیستند، دستگاه cnc با ابعاد کوچک نیز کافی است؛ اما اگر قرار است با استفاده از دستگاه اقدام به برش و تهیه چوب و سنگ برای نمای ساختمان کنید، احتمالا ابعاد کوچک به کارتان نمی آید.

دستگاه برش لیزر

دستگاه برش لیزر که یکی از دستگاه های پرکاربرد در دنیا است و همیشه برای موارد برش و حک در سایز های معمولی و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد .بهترین دستگاه برای برش با لیزر و هاشور بر روی چوب و سنگ و فلز ، دستگاه برش لیزر است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی خاص لیزر یا اپتیک خود توانسته تحولی عظیم در صنایع مختلف برش ایجاد کند. کاربردهای این دستگاه فراوان است و به همین علت با عنوان دستگاه لیزر مدل های مختلفی از این دستگاه تولید و راهی بازار شده است.

لیزر ابزاری است که نور را به صورت پرتوهای موازی بسیار باریکی که طول موج مشخصی دارند ساطع می‌کنند. این دستگاه از ماده‌ای جمع ‌کننده یا فعال کننده نور تشکیل شده که درون محفظه تشدید نور قرار دارد. این ماده پرتو نور را که به وسیله یک منبع انرژی بیرونی (از نوع الکتریسیته یا نور) به وجود آمده، تقویت می‌ کند. دستگاه برش لیزر با استفاده از تکنولوژی این دستگاه کار می کند.

آرشیو نرم افزارها

برای دستگاههایی که از سیمای شهر خریداری کرده اید فایلهای نرم افزارهای آنها در دسترس شما قرار خواهد داشت میتوانید این نرم افزار را دانلود کنید

بانک فایلهای لیزری

برای دستگاههای برش لیزر و دستگاههای سی ان سی میتوانید از آرشیو فایلهای سیمای شهر استفاده نمایید و کسب و کار خود را توسعه و رونق بخشید