دستگاه بنر در دنیای صنعت

0 19
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

دستگاه بنر در دنیای صنعت و تجارت امروز، مفهوم تبلیغ و معرفی محصول و خدمات، یکی از پرکاربردترین و غیر قابل انکارترین موضوعاتی است که نمی تواند از مسیر پیشرفت و توسعه ی انواع مشاغل و حوزه های فعالیت و رشته های مختلف صنعتی، بازرگانی، تحقیقاتی و خدماتی و حتی کاربری های شخصی و اجتماعی جدا گردد. دستگاه بنر در دنیای صنعت کاربردهای فراوانی دارد و در صنعت چاپ و تبلیغات دارای جایگاه ویژه ای است.

دستگاه چاپ بنر

از جمله پر مصرف ترین و کاربردی ترین دستگاه هایی که امروزه برای امور چاپ و تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه چاپ بنر است که به طور خلاصه آن را به نام دستگاه بنر نیز می شناسند.

در حقیقت هر جا دستگاه بنر مشاهده کردید، در نظر داشته باشید که می تواند به این دلایل از این دستگاه استفاده گردد:

حالت اول

اول اینکه ممکن است محل نصب دستگاه، یک چاپ خانه، و یا کارگاه یک شرکت تبلیغاتی و یا یک دفتر فنی و فعال در امور تبلیغات باشد. در سال های اخیر علاوه بر چاپ بر روی کاغذ یا مقوا و یا ساخت تابلوهای گوناگون، بخش مهمی از فعالیت روزمره ی شرکت ها و موسسات چاپ و تبلیغات و دفاتر فنی و مهندسی را استفاده از بنر برای امور مربوطه تشکیل می دهد و به تبع آن هر یک از این موسسات بر اساس نیاز و میزان تمایل خود به سرمایه گذاری و توسعه فعالیت، استفاده از دستگاه بنر را مورد توجه و گاهی در دستور کار خود قرار می دهند.

حالت دوم

در حالت دوم ممکن است موضوع کار و فعالیت محل استقرار و استفاده از دستگاه بنر، ارتباطی با حوزه ی امور چاپ و تبلیغات به صورت تخصصی نداشته باشد، اما به دلیل نیاز فراوان به این دستگاه برای مصارف داخلی همان مجموعه، مدیریت ترجیح داده است از یک دستگاه بنر مستقل و در اختیار خود استفاده کند.

 

دستگاه بنر در دنیای صنعت

صرفه اقتصادی

به عبارت دیگر، گاهی ممکن است میزان نیاز مدیریت یک شرکت به ویژه در بخش روابط عمومی و ارتباطات آن، به امر اطلاع رسانی، تبلیغات و انتشار پیام ها و آگهی ها، به اندازه ای زیاد باشد که با یک حساب و کتاب ابتدایی، به این نتیجه رسیده است که خرید یک یا دو دستگاه بنر و همچنین استخدام یک یا دو نفر اپراتور پای دستگاه برای انجام امور و چاپ بنرهای مورد نیاز شرکت، در بلند مدت موجب صرفه جویی اقتصادی گردد. این وضعیت در مقایسه با حالتی محاسبه خواهد شد که مدیریت و مسئول بخش روابط عمومی، تمامی این موارد و نیازها را به صورت برون سپاری، در اختیار شرکت ها و موسسات و دفاتر تبلیغات و چاپ قرار داده و از آنها تحویل گیرد.

زمانی که برای مشاوران اقتصادی و تصمیم گیرندگان شرکت نیازمند به اطلاع رسانی و تبلیغ، محرز شد که خرید یک یا دو دستگاه بنر و به کار گیری یک یا دو نفر کاربر، از برون سپاری این گونه کارها مقرون به صرفه تر خواهد بود و در بلند مدت کاهش هزینه های تمام شده را در پی خواهد داشت، به این امر مبادرت کرده و با صرف هزینه ای که مطمئن هستند در دراز مدت بازگشت دارد، به دنبال خرید دستگاه بنر خواهد بود.

از مزایای خرید دستگاه چاپ بنر اختصاصی:

  • کاهش هزینه های جاری
  • صرفه جویی اقتصادی
  • افزایش سرعت عمل
  • افزایش کیفیت چاپ
  • توسعه و رشد مجموعه
  • بازگشت سرمایه مطلوب
  • کاهش رفت و آمدها
  • انجام کار در زمان معین

 

دستگاه بنر در دنیای صنعت

استفاده از بنر به عنوان اصلی ترین ابزار مناسب برای انواع چاپ هم در میان اهالی کار و صنعت و صاحبان مشاغل، و هم در میان افراد و اشخاص گوناگون که به صورت شخصی سعی در انتشار موضوع و پیام برای سایر مخاطبین خود هستند، در سال های اخیر بر کسی پوشیده نیست.

چاپ بنر می تواند برای یکی از این موارد باشد:

  • آگهی ها
  • اطلاعیه ها
  • خبررسانی
  • اخبار
  • تابلو های راهنما
  • تابلوهای تبلیغاتی
  • بیلبوردها
  • معرفی
  • تبریک ها
  • تسلیت ها

مزایای بنر

چرا که علاوه بر سرعت نسبتا بالا در چاپ و همچنین کیفیت مطلوب تصویر یا متن نقش بسته روی بنر و فلکسی، عمر این متریال و در نتیجه دوام و پایداری تابلو و اعلامیه ی روی آن نیز بالا بوده و مدت زمان بیشتری دوام خواهد داشت و در مقابل عوامل محیطی از جمله باران و باد، مقاومت مناسب و قابل قبولی از خود نشان می دهد.

رقابت

یکی دیگر از دلایل کاربرد بنر و به دنبال آن استفاده ی روز افزون از دستگاه بنر توسط واحدهای گوناگون خدماتی و صنعتی یا تجاری، رقابت فراوان این واحدها می باشد که به دلیل تنوع و ازدیاد این مشاغل در دنیای عصر مدرن، به وجود آمده است.

می دانیم که صنایع و مشاغل مختلف برای بقای خود و ایجاد زمینه های مناسب شغلی و وجود توجیهی برای فعالیت و سودآوری، باید به بهترین شکل ممکن حضور خود در دنیای حرفه ای و همچنین کیفیت و سطح بالای عملکرد و پروژه ی خروجی خود را به مخاطب و مشتری احتمالی نشان دهند.

بنرها برای استفاده در فضای داخلی و فضای خارجی ساخته‌شده‌اند.

به‌راحتی می‌توانید برای تبلیغات در فضای خارجی از بنر باکیفیت و مقاوم استفاده نمایید و برای فضای داخلی از بنری با بافت‌های ریز. چاپ بنر تبلیغاتی می‌تواند از طرق مختلفی آویزان شود که به شما این امکان را می‌دهند تا با توجه به فضا از طرح عمودی و یا افقی استفاده نمایید و به زیبایی بصری و تأثیرگذاری پیامتان بیفزایید.

 

 

لزوم استفاده از بنر

همچنین این شرکت ها و موسسات نیاز دارند در فضایی تعاملی، نظر مخاطب و مشتری را به عنوان بازخورد کار خود دریافت کرده و برای بهبود و توسعه ی روند پیش رو، از ان بهره مند گردند.

در تمامی این موارد، نقش اطلاع رسانی و تبلیغات، غیر قابل چشم پوشی است. تا جایی که اگر یک واحد شاغل نتواند موجودیت و سطح کیفی عملکرد خود را به درستی نشان دهد، گویا اصلا هویت نخواهد داشت.

اینجاست که لزوم استفاده از بنر و دستگاه بنر، می تواند در تضمین موجودیت این موسسات و کارآفرینان گرداننده ی آنها، نقش بسزایی ایفا کند.

در موارد دستگاه های چاپ بنر و همچنین سیستم های اجرایی انها موارد مشابه بسیار دیگری هست که میتوانیم از آنها یاد کنیم.

مثلا معرفی تیم های اجرایی سیمای شهر :

 

تیم مشاوره ما

تیم مشاوره اقتصادی سیمای شهر با دارابودن بیش ار 20 سال سابقه فعالیت در این زمینه به نسبت نوع فعالیت شما و همچنین موقعیت مکانی و شهر مورد نظر برای مشا این برنامه ریزی را در نظر میگیرد که ایا فعالیت شما با سود خواهد بود یا ضرر؟

 

دستگاه بنر در دنیای صنعت

این موارد از بخش های متفاوتی می باد:

که باید در بهترین روشها برسی شود تا کسانی که میخواهند به یاری خداوند با خرید یک دستگاه بنر فعالیت اقتصادی را اغاز نمایند در این مورد بررسی ها و توانایی های اصلی خود را برسی کرده و به نسبت موقعیت اجتماعی و جغرافیایی بررسی کنند.

خدمات پس از فروش

دستگاه های چاپ بنر نیاز به سرویس های دوره ای و یا تعمیرات فوری دارند.

زمان در این شغل نقش مهمی را ایفا می کند. عدم سرویس دهی به موقع موجب ضررهای مالی بسیاری می شود و در برخی موارد اعتبار فرد را نیز از بین می برد.

از این رو خدمات پس از فروش و پشتیبانی های فروشنده را نمی توان نادیده گرفت.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x