دستگاه چاپ بنر

0 88
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

دستگاه چاپ بنر

بهترین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر کونیکا 512 i8 می باشد. این دستگاه سرعت و کیفیت بالایی دارد. سرعت این دستگاه وابسته به هد آن نیز است به عنوان مثال سرعت این دستگاه با 4 هد دارای 110 متر مربع و با 8 هد دارای سرعت 220 متر مربع می باشد. مزیت دستگاه چاپ بنر کونیکا 512 نسبت به دستگاه های دیگر این است که جوهر مصرفی آن بسیار پایین است. این دستگاه دارای جدیدترین هد کونیکای 512 i ژاپن است.

دستگاه چاپ بنر کونیکا 512

دستگاه چاپ بنر کونیکا ریلی بسیار دقیق و با کیفیت دارد که باعث بالا رفتن کیفیت چاپ تصویر می شود. نرم افزار نصب شده روی آن Ultra Print اولترا پرینت است. بالاترین عرض چاپ برای هر هد 72 میلیمتر است که دستگاه چاپ بنر کونیکا با این عرض تصویر را چاپ می کند.

جوهر هایی وجود دارد که به آن جوهر های گیاهی گویند. این جوهر ها پایه ای گیاهی داشته و بوی آن کمتر خواهد بود و با محیط زیست سازگارتر است. این دستگاه می تواند با این جوهر نیز کار نماید. دستگاه چاپ کونیکا به این دلیل که قدرت بالایی در تفکیک رنگ دارد در مقایسه با تکنولوژی Grayscale دارای کیفیت بهتر در چاپ است.

به دلیل داشتن شاسی قوی و محکم این مدل، عمر دستگاه و کارایی آن بیشتر می شود. این دستگاه چاپ بنر دارای آلارمی می باشد که پس از تمام شدن مرکب با بوق به اپراتور هشدار می دهد. دستگاه بنر کونیکا با هر شرایط آب و هوایی سازگار است.

برخی از دستگاه های بنر به دلیل ناسازگاری با هر شرایط آب و هوایی کیفیت چاپ تصویر در آن ها پایین می آید. شرکت سیمای شهر نمایندگی انحصاری کمپانی بلوپرینت در ایران و عرضه کننده با کیفیت ترین دستگاه چاپ بنرکونیکا آی در ایران با سرعت 130 متر چاپ با کیفیت در ساعت است. البته با توجه به مزایای گفته شده برای دستگاه بنر کونیکا و برتری آن نسبت به دستگاه های چاپ بنر دیگر، قیمت آن بسیار بالاتر است.

اگر میزان حجم کاری شما بالا می باشد و کیفیت چاپ تصویر برای شما اهمیت دارد، این دستگاه بنر را به شما پیشنهاد خواهیم کرد. زیرا این دستگاه از بهترین دستگاه چاپ بنر موجود در ایران است.

خرید دستگاه بنر

نکاتی برای خرید دستگاه چاپ بنر وجود دارد که بهتر است در هنگام خرید به آن توجه نمایید:

  • نیاز سنجی
  • خرید نقدی
  • مکان چاپخانه
  • خریداری دستگاه نو
  • خدمات پس از فروش

نکات مورد نیاز دستگاه بنر

در هنگام خرید بهتر است که نیاز سنجی کنید و با توجه به نوع کار، حجم سفارشات و منطقه، دستگاه مورد نیاز خود را خریداری نمایید. اگر خرید دستگاه چاپ بنر نقدی انجام گیرد دیگر دغدغه پاس کردن چک را ندارید. به همین دلیل می توانید با آرامش بیشتری به کار خود رسیدگی نمایید.

بهتر است مکان اجاره ای نباشد، حتی اگر بتوانید دستگاه را در پارکینگ منزل خود قرار دهید که درگیر اجاره نباشید کار بهتر انجام می گیرد. سعی کنید تا جایی که امکان دارد دستگاه را به صورت نو خریداری کنید. دستگاه های بنر کار کرده به این علت که پس از مدتی نیاز به سرویس می باشد بهتر است دستگاه نو باشد که در ابتدا درگیر سرویس و تعویض قطعات دستگاه نشوید.

هنگام خرید به خدمات پس از روش آن شرکت توجه زیادی نمایید و سعی کنید شرکتی را برای خرید انتخاب کنید که گارانتی و خدمات پس از فروش آن بهتر و سریع تر باشد.

مجموعه سیمای شهر عرضه کننده دستگاه بنر ,دستگاه چاپ بنر, دستگاه لیزر , دستگاه سی ان سی می باشد. مشورت با کارشناسان فنی سیمای شهر برای خرید دستگاه بسیار ساده است. کافی است فرم ثبت سفارش را در سایت سیمای شهر ارسال کنید تا کارشناسان سیمای شهر با شما در تماس باشند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x