فروش دستگاه چاپ بنر

0 132
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

فروش دستگاه چاپ بنر، جایگزینی قابل توجه برای دستگاه های مکانیکی قدیمی است که در طول دهها سال در ایران و کشورهای دیگر، برای امور مربوط به چاپ و اطلاع رسانی، در کارگاه ها و دفاتر قدیمی فعالیت می کردند. این دستگاه ها توانسته اند روش های سنتی را پشت سر گذاشته و تمام فرآیند کار را ماشینی کنند. این امر موجب بالا رفتن سرعت کار و کیفیت آن شده است.
پس از سال ها، این کار به دستگاه های پرینت و یا فتوکپی با قابلیت چاپ روی کاغذها و یا مقواهای نازک کوچک و بزرگ واگذار گردید و بسیاری از همان چاپ خانه های قدیمی تبدیل به دفاتر فنی مجهز به چند دستگاه پرینت و فتوکپی شدند و پس از آن فروش دستگاه چاپ بنر افزایش بالایی پیدا کرد.

دستگاه چاپ بنر
هر چند در آن زمان، دستگاه های الکترونیکی و یا دیجیتال فتوکپی جزء پیشرفت های فوق العاده و پر طرفداری برای صنایع مربوط به اطلاع رسانی و تبلیغات به حساب می آمد، اما استفاده از این دستگاه ها، چند مشکل و ایراد اساسی داشت. البته مزیت آنها نسبت به ماشین آلات مکانیکی قدیمی چنان بالاتر بود که این ایرادات و اشکالات تا حد زیادی به حساب نمی آمد.

فروش دستگاه چاپ بنر

یکی از مهمترین این ایرادات، محدودیت بسیاری از آنها برای چاپ یا کپی در رنگ های مختلف بود. در واقع فقط برخی از دستگاه ها قادر به چاپ یا کپی رنگی بوده و در مقیاس کار زیادی که مورد نیاز یک صنعتگر در حوزه تبلیغات است این امر نتوانست فروش دستگاه چاپ بنر را با چالش مواجه کند، قیمت های چاپ رنگی با تیراژ زیاد بسیار بالا بوده و هنوز هم علیرغم کاهش برخی هزینه ها، نسبتا بالاست.

از جمله دیگر موارد بسیار مهم، محدودیت ها و آسیب پذیری کاغذ یا مقوا برای استفاده در صنعت چاپ بوده و می باشد. در واقع کاغذ بعد از مدتی ماندن در معرض هوای آزاد شفافیت و استحکام خود را از دست می دهد و اگر شرایطی مانند آفتاب و باد و رطوبت و باران نیز اضافه شود، این آسیب ها چند برابر در مدت زمان بسیار کوتاه تری رخ می دهند.

بنر بر خلاف کاغذ و مقوا مناسب فضای آزاد است.

به ویژه یکی از مهمترین معیارها برای امور تبلیغات و چاپ آگهی یا اطلاعیه، کیفیت تصویر و دوام سطوحی می باشد که عملیات چاپ و درج نقش و رنگ بر روی آن انجام می گیرد.

کیفیت تصاویر چاپ شده

یکی دیگر از موارد مهم، کیفیت و وضوح نسبتا پایین تصاویر و متون چاپ شده بود. در واقع سیستم های ماشین آلات معمول مورد استفاده، باعث می شد تصاویری که وضوح و جزئیات زیادی دارند با کیفیت کمتری بر روی کاغذ نقش ببندند.
با نگاهی به مجموعه ای این مشکلات می توان نتیجه گرفت که علاوه بر دستگاه، می بایست متریال مورد استفاده برای چاپ نیز تغییر کند. به همین ترتیب، دستگاه چاپ بنر به بازار آمده تا جبران کننده ی این اشکالات و کمبودها باشد.

از مزیت های استفاده از دستگاه چاپ بنر:

  • چاپ با کیفیت متون
  • چاپ با کیفیت تصاویر
  • چاپ دقیق طرح ها
  • وضوح بالای تصاویر
  • روشنایی متن ها

دستگاه چاپ بنر برای ارائه کیفیت چاپ بالا به بازار عرضه شده است.

در واقع دستگاه چاپ بنر یا فلکسی، طی سال های اخیر توانسته است به خوبی جای خود را به عنوان یک ماشین دیجیتالی دقیق و با کیفیت، در میان اهالی حوزه چاپ و تبلیغات پیدا کرده و به یکی از پر طرفدار ترین ماشین آلات برای این رشته تبدیل شود. فروش دستگاه چاپ بنر و این دستگاه با قابلیت ها و امکانات خود، بخش قابل توجهی از مشکلاتی که صنعتگران این عرصه از سال های قدیم با آن ها مواجه بودند را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و یا برطرف کرده و ارزش دستگاه چاپ بنر را بیش از پیش مشخص نموده است.

دستگاه چاپ بنر یکی از پرطرفدارترین دستگاه های چاپ است.

استفاده از بنر

یکی از مهمترین این مشکلات، همان طور که اشاره شد، استفاده از بنر به جای استفاده از کاغذ یا مقوا برای چاپ است. این گزینه ی جدید که شامل روکشی از جنس مشتقات پلیمر است، مقاومت بسیار بیشتری در برابر عوامل و تغییرات فرسایشی محیط دارد و از جمله یکی از مهم ترین این عوامل آب و رطوبت است که دشمن اصلی کاغذ و مقوا به حساب می آمدند.

فروش دستگاه چاپ بنر

متریال های قابل چاپ

به وسیله دستگاه چاپ بنر می توان بر روی طیف وسیعی از متریال ها فرآیند چاپ را انجام داد. این متریال ها باید حالت پارچه ای داشته باشند و به صورت رول باشند تا بتوان از آن ها در دستگاه بنر استفاده کرد و عملیات چاپ را انجام داد. از متریال های خشک و صفحه ای نمی توان در این دستگاه استفاده کرد و بایستی برای چاپ آن ها از دستگاه های دیگری استفاده شود. 

متریال های قابل چاپ به وسیله دستگاه چاپ بنر:

  • فلکسی
  • بنر
  • پارچه
  • استیکر
  • کاغذ دیواری
  • و غیره

سرعت عمل دستگاه بنر

مهم‌ترین فاکتوری که می‌تواند میزان درآمد شما را به کمک دستگاه بنر افزایش دهد، سرعت چاپ دستگاه است.

دستگاه بنر نسبت به سایر تکنیک‌های تولید تابلوهای تبلیغاتی بالاتر است و می‌تواند حجم بیشتری تولید کند. از طرفی سرعت خشک شدن جوهر در این دستگاه‌ها بالاتر است؛ بنابراین نیازی به صبر کردن طولانی برای خشک شدن جوهر ندارید. سرعت چاپ بالا و همچنین خشک شدن سریع جوهر باعث می‌شود که توانایی پاسخگویی به مشتریان بیشتری داشته باشید و درآمد روزانه و سالیانه بالاتری داشته باشید.در واقع قیمت دستگاه بنر تابع میزان تولید روزانه آن خواهد بود. قیمت دستگاه بنر بالاتر به یعنی تکنولوژی و سرعت و کیفیت بالاتر خواهد بود.

هر چه سرعت چاپ دستگاه بیشتر باشد در زمان کمتر درآمد بیشتری را با هزینه کمتر نصیب صاحب دستگاه می کند.

قابلیت چاپ نقش و متن با وضوح

یکی دیگر از مشکلات قابل رفع پس از فروش دستگاه چاپ بنر، قابلیت چاپ نقش و متن با وضوح بالاست. این مسئله می تواند موجب گسترش کاربردها و حوزه هایی شود که شاید برای ورود به آنها با دستگاه های قدیمی تر، محدودیت های خاصی وجود داشته است. به عنوان مثال چاپ متن و عکس تلفیقی، بدون برخورداری از وضوح تصویر بالا، بسیار مشکل بوده و نتیجه ای غیر قابل قبول به همراه دارد.

قابلیت چاپ نقش و متن با وضوح بالاست می تواند موجب گسترش کاربردهای دستگاه بنر شود.

تنوع و شفافیت رنگ

همچنین تنوع و شفافیت رنگ های محصول خروجی دستگاه چاپ بنر، قابل مقایسه با نمونه های قدیمی تر آن نیست. دلیل آن هم پیچیدگی و ساختار هد دستگاه بنر است که با برخورداری از چند نازل کوچک می تواند هر پیکسل یا هر میلیمتر مربع از سطح را به دقت رنگ آمیزی کرده و تصویر علاوه بر کیفیت، از وضوح بالایی نیز برخوردار باشد.

از مزیت های هد دستگاه بنر:

  • چاپ با کیفیت
  • تنوع رنگ زیاد
  • رنگبندی مناسب
  • شفافیت رنگ
  • ظرافت زیاد

به دلیل همین بهبود کیفیت و اصلاحات انجام شده، امروزه فروش دستگاه چاپ بنر به یکی از پرطرفدار ترین ماشین آلات صنعت چاپ و تبلیغات تبدیل شده است و به نظر می رسد حداقل برای شاخه ی چاپ در ابعاد وسیع و وضوح بالا، نتواند تا سال ها رغیب جدی در حوزه اطلاع رسانی داشته باشد.
همین موضوع نیز سبب گسترش بازار و ازدیاد گروه ها و مراکزی شده که به کار ساخت و فروش و یا واردات و توزیع این ماشین آلات می پردازند و بازار دستگاه چاپ بنر را توسعه می دهند.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x