نکات خرید دستگاه چاپ بنر

0 40
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

خرید دستگاه بنر در شرایط فعلی و با توجه به استقبال عمومی از چاپ لارج فرمت، به نظر می رسد دستگاه چاپ بنر یکی از مهمترین دستگاه های تبلیغاتی به حساب می آید. این دستگاه بر خلاف بسیاری از دستگاه هایی که در زمینه چاپ و تبلیغات در حال فعالیت هستند، نیاز به تخصص فوق العاده خاصی ندارد. اپراتور این دستگاه به سادگی و با استفاده از تجربه دیگران می تواند سریعا به دستگاه چاپ بنر مسلط شده و سپس با آن به کار بپردازد.

دستگاه بنر

دستگاه بنر یکی از دستگاه های پر کاربرد در صنعت چاپ و تبلیغات است. بسیاری از فعالان این حوزه به این دستگاه کاملا وابسته هستند و بسیاری از امور خود را با این دتسگاه انجام می دهند. این دستگاهی توانایی چاپ بر روی متریال های عریض را دارد. از این رو می توان برای این دستگاه کاربردهای فراوانی یافت.  این دستگاه توانایی چاپ در طول زیاد را دارد. از این رو برای تابلوهای تبلیغاتی و بیلبردها و همچنین کاغذهای دیواری کاربرد بسیار زیادی دارد.

متریال های قابل چاپ:

  • فلکسی
  • بنر
  • استیکر
  • پارچه
  • فوم نازک
  • چرم قابل چاپ
  • کاغد دیواری
  • و غیره

کاربرد دستگاه بنر

استفاده از بنر به عنوان اصلی ترین ابزار مناسب برای انواع چاپ هم در میان اهالی کار و صنعت و صاحبان مشاغل، و هم در میان افراد و اشخاص گوناگون که به صورت شخصی سعی در انتشار موضوع و پیام برای سایر مخاطبین خود هستند، در سال های اخیر بر کسی پوشیده نیست.

چاپ بنر می تواند برای یکی از این موارد باشد:

  • آگهی ها
  • اطلاعیه ها
  • خبررسانی
  • اخبار
  • تابلو های راهنما
  • تابلوهای تبلیغاتی
  • بیلبوردها
  • معرفی
  • تبریک ها
  • تسلیت ها

خرید دستگاه بنر

خرید دستگاه چاپ بنر نیز یکی از موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. با توجه به گسترده شدن کاربردهای این دستگاه متاسفانه شرکت های مختلف با صحبت های غیر واقعی و همچنین سعی در ایجاد نیاز در برخی از افرادی که توانایی کار با دستگاه چاپ بنر و بازاریابی کار برای این دستگاه را ندارند به سود های کلان دست یابند. این در حالی است که برخی شرکت ها با ارائه توضیحات مسئولانه و صادقانه به خریداران سعی دارند تا فرد را به بهترین نحو برای خرید دستگاه بنر راهنمایی کنند.

مجموعه سیمای شهر از بهترین و با سابقه ترین شرکت های ارائه دهنده دستگاه چاپ بنر است که سابقه ای درخشان در این زمینه از خود به جای گذاشته است. مهمترین اصلی که این مجموعه در فروش دستگاه چاپ بنر رعایت می کند، اصل صداقت است. بارها و بارها اتفاق افتاده که فروشندگان سیمای شهر از انواع ترفند ها استفاده کرده اند تا فرد را از سرمایه گذاری برای دستگاه چاپ بنر منصرف کنند.

دلیل این موضوع این است که این مجموعه بیش از انکه به فروش دستگاه بنر فکر کند، به راه اندازی یک کسب و کار و دوام آن فکر می کند. در واقع سیمای شهر علاقه مند است تا مشتریانی پویا و فعال داشته باشد و موفقیت آن ها را به عینه مشاهده کند.

 

خرید دستگاه بنر

تحلیل بازار در خرید دستگاه بنر

یکی از مهمترین نیازها در هنگام خرید دستگاه چاپ بنر این است که شما باید بتوانید تحلیل دقیقی از بازار چاپ و تبلیغات منطقه و یا شهری که قرار است در آن دستگاه را نصب کنید داشته باشید و این تحلیل باید بر اساس واقعیات باشد و الا نمی توانید به نتیجه مناسبی برسید. تحلیل شرایط بازار وظیفه ای است که اگر به خوبی انجام ندهید مشاوران خرید دستگاه بنر نیز نمی توانند به شما کمک کنند چرا که مشاوران بر اساس همین تحقیقات شما و نتایجی که در اختیار آن ها از وضعیت کار برای دستگاه چاپ بنر قرار می دهید به شما راهنمایی می کنند.

یکی از نکات مهم برای خرید دستگاه چاپ بنر این است که شما باید به دنبال دریافت خدمات باشید. خرید بهترین دستگاه اگر خدمات کافی بر روی آن ارائه نشود به هیچ دردی نمی خورد.

در واقع شما با خرید یک دستگاه گران قیمت اگر خدمات مناسبی نداشته باشد، یک دستگاه چاپ بنر گران قیمت یکبار مصرف خریده اید! منظور از یکبار این است که این دستگاه تا زمانی که نیاز به سرویس نداشته باشد بهترین دستگاه است؛ اما با کمی تحقیق متوجه خواهید شد که هر دستگاهی پس از مدت کوتاهی نیاز به تعمیرات دارد و همین موضوع نشان دهنده این است که اگر دستگاه بی خدمات یا با خدمات نامناسب بخرید، شما یک دستگاه یکبار یا نهایتا چندبار مصرف خریده اید.

 

بررسی خدمات

برای بررسی خدمات شما می توانید از مشتریان شرکت های ارائه دهنده دستگاه چاپ بنر استفاده کنید. شما باید پای درد و دل این افراد نشسته و بشنوید که چطور به آن ها خدمات ارائه شده است. البته استثنا همیشه وجود دارد و ممکن است یک مشتری ناراضی و برای برخی شرکت ها یک مشتری راضی هم وجود داشته باشد؛ اما شما باید با چندین نفر صحبت کنید تا ببینید خدمات شرکت ارائه دهنده دستگاه چاپ بنر چطور است. شما قرار است سرمایه گذاری کلانی در زمینه دستگاه چاپ بنر انجام دهید پس انجام تحقیقات می تواند کمک فراوانی به شما کند تا ساده تر آنچه را که می خواهید به دست آورید. فراموش نکنید خدمات مهمترین وجه خرید دستگاه بنر است و اگر به آن دقت نکنید قطعا بعد از مدت کوتاهی پشیمان خواهید شد.

نکته بعدی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که شما با استفاده از تحقیقات و مشاوره هایی که گرفته اید اقدام به انتخاب دستگاه کنید. این موضوع بسیار مهم است که چه دستگاهی را انتخاب می کنید. برای مثال دستگاهی مثل دستگاه چاپ بنر استارفایر هزینه اولیه بسیار بالایی دارد. به همین علت زمانی توجیه اقتصادی دارد که حداقل چند سال کسب و کار در این زمینه بتواند فعالیت داشته باشد. در غیر اینصورت به هیچ عنوان توجیه اقتصادی نخواهد داشت و نمی توان آن را توجیه کرد.

 

دستگاهی بخرید که برای آن کار دارید

اگر خریدار دستگاه چاپ بنر هستید در درجه اول سعی کنید دستگاهی انتخاب کنید که بتوانید برای آن کار ایجاد کنید. اگر یک دستگاه پرسرعت مثل دستگاه چاپ بنر کونیکا 512 آی 8 خریداری کنید و میزان چاپ کمی برای آن داشته باشید، با توجه به سرعت بالای این دستگاه، به جای 8 ساعت کار 2 ساعت کار برای آن خواهید داشت در حالی که اگر دستگاه بنر کونیکا Z خریداری کنید هزینه اولیه کمتری برای شما داشته و 6 ساعت از وقت اپراتور را پر خواهد کرد. در مقابل اما شرایط متفاوت است. اگر شما یک دستگاه کم سرعت مثل دستگاه کونیکا سری E خریداری کنید و در مقابل حجم کار برای دستگاه بیش از توان آن باشد مجبور می شوید شیفت کاری را افزایش دهید و این خود هزینه های چاپخانه را افزایش می دهد.

پس خرید دستگاه چاپ بنر باید با دقت بیشتری انجام شود تا هزینه اضافی به هیچ صورتی متحمل خریدار نشود.

خدمات پس از فروش

دستگاه های چاپ بنر نیاز به سرویس های دوره ای و یا تعمیرات فوری دارند.

زمان در این شغل نقش مهمی را ایفا می کند. عدم سرویس دهی به موقع موجب ضررهای مالی بسیاری می شود و در برخی موارد اعتبار فرد را نیز از بین می برد.

از این رو خدمات پس از فروش و پشتیبانی های فروشنده را نمی توان نادیده گرفت.

نکته پایانی

نکته پایانی و مهم در مورد خرید دستگاه چاپ بنر، خرید نقدی دستگاه بنر است. سعی کنید تا می توانید این دستگاه را با دریافت وام یا به صورت اقساطی از شرکت ارائه دهنده خریداری نکنید. خرید نقدی می تواند ذهن شما را برای توسعه کسب و کارتان باز نگه دارد و بهتر به سمت بازاریابی پیش بروید و دست خود را باز بگذارید. خرید نقدی شاید در ابتدا کمی کار را برای شما سخت کند اما نتیجه فوق العاده خوبی دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x