دستگاه چلنیوم و قیمت دستگاه خم چلنیوم

(دیدگاه کاربر 1)

تماس بگیرید

جهت دانلود لیست قیمت و اطلاعات کامل دستگاه شماره تلفن خود را وارد کنید


    دستگاه لیزر حروف ساز چنلیوم مجهز به نرم افزار اختصاصی جهت دقت بسیار بالای ساخت حروف چلنیوم
    قابلیت ساخت انواع حروف چنلیوم و آلومینیوم
    ساخت حروف چنلیوم از قطر ورق 0.2 تا ورق 1.5 میلیمتر

    توضیحات

    4.6/5 - (9 امتیاز)

    دستگاه چلنیوم  با استفاده از موتورهای پرقدرت و نرم افزار حرفه ایی می تواند انواع حروف چنلیوم را به سرعت و ظرافت ویژه تهیه نماید. در واقع دستگاه چنلیوم سازی ابزاری پیشرفته و مورد نیاز برای هر مرکز دستگاه چنلیوم تابلوسازی می باشد.

    دستگاه چلنیوم میتواند به سرعت با گرفتن فایل از کامپیوتر عملیات برش و خم چنلیوم را انجام داده و سفارشات شما را آماده نماید.

    دستگاه خم چلنیوم دستگاهی است که که برای ساخت حروف چلنیوم از آن استفاده می شود. در واژه چلنیوم حروف کانالی هستند . دور حروف خم خورده میشود و به وسیله پلکسی که با دستگاه لیزر برش خورده مونتاژ میشود و شکل حروف به دست می آید. دستگاه چلنیوم روی حروف 7 سانتی متر و 9سانتی متر و 11سانتی متر  قابلیت کار دارند.

    دستگاه چلنیوم چگونه کار می کند؟

    این دستگاه عملیات خم مربوط به لبه های چلنیوم را به همراه برش قسمتهای لازم انجام میدهد .

    جاهایی که باید خم خورده بشود خم می شود و جاهایی که باید به صورت 45 درجه یا قائم خم زده بشود خط می اندازه تا مونتاژ کار بر اساس خط شکل می دهد.

    این دستگاه دارای چند موتور است که شامل ، موتور چرخشی ، موتور برش و غلطک ها که کار خم ها رو انجام میدهند . اپراتوری دستگاه خیلی مهم اس و نقش اپراتور بسیار حائز اهمیت است.

    اپراتور قبل از این که کار کند بایداز طریق نرم افزار لیزر رو با حروف چلنیوم کالیبره کنند. این کار زمان 10 دقیقه میبرد ولی اگر انجام نشود پلکسی برش خورده با حروف چلنیوم خطای 2 الی 3 میلیمتری خواهد داشت. و این در اجرا خودش رو نشان میدهد . این دستگاه بدون خطا روی فونت فارسی هست و بدون هیچ محدودیتی حتی نستعلیق رو هم ساپورت می کند . دریافت دستور هم از نرم افزار کورل انجام میشد . این دستگاه نرم افزار بسیار قوی ای دارد که قابلیت ها همگی در نرم افزار قابل دسترسی هستند. با انواع متریال چلنیوم موجود در بازار میتوان با این دستگاه کار کرد. فقط باید به سایز و کیفیت لبه های دقت بشود . یک جک نگهدارنده هم دارد که قبل ازاینکه متریال روی دستگاه قید بشود میشه متریال رو روی اون قرار داد.

    اپراتور دستگاه چلنیوم چه مواردی را انجام میدهد

    دقت دستگاه بر می گردد به اپراتوری دستگاه ولی اساس خود دستگاه هیچ گونه مورد غیر قابل تنظیم ندارد و با توجه به سیستم جدیدی که دارد سیستم انتقال فایل آن از رایانه به صورت مستقیم هست و بحث فونت های فارسی هم تاکید می کنیم که بدون هیچ خطایی روی فونت های فارسی قابل فعالیت است و هیچ گونه خطایی ندارد.

    نمونه مشابه هم دارد به صورت دو مدل از این دستگاه در بازار وجود دارد ، یک مدل پنوماتیکی هستند و یک مدل دیگر هم به صورت درایور و موتور هست که مدل موجود همان درایور و موتور است هم جک ها و هم تیغ های برشی از درایور فرمان می گیرند و موتور روند اجرا را فعالیت میکند .اپراتور میتواند تمام این موارد به دلخواه تنظیمات انجام دهد.

    این در شرایطی است که مورد بالا بسیار مهم است .

    جهت مشاهده مقالات دیگر دستگاه چلنیوم میتوانید به قسمت مقالات مراجعه کنید

    مشخصات دستگاه حروف ساز چلنیوم

    • حروف ساز چلنیوم مجهز به نرم افزار اختصاصی جهت دقت بسیار بالای ساخت حروف چلنیوم
    • قابلیت ساخت انواع حروف چنلیوم و آلومینیوم
    • ساخت حروف چنلیوم از قطر ورق 0.2 تا ورق 1.5 میلیمتر
    • حداکثر ارتفاع لبه حروف 135 میلیمتر
    • سرعت ساخت 400 متر لبه چلنیوم در روز
    • قابلیت کار با انواع چنلیوم موجود در بازار ایران
    •  

    فعالیت این دستگاه که از خانواده ی دستگاه های دستگاه لیزر ، دستگاه cnc و سی ان سی می باشد در زمینه ی ساخت انواع حروف برای تابلو دیگر استفاده های آن می باشد .

     

    همین الان قیمت دستگاهها را مشاهده نمایید

      نکات مهم در خرید دستگاه چلنیوم

      در خرید دستگاه چلنیوم یا دستگاه حروف ساز یا دستگاه خم چلنیوم باید دقت داشته باشید این دستگاه دارای قسمت های مکانیکی و الکترونیکی و نرم افزاری است قسمت الکترونیکی مسئول محاسبات طراحی است قسمت سخت افزاری مسئولیت شکل دهی خم و برش لبه چلنیوم است .خم کردن لبه های چلنیوم توسط دستگاه چلنیوم با ظرافت بالایی صورت میپذیرد لذا دقت موتور های نرم افزار و متریال در این دستگاه بسیار مهم است.

      همچنین آموزش اپراتوری و آموزش ساخت تابلوهای جدید قابل ساخت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . پس از گزفتن آموزش تخصصی شما هم میتوانید مثل سایر موسسات ساخت تابلو وارد بازار پر رونق ساخت تابلوهای چلنیوم شده و پیشرفت روز آفزون داشته باشید امیدواریم ما نیز در منار شما در این پیشرفت سهیم باشیم

       

       

      همین الان قیمت دستگاهها را مشاهده نمایید

        Subscribe
        Notify of
        oldest
        newest most voted
        بازخورد (Feedback) های اینلاین
        مشاهده همه دیدگاه ها
        اصفهان صنعت ساخت
        6 years ago

        سلام از شرکت اصفهان صنعت سوله ساخت با مدیریت اقای بهرامی مزاحم میشم در باره فروش این محصول نیاز داریم که از شما مشاوره و شرایط فروش را بپرسیم تشکر

        admin
        6 years ago

        با تلفن های واحد فروش تماس بگیرید سپاس گذارم !

        2
        0
        چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x