دستگاه سی ان سی چوب مدل PCAM2040

۵۲۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

جهت دانلود لیست قیمت و اطلاعات کامل دستگاه شماره تلفن خود را وارد کنید


    مشخصات دستگاه سی ان سی چوب 2 در 4

    • استفاده از میزکار 2متر در 4 متر
    • میز وکیوم 8 زون (8 ناحیه قابل کنترل)
    • تعویض آسان ابزارهای مختلف سی ان سی
    • کنترلر DSP کنترل و پورت USB
    • دارای سیستم روغن کاری دستگاه سی ان سی
    • دارای جمع کننده گرد و غبار بسیار قوی (Dust colector)
    • ارتباط راحت بین دستگاه سی ان سی و کابینت کنترل سیستم
    • امکان ادامه کار پس از قطع جریان برق در مدت محدود
    • نرم افزار ARTCAM
    • دارای اسپیندل 8 کیلووات ایتالیا
    • کار با برق 3 فاز
    • قابلیت برش یک ورق کامل MDF
    • حکاکی برش و منبت کاری روی انواع غیر فلزات و فلزات نرم

     

    توضیحات

    5/5 - (1 امتیاز)

    دستگاه سی ان سی چوب  200 در 400 به جرات یکی این دستگاه یکی از فنی ترین و بهترین سایزهای دستگاه سی ان سی است. این دستگاه محدودیتی برای ورق ها نخواهیم داشت. از کوچکترین تا بزرگترین ورق ها را می توانیم با این دستگاه برش زده و یا حکاکی کنیم. دستگاه سی ان سی 2040 ، فقط در مدل وکیوم ساخته می شود. محور X و Y شانه ای مورب و محور Z بال اسکرو است تفوات این با دستگاه های دیگه .. دو موتور وکیوم جدا داره  جلو میز و پشت میز  که کاربر می تونه بر اساس سایز ورق از 1 یا هر دو موتور وکیوم ها استفاده کند.

    بدنه این دستگاه سنگین است و متریال می تواند تا 15 سانتی متر نیز ارتفاع داشته باشد. مکنده این دستگاه دو قلو و یا دو کیسه است تا این حجم از براده و خاک چوب و سنگ را در درون خود جای دهد.

    دستگاه سی ان سی چوب
    دستگاه سی ان سی چوب

    دریافت لیست قیمت دستگاههای سی ان سی چوب

      مشخصات دستگاه سی ان سی چوب مدل Pcam2040

       

      این دستگاه سی ان سی سایز بزرگتری نسبت به دستگاه های معمول در بازار دارد و کاربردهای خاص خود را نیز به خود اختصاص داده است. اصولا کسانی که بخواهند کار خدمات انجام بدهند مخصوصا خدمات چوب و ام دی اف، به سراغ این دستگاه می آیند چرا که یک ورق کامل ام دی اف درون این دستگاه قرار می گیرد. قدرت اسپیندل هم بسیار بالا است و اچ اس دی ایتالیایی قدرت فوق العاده خوبی دارد. مشتریان این دستگاه کسانی هستند که محیط کارگاهی بزرگ دارند.

      دقت کار این دستگاه با دستگاه های کوچکتر هیچ فرقی ندارد. قابلیت کار روی انواع چوب، سنگ و فلزات نرم را دارد. به این علت که اسپیندل این دستگاه قوی است هیچ محدودیتی برای کار بر روی سنگ ندارد. همچنین شاسی قوی این دستگاه باعث شده تا محدودیتی برای تحمل وزن نداشته باشد.

      قابل ذکر است که برای کار بر روی سنگ حتما باید یک میز جدا طراحی شده و روی دستگاه گذاشته شود. در کار بر روی سنگ حتما باید ابزار خنک شود و آب باید روی سنگ ریخته شود.به این علت که آب با پودر سنگ مخلوط می شود و میز PVC را خراب کند. به همین علت باید یک میز جدا طراحی شود که حوضچه داشته باشد و آب درون آن بیاید که برای میز PVC مشکلی به وجود نیاید

      نرم افزار مثل نرم افزارهای قبلی، آرت کمپ است. خروجی از نرم افزار های مختلف مثل کارل، اتوکد ، سالید ورک ، کتیا و … به صورت وکتور گرفته و به این نرم افزار وارد می کنیم و این نرم افزار به دستگاه سی ان سی دستورات لازم را می دهد.

      این دستگاه به این علت که محور Z بزرگتری دارد قابلیت نصب روتور بر روی آن نیز وجود دارد. روتور برای اجسام مدور استفاده می شود. یک موتوری هست که در آن محور Y فرمان نمی گیرد. به جای اینکه 2 سانت به جلو حرکت کنید، 2 سانتی متر از محیط را برش می زند. برای پای مبل ها ، محافظ های چوبی و مواردی که به صورت مدور است قابلیت کاربرد دارد.

      سی ان سی های 2 در 4 چون گران قیمت هستند مشتریان سوال دارند که چرا قیمت سیمای شهر پایین تر است نسبت به دیگر رقبا. اولا که دستگاه های ما به تعداد بالا در چین تولید می شود و به همین علت هزینه ها نسبت به دستگاه هایی که در داخل احیانا تولید می شوند کمتر است. از طرف دیگر اینکه این دستگاه ها دستگاه هایی هستند که از نظر شاسی بسیار پرقدرت بوده  و وزن بعضی از مدلها تا  1 تن و نیم است. دقت آن با کنترلرهای مشابه در بازار یکسان است. قابلیت تبدیل کنترلر هم دارد.

      دستگاه سی ان سی چوب
      دستگاه سی ان سی چوب

      دریافت لیست قیمت دستگاههای سی ان سی چوب

        بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش دستگاه سی ان سی

        مجموعه بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش سیمای شهر به نسبت دارا بودن طیف بالایی از مشتریان در زمینه دستگاه های سی ان سی و همچنین دارا بودن تیم متعددی در زمینه خدمات پس از فروش نصب و پیاده سازی را توانایی خدمت رسانی و اجرای خدمات پس از فروش به صورت آنلاین و حضوری را داراست.

        بخش اول شامل خدمات حضوری می باشد در این رابطه باید باین کنیم از هنگام  انتقال دستگاه به محل فعالیت مشتری و همچنین نصب و پیاده سازی و اتصال قطعات شامل موارد مهندسی کالیبراسیون موارد پشتیبانی شروع میشود این موارد آموزشی خدمات پشتیبانی و همچنین تست و تایید سلامت دستگاه مورد آزمایش قرار میگیرند.

        از جمله موارد پشتیبانی دستگاه های سی ان سی آموزش موارد اولیه به اپراتور می باشد که شامل رعایت بهداشت و همچنین تهویه مناسب و استفاده مناسب از دستگاه فعالیتهای برش می باشد

        رعایت نکات کار کردن با دستگاه سی ان سی از مجموعه فعالیت‌های بسیار مورد توجه در زمینه اپراتور ها و همچنین آموزش کار کردن در محیط مناسب و سالم برای بالا بردن عمر دستگاه از مجموعه فعالیت های بسیار مهم و از مجموعه موارد آموزشی بسیار مهم برای اپراتور می باشد
        توانایی اپراتور و همچنین این اپراتور توانایی این را داشته باشد که بتواند حق استفاده استاندارد بالانس و مانور استاندارد دستگاه سی ان سی را به خوبی دانسته و به نسبت فعالیت توانایی استفاده بهتر و سالمتر دستگاه را داشته باشد
        به علت این که تنها مصرف کننده دستگاه اپراتور دستگاه می باشد برای این فعالیت باید پاسخگوی استفاده و کارآمد بودن نتیجه نهایی باشد موارد بیان شده که شامل شرح درس فعالیت کار با دستگاه از نظر سخت افزاری و از نظر نرم افزاری بسیار مورد توجه قرار دارد

        خدمات پشتیبانی دستگاه سی ان سی

        این خدمات شامل خدمات حضوری و خدمات غیر حضوری می باشد در بخش فنی و کلیدی ارائه میگردد.
        خدمات غیرحضوری که شامل پشتیبانی تلفنی و همچنین بخش پشتیبانی آنلاین میباشد از مجموعه خدمات بسیار پرطرفدار و بسیار کارآمد در زمینه راه اندازی و ارائه خدمات کاربردی برای دستگاه های سی ان سی و اپراتورهای آنها می باشد این موارد شامل موارد ارتباط مستقیم با مجموعه تیم‌های پشتیبانی تلفنی دستگاه سی ان سی می باشد در واقع اپراتور های مورد نظر در زمینه دستگاه های متفاوت در دسترس بودن در ۲۴ ساعت شبانه روز توانایی خدمت رسانی و همچنین پاسخگویی به سوالات شما را دارا هستند.

        خدمات پشتیبانی آنلاین خدمات ریموت از راه دور می باشد با استفاده از رسانه اینترنت و همچنین نصب و پیاده سازی نرم افزارهای کنترل میز کار رایانه متصل به دستگاه سی ان سی نکات و مندرجات نرم افزاری مورد تست و تایید و تنظیمات آن را پیاده سازی می کنند لازم به ذکر است اکثر موارد تحت سوال و موارد مورد مشکل از مجموعه موارد نرم افزاری و دستوری می باشد زیرا دستگاه سالم تمامی فرامین ارسالی از رایانه را دریافت کرده و اجرا میکنند.

        خدمات حضوری سیمای شهر از مجموعه خدمات تعمیرات که شامل چندین تیم و همچنین اعضای بسیار کارآمد و با تجربه در زمینه تعمیرات قطعات و همچنین استاد کارهای تعمیرات دستگاه های سی ان سی می باشد از مجموعه بسیار پرطرفدار شرکت سیمای شهر میباشد این مجموعه که در نمایندگی های مختلف صنعت کشور سیمای شهر حضور دارند با دارا بودن ارتباط مستقیم با واحد مرکزی اصفهان و تامین قطعات از واحد مرکزی توانایی تعمیرات حرفه ای را در کسری از ساعت دارا هستند درخواست مشتری برای ارسال نیرو به سمت کارگاه آماده سازی و تجهیز می شود.
        دارا بودن بانک بزرگی از قطعات یدکی و همچنین موارد مصرفی از جمله موارد بسیار کارآمد و حائز اهمیت در زمینه دستگاههای سی ان سی می باشد .

         

        Subscribe
        Notify of
        بازخورد (Feedback) های اینلاین
        مشاهده همه دیدگاه ها
        0
        چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x