دستگاه cnc میز بلید مدل 1325

تماس بگیرید

جهت دانلود لیست قیمت و اطلاعات کامل دستگاه شماره تلفن خود را وارد کنید


    دستگاه CNC و حکاکی، برش و منبت کاری روی فلزات نرم،چوب، سنگ، پلکسی و…
    دارای اسپیندل1.8kw الی 5kw
    مجهز به نرم افزار artcam
    سیستم خنک کننده اسپیندل آب گر

    توضیحات

    4.7/5 - (12 امتیاز)

    دستگاه CNCدستگاهی بر اساس کدهای دیتا که برای برش حکاکی و منبت کاری استفاده میشود.

    دستگاه CNC و حکاکی، برش و منبت کاری روی فلزات نرم،چوب، سنگ، پلکسی و…
    دارای اسپیندل1.8kw الی 5kw
    مجهز به نرم افزار artcam
    سیستم خنک کننده اسپیندل آب گرد
    قابلیت حکاکی 2 بعدی و 3بعدی دستگاه CNC

    سی ان سی 1325 میز بلید

    Generated by wpDataTables

     

    • در صنعت تبلیغات و تابلوسازی جهت برش و حکاکی روی انواع پلکسی گلاس چوب مولتی استاین آلومینیوم کامپوزیت ماکت سازی
    •  با استفاده از دستگاههای cnc میتوان جهت ساخت و ساز انواع مدل های صنعتی(مدل سازی)استفاده نمود.
    • در صنایع قالبسازی از قالبهای ظریف چاپخانه ها گرفته تا قالبهای بزرگ اتومبیل سازی
    • دستگاه CNC در صنایع چوب کابینت سازی در و پنجره سازی مهرق و منبت مبل سازی تراش انواع پایه دکوراسیون داخلی
    • حکاکی دو و سه بعدی روی انواع مصنوعات چوبی در صنایع مارکینگ جهت حکاکی روی انواع فلزات نرم در صنعت کارتن پلاست جهت تولید و ساخت انواع ماکت های تبلیغاتی
    •  در صنعت ساختمان برش و شیار زنی انواع امپوزیت جهت نمای ساختمان ایجاد انواع شیار روی دربهای آپارتمانی و داخلی ساختمان تولید انواع کابینت گره چینی
    • دستگاه CNC در صنایع سنگ جهت حکاکی سه بعدی و دو بعدی روی سنگ حکاکی تصاویر برجسته
    • دستگاه CNC در صنعت الکترونیک جهت حکاکی سوراخ زنی انواع بردهای الکترونیک
    • دستگاه سی ان سی در صنعت تراشکاری

    مشخصات دستگاه cnc

    • حکاکی، برش و منبت کاری روی فلزات نرم، چوب، سنگ، پلکسی و …
    • دارای اسپیندل4/5kw
    • مجهز به نرم افزارartcam
    • سیستم خنک کننده اسپیندل آب گرد
    • قابلیت حکاکی 2بعدی و 3بعدی
    • سیستم ball screw محورz
    • دارای کنترلر حرفه ای جهت ارسال فایل به دستگاه بدون نیاز به کامپیوتر
     قابل استفاده در صنعت چاپ و تبلیغات , دکوراسیون ,برش ورقهای ام دی اف ساخت وسایل چوبی سیسمونی صنایع دستی , ساخت دکوراسیون اداری و نمایشگاهی, ساخت تابلوهای منبت,کیف و کفش , اسباب بازی , اسباب و لوازم منزل و اداری , بسته بندی , قطعات پلاستیکی , تهیه پازل , مدلها و ماکتهای معماری , تندیس و جوایز , چاپ لیزری روی انواع هدایای تبلیغاتی , ساخت آلات و ادوات موسیقی , ساخت هواپیمای مدل و قطعات صنعتی , تهیه لوازم و وسایل تزیینی و صدها کاربرد صنعتی و غیر صنعتی دیگر…
     خدمات فنی و اجرایی سیمای شهر(دستگاه چاپ بنر ,دستگاه بنر ,دستگاه لیزر ,قیمت دستگاه لیزر ,قیمت دستگاه برش لیزر ,دستگاه سی ان سی,دستگاه CNC).
    دستگاه cnc
    دستگاه cnc

     

     

     

    دریافت لیست قیمت دستگاه cnc

      مشخصات دستگاه cnc

      سایز میز این دستگاه 130 در 250 و میز آن بلید (Blade) است. این نوع میز کاربرد های فراوانی داشته و در صنعت تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد.
      میز بلید (Blade) ، میز آلومینیومی و یا ساده ای است که بیشترین کاربرد را در تبلیغات دارد. این میز فقط قابلیت ستاپ کردن متریال به وسیله گیره را داشته و همین ویژگی باعث شده تا کار با این دستگاه ساده تر باشد.

      همانطور که گفته شد در میز بلید، load کردن متریال خیلی ساده است و به همین علت سرعت کار بالاتر می رود. برای بستن اطراف متریال نیاز به کار خاصی نیست و می توان با استفاده از همین گیره ها کار را انجام داد.

      تفاوت این میز با میز پی وی سی این است که میز PVC وکیوم بوده و کاربرد پیچیده تری دارد. برای کار با دستگاه هایی با میز پی وی سی باید متریال را روی میز گذاشته و دستگاه وکیوم را روشن کنید. پس از روشن شدن وکیوم جنس روی دستگاه و به سمت بالای دستگاه مکش می شود. دستگاه با میز بلید به خاطر متریال هایی که قرار است با آن کار شود، نیازی به وکیوم و مکش ندارد و به همین علت کار با آن ساده تر است.

       

      دستگاه حکاکی و برش CNC میز بلید با ابعاد 130 در 250، مجهز به سروو موتور لینکشاین بوده و کیفیت فوق العاده ای دارد. اسپیندل این دستگاه، اسپیندل آب خنک 3 کیلو وات است که مزایای خاصی را به خود اختصاص داده است خود را دارد.

      اسپیندل های آب خنک نسبت به هواخنک مزیت هایی دارند. یکی از این مزایا صدای این اسپیندل است که اهمیت فوق العاده زیادی دارد. در اسپیندل های آب خنک، علاوه بر موتور اسپپیندل، جداره دومی داریم که درون آن آب سیرکولیشن شده و کولینگ درون آن انجام می گیرد.

      به همین علت است که سر و صدایی که در موتور اسپیندل آب خنک وجود دارد خیلی کمتر از هواخنک است. ضمنا این اسپیندل 24هزار دور بوده که خود از مهمترین مزایای این دستگاه به شمار می رود.

      از ویژگی های دیگر این دستگاه CNC این است که با استفاده از برق تک فاز کار می کند. هم محور X و Y و Z و هم اسپیندل، به برق تک فاز نیاز دارند که خود این موضوع بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند کاربرد این دستگاه را ساده تر نماید.

      همچنین این دستگاه CNC، مجهز به مکنده گرد و غبار یک قلو است که می توان از آن به عنوان یک مزیت برای این دستگاه نام برد. مکنده های یک قلو با برق تک فاز هم کار می کنند. این مکنده که همان داس کلکتور است می تواند کمک مناسبی برای دستگاه باشد

      کنترلر این دستگاه دی اس بی کنترل است که از کنترلر های خوب به حساب می آید. البته برخی گمان می کنند به این علت که این کنترلر قدیمی است خوب نیست؛ در حالی که تکنولوژی به کار رفته در این کنترلر فوق العاده بوده و بدون هیچ خللی کار می کند.

      تفاوت عمده این دستگاه با دستگاه های وکیوم این است که چون میز وکیوم نیست، تفاوت قیمت خوبی بین میز وکیوم و این محصول وجود دارد و این مورد تنها به علت عدم وجود وکیوم روی دستگاه است. میز های وکیوم میزهای گرانقیمت تری هستند و قیمت دستگاه CNC را بالاتر می برند.

      دستگاه های CNC بلید برای کار در تبلیغات بسیار مناسب است. با استفاده از این دستگاه می توان تنوع فوق العاده بالایی که در زمینه تبلیغات وجود دارد را پشتیبانی کرد. در تبلیغات نیاز است که متریال های مختلفی بر روی دستگاه کار شود و نیاز به سرعت بالاتر در تغییر متریال حس می شود. علاوه بر این، میز بلید قیمت ارزان تری داشته و به همین علت می تواند بهره وری در صنعت تبلیغات را افزایش دهد.

      البته ناگفته نماند این دو نوع دستگاه از نظر بدنه و موتورها و … هیچ فرقی با یکدیگر ندارند و فقط تفاوت در بحث وکیوم است.

      دستگاه cnc
      دستگاه cnc

       

      نوع فایل ورودی دستگاه سی ان سی

      انواع دستگاه CNC با دی اس پی کنترلر از تمامی نرم افزار های تحت وکتور ورودی می گیرند. کورل ، اتوکد و سالید ورک از جمله این نرم افزار ها هستند. در نهایت تمامی خروجی های این نرم افزار ها وارد نرم افزار دیگری به نام آرت کمپ شده و این نرم افزار برای کنترلر خروجی خواهد داد.
      نکته بعدی در مورد این دستگاه این است که حداکثر ارتفاع یا قطر متریالی که می شود با این دستگاه کار کرد 7 سانتی متر است. البته به صورت نظری این مقدار 15 سانتی متر است اما به خاطر مراقبت از ابزار و موارد دیگر نصف این مقدار مورد تایید قرار می گیرد.

      تفاوت میز آلومینوم و میز وکیوم دستگاه سی ان سی

      یکی از سوالاتی که اکثر مشتریان می پرسند این است که آیا چون میز وکیوم نیست محدودیتی در کار وجود دارد یا خیر؟ قطعا اینطور نیست و هیچ محدودیتی وجود ندار؛ مگر برای برخی از مواردی که در صنایع چوب قرار باشد دور کار را برش بدهند که به علت نوع اتصال به گیره به مشکل برخواهند خورد. در این صورت نیاز به میز وکیوم خواهد بود.در واقع سفارشاتی که لبه آنها باید برش بخورند باید از میز وکیوم استفاده شوند.

      دریافت لیست قیمت دستگاه cnc

        آموزش دستگاه سی ان سی

        آموزش دستگاه در حین نصب به این صورت است که در حین نصب آموزش کار با دستگاه ارائه می شود. برای استفاده از این دستگاه نیاز به دو مرحله داریم؛ طراحی و اجرا. طراحی نیاز به این دارد که فرد بتواند با نرم افزار های طراحی مثل کورل کار کند. این آموزش طولانی مدت نیاز دارد و مربوط به شزکت های ارائه دهنده دستگاه نمی شود. البته شرکت هایی وجود دارند که این طراحی ها را انجام می دهند و در اختیار صاحبان دستگاه CNC قرار می دهند.
        آموزشی که توسط تکنسین دستگاه داده می شود این است که فایل طراحی شده را چگونه به مرحله اجرا درآورد و مراحل استفاده از دستگاه را به چه نحوی دنبال کنند.با توجه به وجود شرکت های طراحی، عموما نیازی نیست صاحب دستگاه CNC حتما طراحی بلد باشد؛ اما باید کار با دستگاه را یاد بگیرند که با فایل طراحی شده چه کار کنند.

        نحوه خرید دستگاه CNC با میز بلید به صورت تحویل فوری است و عموما این دستگاه در انبار موجود است. برخی می پرسند چرا این دستگاه درون پالت ارسال نمی شود، علت این است که این دستگاه CNC یکبار قبل از ارسال، درون شرکت تست شده و بعد ارسال می شود.
        نصب این دستگاه نیز بستگی به شرایط مشتری دارد. پس از تکمیل روند خرید، دستگاه CNC ارسال می شود و مشتری زمانی که تاییدیه نصب داد، تکنسین به محل مشتری رفته تا دستگاه را در محل مورد نظر نصب کند. معمولا آموزش دستگاه 1روز کفایت می کند اما اگر مشتری نیاز به زمان بیشتری داشته باشد مشکلی نیست و تکنسین در شهر سکونت می کند تا کار نصب تمام شود. قطعا روند آموزش دستگاه با 1 روز و 2 روز تمام نمی شود و در طول یک سال که دستگاه گارانتی دارد این آموزش ها تکمیل شده و با کسب تجربه به حد عالی می رسد.

        Subscribe
        Notify of
        بازخورد (Feedback) های اینلاین
        مشاهده همه دیدگاه ها

        شما شاید این را هم دوست داشته باشید

        0
        چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x