همه چیز درباره دستگاه برش لیزر غیرفلزات Co2

نمایش 1–9 از 12 نتیجه

برای آشنایی با دستگاه‌های برش لیزر غیرفلزات، نحوه کارکرد، انواع دستگاه‌های برش لیزر، کاربرد آن‌ها در صنایع مختلف و همچنین نحوه خرید کافی است ده دقیقه زمان بگذارید و این مقاله را بخوانید. این مقاله در نقش راهنماست تا شما بتوانید درست تصمیم بگیرید و کسب‌وکارتان را راه بیندازید.

چرا به دستگاه برش لیزر غیرفلزات نیاز داریم؟

یکی از بهترین و کاربردی‌ترین دستگاه‌های برش، دستگاه برش لیزری غیرفلزات است. چون قابلیت برش و حکاکی روی چوب، پلاستیک، شیشه، سرامیک و... را دارد و در صنایع مختلف نظیر پزشکی، چوب، لباس و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. برش لیزری با ایجاد برش توسط لیزر روی مواد مختلف با دقت، سرعت و کیفیت بالا صورت می‌گیرد. برش‌های لیزری در رقابت با سایر برش‌ها به شدت دارای صرفه اقتصادی هستند. چون اکثرا بدون ضایعات و دورریز کار می‌کنند.

نحوه کارکرد دستگاه برش لیزر غیرفلزات چگونه است؟

طرح مورد نظر را از طریق نرم‌افزارهایی نظیر اتوکد، فتوشاپ و...طراحی می‌کنیم. دستگاه قابلیت پشتیبانی از نرم‌افزارهای طراحی را دارد و می‌تواند طرح را بدون تماس مستقیم و فیزیکی انسان از طریق اشعه لیزر بر روی مواد غیرفلزی برش داده، حک کرده و یا بسوزاند. و در نهایت به کمک فشار زیاد گاز سطح موردنظر را تمیز کند و سطحی تمیز، صیقل خورده و با کیفیت بالا تحویل دهد.

دستگاه برش لیزری غیرفلزات  CO2:

دستگاه برش لیزر CO2 از طریق گازهای فشرده شده داخل تیوپ کار می‌کنند. این دستگاه‌ها اشعه با طول موج بلند تولید می‌کنند و برای انتقال اشعه به سر دستگاه برش از آینه‌هایی که در فاصله مشخص از یکدیگر نصب شده‌اند استفاده می‌کنند.

مزایای دستگاه برش غیرفلز CO2:

  • قدرت برش و سرعت بالا
  • قابلیت اجرای طرح‌های متنوع و پیچیده با کیفیت و خروجی بالا
  • فضای کاری بزرگ
  • مصرف کم برق
  • هزینه نگهداری پایین
  • خسارت گرمایی به قسمت‌های دیگر وارد نمی‌کند.
  • در اکثر مواقع بدون ضایعات هستند.
  • برش مواد نازک با سرعت زیاد

کاربرد دستگاه‌های برش غیرفلزات در صنایع:

دستگاه برش لیزری در صنایع مختلفی کاربرد دارد و باعث افزایش سرعت کار، تولید، کیفیت بهتر محصول و صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود. در ادامه به بررسی موردی صنایع می‌پردازیم:

کاربرد دستگاه برش لیزر در صنایع کاغذی(ماکت، مقوا و کاغذ)

برش لیزری ماکت، مقوا و کاغذ بسیار سریع‌تر، تمیزتر و با هزینه کمتری نسبت به برش با نیروی فیزیکی، قیچی، تیغ یا قالب انجام می‌شود.

برای برش و ساخت جعبه شیرینی، انواع کارت‌های دعوت، ماکت‌های معماری و دانشجویی، تراکت‌های تبلیغاتی و سایر محصولات کاغذی می‌توان از دستگاه‌های برش لیزری استفاده کرد.

کاربرد دستگاه برش لیزری در صنایع نساجی(چرم، پارچه، لباس، پرده)

برش لیزری برای ایجاد و برش طرح‌های خاص روی پارچه هم از کیفیت بیشتری نسبت به برش با دست و قیچی برخوردار است. افزایش سرعت تولید و صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمترین ویژگی مثبت این دستگاه‌هاست.

برای ایجاد طرح روی لباس، کلاه، حکاکی روی کف، کمربند، چرم و همچنین در پرده‌دوزی و ...می‌توان از دستگاه‌های برش لیزری استفاده نمود.

کاربرد دستگاه برش لیزری در صنایع چوب:

دستگاه‌های برش لیزری کاربرد گسترده‌ای در محصولات چوبی دارد و از آن در ساخت جعبه‌های کادویی، قاب‌های عکس، دیوارکوب، ماکت، تندیس، پارتیشن‌های فضای داخلی و... استفاده می‌شود.

کاربرد دستگاه برش لیزری در صنایع پزشکی:

از دستگاه لیزری برای حک شناسه‌ها و علامت‌ها روی تجهیزات پزشکی استفاده می‌شود.

کاربرد دستگاه برش لیزری در صنایع خودروسازی:

برای برش بسیاری از قطعات پلاستیکی و کوچک خودرو از دستگاه‌های برش لیزری استفاده می‌شود.

کاربرد دستگاه برش لیزری در صنایع معرق‌کاری:

برای افزایش سرعت تولید و کاهش هزینه نهایی کارهای معرق و تولید تابلوهای معرق از دستگاه‌های برش لیزری استفاده می‌کنند تا با افزایش تولید هزینه نهایی را کم کنند.

کاربرد دستگاه برش لیزری در صنایع الکترونیکی:

از دستگاه‌های برش لیزری برای حکاکی، برش و سوراخ‌کاری روی بردهای الکترونیکی استفاده می‌کنند.

کاربرد دستگاه برش در صنایع تبلیغاتی:

از دستگاه‌های برش برای ساخت انواع مواد تبلیغی نظیر بیلبورد، بنر، تراکت، استند‌های اسم و برند و... استفاده می‌شود.

کاربرد دستگاه برش در بسته‌بندی محصولات:

از دستگاه‌های برش لیزری برای حکاکی، برش به منظور ساخت بسته‌ها، ایجاد قسمت آسان باز کن و همچنین درج تاریخ‌های تولید و انقضا استفاده می‌شود.

کاربرد دستگاه برش در صنایع پلکسی گلاس(طلق):

طلق و مدل‌های پلکسی گلاس قطر بسیار نازکی دارند. دستگاه برش لیزری بهترین وسیله برای برش این مواد است و برای ساخت انواع استندهای تبلیغاتی و نمایشی، سقف‌های کاذب، جداکننده فضاهای داخلی و انواع پلاک و تابلو‌ از آن استفاده می‌شود.

تفاوت دستگاه‌های برش لیزری غیرفلزات CO2 در چیست؟

تفاوت اصلی در ابعاد دستگاه و میزکار است. دستگاه‌های بزرگ‌تر توانایی برش یکباره صفحات را دارند. در واقع دستگاه برش لیزر فلزات نمی تواند متریالهای غیر فلزای را برش دهد . برای خرید دستگاه برش لیزر فلزات باید از دستگاههای مخصوص فایبری استفاده کنید

طراحی مناسب برای دستگاه‌ برش لیزری(فرمت دستگاه برش)

طراح باید طرح موردنظر خودش را در برنامه‌های گرافیکی نظیر (اتوکد، کورل دراو)طراحی کند. خروجی مناسب با فرمت dxf  یا crd  بگیرد و طرح را برای اجرا به دستگاه بفرستد. وقتی یک طرح به دستگاه انتقال داده می شود، ماشین با استفاده از یک پرتو محدود شده باریک روی متریالی که در دستگاه گذاشته اید، شروع به برش و یا حکاکی می کند.

شرایط فروش اقساطی دستگاه برش لیزر  CO2  سیمای شهر:

برای پاسخ به نیاز دستگاه برش لیزر CO2  شرکت سیمای شهر بهترین شرایط خرید اقساط دستگاه برش غیرفلزات را فراهم کرده است. به این صورت که شما 60 الی 70 درصد قیمت دستگاه را پرداخت کرده و مابقی را در مدت یکسال می‌توانید پرداخت کنید.

خدمات پس از فروش سیمای شهر:

مدل‌هایی از دستگاه برش لیزر CO2  همان روز ثبت سفارش به مشتری تحویل داده می‌شوند و تعدادی از مدل‌ها بعد از  تنظیمات، چند روز بعد از ثبت سفارش تحویل داده می‌‌شوند. نصب‌، راه‌اندازی و آموزش در محلی که مشتری تعیین کرده توسط کادر فنی و باتجربه سیمای شهر انجام می‌شود. این آموزش شامل کارکردن با دستگاه، قلق‌ها، توضیح توانایی‌های دستگاه‌، آموزش رفع‌یابی و مشکلات ساده دستگاه‌ است. گارانتی دستگاه از روز نصب شروع می‌شود. در تمام مدت شما می‌توانید به صورت تلفنی از پشتیبانی فنی سیمای شهر استفاده کنید.  اگر راهنمایی‌های تلفنی کافی نبود، تکنسین سیمای شهر به محل اعزام می‌شود. دستگاه‌‌های برش لیزر  CO2 سیمای شهر بازگشت وجه صددرصد دارند. یعنی اگر مشتری بخواهد میتواند وجه را پس بگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه برش لیزر فلزات، مشاوره درباره انتخاب مدل مناسب و شرایط فروش با شماره 03135131 تماس گرفته و با کارشناسان و مشاورین ما در سیمای شهر صحبت کنید. ما برای شما بهترین راهنما خواهیم بود.