دستگاه چاپ بنر – انتخاب بهترین مارک دستگاه چاپ بنر و اینکه دستگاه چاپ بنر چیست

3.8 13 رای ها
امتیازدهی به مقاله
4.4/5 - (32 امتیاز)
دستگاه چاپ بنر و تاریخ ورود آن به ایران از آغاز تا کنون چه سیری داشته است ؟

داستان دستگاه چاپ بنر ایران

در سالهای انتهایی دهه هفتاد شمسی تابلوهایی جدید به بازار ایران وارد شد.این تابلوها بسیار دیدنی و رنگی و دارای طیف قوی رنگها بود. قبل از این تابلو ها همه مدلهای قبلی ترکیبی از کار دست بر روی پلاستیک و فویل زنی بود.ولی تابلوهای جدید که فلکسی فیس نام داشتند بسیار متفاوت بود.

ابتدا این چاپها به دبی ارسال میشد و بعد از گذشت مدتی حدود سه هفته کار چاپی به ایران ارسال میشد.شرکتهای عرضه کننده خدمات چاپ بازار بسیار پررونقی در این روزها داشتند.

از مهمترین شرکتهای چاپ در ایران در این دوره شرکت ماتریس بود که دستگاه چاپ بنر  نصب کرد و شروع به عملیات چاپ نمود.شرکتهایی مثل جی اس اس و مرحوم شجاعیان نیز از شرکتهای پیشرو  عرضه کننده ماشین آلات در این زمان بودند.

بطور کلی دستگاههایی که عملیات چاپ را انجام میداد بسیار مهم بودند و از نظر قیمت بسیار هزینه خدمات آنها بالا بود.

دستگاههای با هد زار 128 که در بازار ایران حرف اول را میزدند و سطح تابلوهای موجود در کشور را متحول کردند.از بزرگترین مشتریان خدمات چاپ بنر در این سالها بانکها و  شرکتهای عرضه کننده مواد غذایی موتور سیکلت سازی ها و شرکتهای صنعتی بودند. به تدریج و با ورود تکنولوژی های جدیدتر سرعت و کیفیت دستگاههای چاپ بنر نیز بهبود وسیع پیدا کردند به صورتی که دستگاهی با 16 هد زار در سال 80 که در حدود 8 متر چاپ با کیفیت انجام میداد امروزه این سرعت تا 300 متر مربع بالا رفته است.

انواع دستگاه بر مبنای نوع هد

هد زار انگلستان
هد سیکو ژاپن
هد کونیکا ژاپن
هد اسپکترا آمریکا
هد اپسون ژاپن

سیمای شهر چه کاری انجام میدهد

مجتمع سیمای شهر از سال 82 به عنوان یکی از مهمترین شرکتهای عرضه کننده دستگاه چاپ بنر و دستگاه برش لیزر و سی ان سی و ملزومات آن یکی از قدیمی ترین شرکتهای فعال بازار به شمار می آید .هزاران چاپخانه در ایران از دستگاههای سیمای شهر استفاده کرده و موفق هستند

شرکت سیمای شهر نماینده انحصاری کارخانجات بلوپرینت

مجتمع سیمای شهر نماینده انحصاری شرکت معظم بلو پرینت برای انواع دستگاههای چاپ بنر و فلکس و دستگاههای فلت بد یووی افتخار دارد تجربه طولانی بالغ بر 16 سال خود را به تمام همکاران و سرمایه گزاران عزیز هدیه نمایند

آیا خرید دستگاه چاپ بنر صرفه اقتصادی دارد

اگر شما هم به دنبال راه اندازی چاپخانه بنر هستید حتما یکی از مهمترین مواردی که مد نظر دارید درآمد شغل چاپ بنر است . اینکه این درآمد منطقی است ؟ آیا هزینه های من را پوشش میدهد ؟ این عامل به شدت مهم است . اگر نمیتوانید سفارشات چاپی خوب فراهم کنید تحت هیچ شرایطی به سراغ این شغل نیایید چون افرادی که در این شغل فعالیت میکنند اکثرا آدمهای حرفه ایی هستند و دستگاههای به روز و پرسرعتی در اختیار دارند .

ولی اگر میتوانید سفارشات قابل قبولی از ارگانها مراکز و شرکت ها به دست آورید داشتن دستگاه چاپ بنر میتوانید به کسب درآمد بهتر به شما کمک کند.

 لیست قیمتهای دستگاههای چاپ را دریافت کنید

    میتوانید بر روی تلگرام لیست قیمتها را دریافت نمایید

    لطفا در تلگرام به این شماره پیام دهید 09353334631(فقط پیام)

    روش کار با دستگاه بنر

    اگر بخواهیم در مورد روش کار با دستگاه چاپ توضیح دهیم باید از همان اول صبح شروع کنیم. اپراتور با ورود به محیط چاپخانه باید ابتدا دمای محیط را بسنجد. در فصل های سرد، قبل از اینکه دستگاه را روشن کند، بهتر است فکری برای گرم کردن محیط و یا هد دستگاه کند.

    بهترین راهکار این است که از هیتر دستگاه استفاده شود که اکثر خدمات جانبی محصول را در بر دارد؛ اما اگر دستگاه از هیتر محروم است، هیتر برقی که عموما در دستگاهها وجود دارد استفاده میشود .این هیتر دمای گالن های جانبی جوهر یا ساب تانک ها را بالا میبرد.همچنین دستگاههای جدید دارای هیتر بر روی کرییج دستگاه میباشند که هد را گرم میکنند.

    بعد از اینکه دستگاه روشن می شود، کار اپراتور نیز آغاز می گردد. در درجه اول باید لیست تحویل داده شده به وی چک شود تا مواردی که قرار است در روز پیش رو به صورت برنامه ریزی شده چاپ شود برای وی مشخص شود. در این لیست حتما باید ابعاد مشخص شده باشد تا اپراتور بتواند اگر دو چاپ می توانند بر اساس ابعاد متریال بنر در کنار هم چاپ شوند، چیدمان لازم را صورت دهد. البته این ها همگی موارد برنامه ریزی شده است و این شغل، شغل پیش بینی نشده هاست!!

    بعد از بررسی اقدامات لازم برای چاپ صورت می گیرد. طبق لیست تحویل شده باید فایل هایی به هر طریق ( USB ، شبکه ، تلگرام و … ) از طرف طراح به اپراتور تحویل شود تا وی بتواند شروع به کار کند. اولین فایل مورد نظر برداشته شده و به نرم افزار ریپ دستگاه برده می شود، در اینجاست که نرم افزار ریپ ، تصویر را به کدهایی تبدیل می کند تا قابلیت چاپ داشته باشند. در همینجاست که مشخص می شود که تصویر قرار است چاپ شود. تعداد پس از چاپ در سرعت و در عین حال کیفیت چاپ تاثیر گذار است.

    با مشخص شدن تمامی موارد، اپراتور دستور چاپ را صادر می کند. کرییج دستگاه بنر از استراحتگاه یا خوابگاه خود بیرون آمده و به صورت افقی اولین حرکت را بر روی بنر آغاز می کند تا پس اول به چاپ برسد.

    بر اساس آنچه که مشخص شده است ، کرییج می تواند رد برگشت نیز پس دوم را بزند و یا اینکه بدون چاپ به محل شروع خود برگشته و پس دوم را دوباره از نقطه صفر شروع بکند. در هر دو حالت، وقتی که پس اول زده می شود، بنر توسط غلطک ها به اندازه مشخص شده ای جلو کشیده می شود تا آماده چاپ پس بعدی شود. هرچه تعداد پس بیشتر باشد ، میزان جلوکشیدن بنر کمتر است.

    آیا نکات کلیدی برای آماده کردن دستگاه چاپ و هد ها را برای تعطیلات میدانید ؟

    تنها 5 ثانیه با دریافت فایل صوتی ارزشمند نکات بسیار مهم فاصله دارید

     

      خرید دستگاه چاپ بنر

      تعیین دستگاه های مطلوب با توجه به بازاری که مشتری در آن قرار دارد و رقبای او در این بازار با کمک کارشناسان سیمای شهر انجام شده سپس دستگاه مناسب توسط مشتری خریداری خواهد شد .

      نصب دستگاه چاپ بنر

      با خرید دستگاه و انجام امور مالی نوبت به نصب دستگاه میرسد.پس از ارسال ایمن دستگاه برای مشتریان عملیات نصب آموزش و رفع ایراد توسط کارشناسان فنی سیمای شهر به دقت و با حوصله فراوان انجام میشود

      اپراتور دستگاه چاپ بنر

      اپراتور دستگاه به شخصی گفته میشود که فعالیت های دستگاه به صورت نرم افزاری و سخت افزاری را بعهده  دارد و توانایی انجام چاپ با هر سایز و کیفیتی را داراست.دقیقا بعد از روشن شدن دستگاه اولین مراحل آموزش به اپراتور شروع میشود.

      فروش دستگاه چاپ بنر اقساطی

      جهت رفاه حال سرمایه گزاران و علاقه مندان خرید دستگاههای بنر اقساطی با شرایط خوب عرضه میشود.در صورتی که قصد خرید دستگاه چاپ بنر کونیکا یا سایر هد ها دارید میتوانید با سیمای شهر تماس گرفته و جدول اقساط دستگاه را دریافت نمایید.

      دستگاه چاپ بنر دست دوم 

      در صورتی که نیاز به خرید دستگاه دست دوم دارید باید به موارد مهمی دقت نمایید. دستگاه چاپ بنر قیمت همه چیز نیست و موارد متعددی هستند که برای تهیه بنر کارکرده باید رعایت کنید.اگر در بازار چاپ لارج فرمت گشتی زده باشید متوجه میشوید که فروش دستگاه چاپ بنر دست دوم و دستگاه اکوسالونت کارکرده از رونق زیادی برخوردار است . این عامل به دلیل تعدد این دستگاهها در بازار است . دستگاههای که سرویس و خدمات مطلوب ندارند و ممکن است باعث ضرر و زیان های مالی زیادی شوند. ما در سیمای شهر شرایطی را فراهم آورده ایم که خریداران عزیز بتوانند از دستگاههای عرضه شده با کیفیت و دارای خدمات فنی مناسب ما استفاده نمایند.

       

      برای خرید این نمونه از دستگاهها باید به موارد زیر اشراف داشته باشید

      کارشناسی دستگاه

      برای خرید دستگاه استوک و جلوگیری از وارد آمدن خسارت باید قبل از خرید حتما از کارشناسان خبره برای جویا شدن اوضاع دستگاه کمک بخواهید

      قیمت عادلانه 

      بسیاری از افرادی که دستگاه دست دوم خرید میکنند به خاطر قیمت مشتاق این خرید هستند ولی به قیمتهای پایین شک کنید و با دقت برای خرید عمل نمایید

      خدمات بعد از فروش 

      دستگاه دست دوم به شدت نیاز به خدمات بعد از فروش دارد لذا مهمترین عامل در خرید دستگاه استوک وجود شرکت خدمات دهنده است

      رویه خرید دستگاه چاپ بنر

      خرید دستگاه چاپ بنر رویه خاص و پیچیده ای ندارد و شما به راحتی می توانید از صف تا صد این خرید مهم را طی کنید. البته نیاز سنجی و بازار سنجی از مهمترین عواملی است که باید با دقت به آن توجه شود و قبل از هر اقدامی آن را مورد بررسی قرار داد. نیازسنجی و بازارسنجی شما را به یک دستگاه و محصول می رساند و در نهایت شما پروسه خرید را آغاز می کنید.

      عموما مشتری ها شرکت های مختلف ارائه دهنده را از طرق مختلف پیدا می کنند. برخی با مشورت دوستان ، برخی از سرچ در فضای اینترنت و برخی دیگر به واسطه تبلیغات مختلف در فضای حقیقی! مهم نیست مشتریان از چه طریق با شرکت ارائه دهنده دستگاههای چاپ آشنا می شوند، تمامی این مشتریان به 2 دسته تقسیم می شوند که نوع مشاوره دادن به آن ها نیز تفاوت دارد.

      مشاوره و فروش دستگاه چاپ

      دسته اول مشتریان آن هایی هستند که تنها می خواهند یک کسب و کار جدید راه اندازی کنند و هیچ اطلاعات تکمیلی در مورد شرایط کار ندارند. تنها شنیده اند که این نوع کسب و کار مناسب است و حتی مشورت ها و نیاز سنجی هایی هم کرده اند و حالا می خواهند کسب و کار جدید خود را شروع کنند. این مشتریان نیاز به مشاوره دارند. در مشاوره به این افراد توسط مشاوران شرکت فروشنده دستگاه چاپ ، تمامی نیاز سنجی ها و بازار شناسی در زمینه چاپ لارج فرمت برای وی بازگو می شود و میزان سفارشات لازم برای کسب سود و … مطرح می شود.

      مشاوران سیمای شهر سعی می کنند با مقایسه واقعی دستگاه ها و همچنین بودجه مد نظر خریدار، دستگاهی مناسب به وی پیشنهاد دهند.

      قیمت دستگاه

      نکته ای که در مورد میزان بودجه و قیمت افراد در هنگام خرید دستگاه چاپ وجود دارد این است که بهتر است خریدار دستگاه بنر را به صورت نقدی خرید کند نه اینکه با استفاده از چک و شرایط اقساطی، کمبود بودجه خود را برای خرید یک دستگاه برطرف نماید. دلایل مختلفی برای این سخن وجود دارد که مهمترین آن ها قیمت دستگاه و همچنین ذهن خریدار دستگاه است.

      دلیل اول همانطور که گفته شد، قیمت دستگاه نقدی است. در خرید دستگاه بنر نقدی تخفیفاتی به خریدار داده می شود و به همین علت دستگاه بسیار ارزان تر از اقساطی برای وی تمام می شود. این تفاوت قیمت در کسب و کاری مثل استفاده از دستگاه چاپ بسیار بالاست. وقتی سود کار با این دستگاه به ازای هر متر مربع چاپ کمتر از 1000 تومان است ، این یعنی حتی تفاوت قیمت 500 هزار تومانی هم می تواند در کسب و کار مبتنی بر دستگاه بنر تاثیرگذار باشد.

      همین الان لیست قیمتها را دریافت کنید

        میتوانید بر روی تلگرام لیست قیمتها را دریافت نمایید

        لطفا در تلگرام به این شماره پیام دهید 09353334631(فقط پیام)

        رویه خرید دستگاه توسط مشتریان و عملیات سیمای شهر

        مشاوره فروش 

        تحلیل بازار

        آنالیزر قبا 

        معرفی دستگاه

        خرید دستگاه

        تحویل دستگاه 

        نصب آموزش 

        رفع اشکال

        3.8 13 رای ها
        امتیازدهی به مقاله
        3.8 13 رای ها
        امتیازدهی به مقاله
        Subscribe
        Notify of
        0 نظرات
        بازخورد (Feedback) های اینلاین
        مشاهده همه دیدگاه ها
        0
        چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x