قیمت دستگاه چاپ فلت بد

0 1,838
4 1 رای
امتیازدهی به مقاله

دستگاه فلت بد یکی از دستگاه های مورد نیاز صنایع تبلیغاتی است. این دستگاه کمک شایانی برای چاپ روی سطح های غیرقابل انعطاف می کند. این دستگاه را می توان در کارگاه های متوسط و بزرگ مستقر نمود. یکی از موارد مهمی که قبل از خرید این دستگاه باید به آن توجه شود وسعت کارگاه است. دستگاه چاپ فلت بد می تواند گزینه خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه چاپ باشد و با توجه به کارهای وسیعی که دارد، بازگشت سرمایه بسیار خوبی را نصیب شما می کند. البته بازار هر منطقه با منطقه دیگر متفاوت است و پیش از خرید باید به حجم بازار و رقبا توجه خاصی شود. شما می توانید برای استعلام قیمت دستگاه چاپ فلت بد با سیمای شهر تماس بگیرید.

 

فلت بد

قیمت دستگاه فلت بد

عوامل متفاوتی هستند که در تعیین قیمت این دستگاه نقش دارند و در قیمت نهایی یک دستگاه چاپ فلت بد که شما در نظر گرفته‌اید تأثیر می‌پذیرند و این عامل می‌تواند به شکل عجیبی خرید شما را تغییر دهد. اگر به سایت اینترنتی شرکت‌ها مانند سیمای شهر سری زده باشید متوجه خواهید شد که به بازار متنوع و رنگارنگی مواجه هستید که هر مدل دستگاهی با هر محدوده قیمتی پیدا می‌شود. دستگاه های فلت بد دارای انواع متفاوت با کارآیی های متفاوت و در اندازه های متفاوتی موجود هستند. شما می توانید با توجه به بودجه خود و همچنین اندازه کارگاه خود یکی از این دستگاه ها را انتخاب کنید.

از عوامل تعیین کننده قیمت:

  • کارایی دستگاه
  • سرعت دستگاه
  • اندازه دستگاه
  • قابلیت دستگاه
  • برند دستگاه

 

قیمت چاپ فلت بد به چه عواملی بستگی دارد

جهت بررسی قیمت دستگاه چاپ فلت بد لازم است به دلایل متعدد در تفاوتهای قیمت یک چاپ دقت کافی نمایید.

به طور کلی دستگاههای فلت بد موجود در بازار به دو دسته تقسیم میشوند.

دستگاههای فلت بد قدیمی تر

مهمترین دستگاههای فلت بد قدیمی در بازار ایران با هد سیکو 255 و هد کونیکا هستند که کیفیتی در حدود 12 یا 14 پیکولیتر را ارائه میدهند. این دستگاهها برای سفارشات فلت بد جدید که نیاز به کیفیت بسیار بالایی دارند  اصلا مناسب نیستند به همین خاطر دستمزد حدمات با این نمونه دستگاهها پایین ترین عدد است .

برای چک کردن کیفیت این دستگاهها حتما به نمونه چاپهای انجام شده توسط آنها دقت کنید.

دستگاههای فلت بد جدید

این دستگاهها در طول دو سال گذشته وارد بازار شده اند و مهمترین هد های استفاده شده در آنها هد اپسون ژاپن و هد ریکو ژاپن است.

هد اپسون و ریکو هر دو دارای کیفیت بسیار بالایی هستند ولی از نظر طول عمر تفاوت فاحش با هم دارند. هد ریکو هد بسیار صنعتی و پرقدرت است که توانایی کار با جوهر های ویسکوزیته بالا را دارا میباشد.

قیمت چاپ فلت بد با این دستگاهها به نسبت دستگاههای قدیمی بالاتر است چون جوهر مرغوب تر و با کیفیت تری دارند.

توجه به اعتبار برند نیز می‌تواند راهنمای خوبی در خرید دستگاه چاپ فلت بد باشد.

حوزه فعالیت

کارگاه هایی که به رشد نسبتا مناسبی رسیده اند می توانند با خرید این دستگاه بر درآمد خود بیافزایند و خدمات گسترده تری را به مشتریان خود بدهند. کارگاه های متوسط و بزرگ مناسب این نوع دستگاه هستند. علاوه بر در نظر گرفتن جا برای خود دستگاه باید به فکر مکانی هم برای متریال های قابل استفاده این دستگاه بود تا بتوان با عملکرد بهتری کار را انجام داد. کارگاه های تازه کار بهتر است از دستگاه‌های کوچک‌تر استفاده کنند و پس از تسلط بر دستگاه به فکر دستگاه‌های فلت بد بزرگتر باشند.

در صورتی که تمایل به خرید یکی از این دستگاه ها را داشته باشید می توانید با مراجعه به وب‌سایت ما در سیمای شهر با نحوه فروش دستگاه چاپ فلت بد آشنا شوید و برای اطلاع از تغییرات قیمتی و خرید دستگاه با ما در تماس باشید.

 

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x