پنج عامل مهم در خرید دستگاه فلت بد

0 502
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

خرید دستگاه چاپ فلت بد و یک انتخاب درست برای موفق شدن در بازار سریع و پر حجم دستگاه فلت بد مورد بسیار تاثیر گزاری است. این دستگاه می تواند روی اجسام غیرقابل انعطاف چاپ با کیفیتی را انجام دهد. این دستگاه کاربردهای فراوانی برای دفاتر تبلیغاتی و شرکت های چاپ دارد. در هنگام خرید بایستی به میزان کار و حجم کارگاه نیز توجه ویژه ای داشت. قبل از خرید باید به فضای موجود کارگاه توجه شود چون این دستگاه فضای زیادی را به خود اشغال می کند. بنابر باید هم برای خود دستگاه و هم برای متریال هایی که به وسیله این دستگاه چاپ می شود، فضایی را در نظر گرفت. وجود پالت نیز برای قرار دادن متریال ها بر روی آن ضروری است و از آسیب به آن جلوگیری می کند.

خرید دستگاه فلت بد و عوامل موثر بر آن

خرید دستگاه فلت بد مورد بسیار مهمی است که فقط با تحقیقات وسیع و کسب تجربه در خرید و گرفتن اطلاعات فنی متفاوت قابلیت انجام دارد. اجازه دهید داستانی برای شما تعریف کنم. سالیان گذشته یک مشتری بدون داشتن اطلاعات فنی و به صرف اینکه دستگاه فلت بد دستگاه جدیدی است اقدام به خرید دستگاه کرد و بعد از مدت زمان اندکی به دلیل اینکه در بازار سفارشات وسیع وجود نداشت سر خورده شد و از این بازار خارج شد. عوامل مهمی در یک خرید موفق نقش دارند که در این مقاله سعی داریم تعدادی از آنها ر ابرای شما توضیح دهیم پس با ما همراه باشید.

با وجود اینکه عوامل بسیاری در خرید دستگاه چاپ فلت بد دخیل هستند، اما ما در ادامه به چند مورد مهم تأثیرگذار در این فرایند را ذکر خواهیم کرد و نکاتی در مورد اجرایی کردن این موارد خواهیم گفت. پس با ما همراه باشید.

فلت بد

بودجه خرید دستگاه چاپ فلت بد و قیمت دستگاه

اندازه، قابلیت، کارایی، سرعت عمل، و حتی برند سازنده یک دستگاه از بودجه خرید دستگاه چاپ فلت بد که شما در نظر گرفته‌اید تأثیر می‌پذیرند و این عامل می‌تواند به شکل عجیبی خرید شما را تغییر دهد. اگر به سایت اینترنتی شرکت‌ها مانند سیمای شهر سری زده باشید متوجه خواهید شد که به بازار متنوع و رنگارنگی مواجه هستید که هر مدل دستگاهی با هر محدوده قیمتی پیدا می‌شود.

این موضوع هم می‌تواند خوشحال‌کننده باشد و هم ناراحت‌کننده!

خوشحال‌کننده از این نظر که شما گزینه‌های متعددی برای خرید دستگاه چاپ فلت بد در اختیار خواهید داشت و احتمال دارد که نیازی به تغییر بودجه خود نداشته باشید. درواقع شما از زمانی که تصمیم به خرید یک دستگاه جدید می‌گیرید بودجه لازم برای خرید آن تعریف می‌کنید و سپس به مراجعه به فروشگاه مدل متناسب با بودجه خود می‌خرید. اما این موضوع از این لحاظ ناراحت‌کننده است که کاملاً گیج خواهید شد و تنوع بالای محصولات شما را به پله اول برمی‌گرداند و ممکن است مجبور شوید تحقیق در مورد دستگاه را از نو شروع کنید. باوجوداینکه شرکت‌های مختلف در کاتالوگ محصولات خود قابلیت‌های دستگاه را به همراه قیمت ذکر کرده‌اند، اما به هنگام خرید دستگاه چاپ فلت بد مواظب باشید که در تله تبلیغاتی آنها گیر نیافتید و انتخاب خوبی داشته باشید.

از عوامل تعیین کننده قیمت:

  • اندازه دستگاه
  • قابلیت دستگاه
  • کارایی دستگاه
  • سرعت دستگاه
  • عمر دستگاه
  • حجم دستگاه
  • برند دستگاه
  • کشور سازنده
  • گارانتی دستگاه

حجم کارگاه و اندازه دستگاه چاپ فلت بد

یکی دیگر از موارد مهمی که در فرایند خرید دستگاه چاپ فلت بد بسیار مهم است، حجم کلی کارگاه و اندازه دستگاه است. طبیعتاً حجم کارگاه اجازه آزادی عمل بالایی در خرید به شما نخواهد داد و باید اندازه دستگاه را با توجه به حجم کارگاه و همچنین نیاز خود انتخاب کنید. اگر می‌خواهید یک کسب‌وکار جدید را راه‌اندازی کنید و محدودیتی از لحاظ فضای کاری ندارید، توصیه ما این است که دستگاه‌های فلت بد بزرگتر را انتخاب کنید. هر چه یک دستگاه بزرگتر باشد قابلیت‌های بیشتری دارد و مطمئناً امکان استفاده طولانی‌مدت از آن را دارید.

خرید دستگاه چاپ فلت بد بزرگتر می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و با بازدهی بالا باشد.

اما اگر می‌خواهید دستگاه قبلی را جایگزین کنید و یا دستگاه چاپ فلت بد را در کنار سایر دستگاه‌های چاپ مورد استفاده قرار دهید، باید خود را برای چالش عظیمی آماده کنید و آن انتخاب دستگاه با توجه به فضای کارگاهی است. اگرچه تنوع قیمت دستگاه‌های چاپ فلت بد بالاست، اما در آن حد نیست که شما با هر سلیقه‌ای بتوانید انتخاب کنید. درواقع به هنگام خرید دستگاه چاپ فلت بد باید قبل از هر کاری برندهای مختلف تولیدکننده و انواع دستگاه‌های آنها را ملاحظه کنید و اندازه و قابلیت‌های آنها را بخوانید. حتی احتمال دارد که انتخاب اولیه شما به کلی عوض شود و سراغ دستگاه‌های دیگر مربوط به برندهای دیگر بروید.

کانال تلگرام

حوزه فعالیت کارگاه

حوزه فعالیت کارگاه نیز در خرید دستگاه چاپ فلت بد بسیار مهم است. کسانی که در صنعت چاپ به بلوغ کافی رسیده‌اند و می‌توانند چند دستگاه چاپ مختلف مانند دستگاه چاپ لیزری، دستگاه چاپ بنر و دستگاه‌های CNC داشته باشند، بهتر است به سراغ دستگاه‌های بزرگتر بروند و از این طریق رونق بیشتری به کسب‌وکار خود دهند (در مطالب بعدی به تأثیر دستگاه چاپ فلت بر رونق کسب‌وکار خواهیم پرداخت). اما کسانی که تازه‌کار هستند و می‌خواهند فعالیت اولیه خود را با خرید دستگاه چاپ فلت بد شروع کنند، بهتر است از دستگاه‌های کوچک‌تر استفاده کنند و پس از تسلط بر دستگاه به فکر دستگاه‌های فلت بد بزرگتر باشند.

دستگاه را باید به تناسب اندازه محیط کاری انتخاب کرد.

پشتیبانی فنی و تأمین قطعات دستگاه چاپ فلت بد

امروزه حوزه کسب‌وکار به مرحله‌ای رسیده است که بیشتر شرکت‌های تولیدکننده برای محصولات خود خدمات پس از فروش، گارانتی، مراکز تأمین قطعات، نمایندگی و پشتیبانی فنی در نظر گرفته‌اند. این شیوه می‌تواند به سودی دو طرفه برای خریدار و فروشنده تبدیل شود. کسانی که به خرید دستگاه چاپ فلت بد اقدام می‌کنند، در صورت برخورداری از این مزایا با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام می‌دهند و مطمئن هستند که در صور بروز مشکلات احتمالی، محلی برای رسیدگی به مشکلات آنها وجود دارد. انتخاب یک دستگاه با پشتیبانی قوی موهبتی است که ممکن است نصیب هرکسی نشود و شرکت‌های کمی هستند که پشتیبانی فنی و تأمین قطعات را به شکل مناسب انجام دهند.

نقش گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار حیاتی است.

هنگام خرید دستگاه چاپ فلت بد از نقش گارانتی و پشتیبانی فنی غافل نشوید، زیرا این موضوع می‌تواند به خاموش شدن چندروزه تا چندماهه دستگاه شما منجر شود. به همین دلیل، اکیداً توصیه می‌کنیم که دستگاه خود را از شرکت‌هایی خریداری کنید که در داخل کشور مراکز مجاز داشته باشند و شرایطی فراهم آورند که شما به قطعات دستگاه دسترسی داشته باشید. دسترسی به قطعات حتی می‌تواند از گارانتی نیز مهم‌تر باشد؛ زیرا ممکن است در شهری باشید که به مراکز خدمات پس از فروش یا گارانتی دسترسی نداشته باشید و به تعمیرات بیرون نیاز داشته باشید. اگر به قطعات دستگاه چاپ فلت بد دسترسی داشته باشید، بدون مراجعه به شرکت می‌توانید دستگاه خود را تعمیر کنید.

قبل از خرید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • خدمات پس از فروش دستگاه
  • میزان و مدت گارانتی دستگاه
  • سرعت پشتیبانی از دستگاه
  • هزینه ایاب و ذهاب متخصص
  • وجود قطعات در بازار ایران
  • قیمت و هزینه قطعات دستگاه

برند دستگاه چاپ فلت بد

در خرید دستگاه چاپ فلت بد یووی به‌ندرت پیش می‌آید که یک خریدار برند قبلی خود را رها کند و درصد بالایی از آنها به سراغ برند قبلی دستگاه خود می‌روند. از طرفی، اکثر خریداران جدید به سراغ برندهایی می‌روند که از اعتبار بیشتری برخوردار باشند و شناخته شده‌تر باشند. بنابراین اگر قصد خرید دستگاه چاپ فلت بد را دارید، در مورد برندهای موجود در بازار داخل کشور تحقیق کنید و قابلیت‌های آنها را بشناسید. توجه به اعتبار برند از این لحاظ می‌تواند مهم باشد، که یک شرکت معتبر هیچ‌وقت اعتبار به‌دست‌آمده خود را خطر نمی‌اندازد و دستگاه‌های فلت بد بی‌کیفیت تولید نمی‌کند.

توجه به اعتبار برند نیز می‌تواند راهنمای خوبی در خرید دستگاه چاپ فلت بد باشد.

برای خرید دستگاه چاپ فلت بد با مشکل مواجه هستید و نمی‌توانید دستگاه موردنظر خود را انتخاب کنید؟ با مراجعه به وب‌سایت ما در سیمای شهر با نحوه فروش دستگاه چاپ فلت بد آشنا شوید و برای اطلاع از تغییرات قیمتی و خرید دستگاه با ما در تماس باشید.

 

جهت دریافت لیست قیمت دستگاه های چاپ فلت بد و همچنین قیمت دستگاه چاپ فلت بد با سیمای شهر در تماس باشید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x