دستگاه چاپ بنر سیکو

0 61
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

دستگاه چاپ بنر سیکو

دستگاه چاپ بنر سیکو مجهز به هد سیکو است که سرعت این دستگاه چاپ بنر 75 متر مربع در ساعت می باشد. در دستگاه چاپ بنر از ریل های قوی ساخت تایوان بدون نویز استفاده شده است. دقت چاپ آیتمی است که در خرید دستگاه چاپ بنر باید به آن توجه نمود. دستگاه چاپ بنر سیکو دقت چاپی برابر با DPI 1440 دارد. این دستگاه دارای هیتر و فن خشک کن است. که باعث خشک شدن بهتر و سریعتر کار چاپ بنر و فلکس می شود. دستگاه بنر و مشخصات و مدلهای مختلف آنرا در لینک پیوست مشاهده کنید .

هیتر دستگاه نیز قبل از چاپ حین چاپ و پس چاپ و با قابلیت تنظیم دمای جداگانه شروع به چاپ می کند.

اگر از هیتر و فن خشک کن استفاده نشود سرعت خشک شدن تصویر کاهش می یابد. استفاده از هیتر و فن باعث ماندگاری و دوام بیشتر تصویر خواهد شد. دستگاه چاپ بنر سیکو دارای سیستم رول باز کن و رول جمع کن اتوماتیک می باشد. بدنه دستگاه چاپ بنر سیکو مستحکم و قوی است و این مزیت بسیار خوبی در مقابل دیگر دستگاه های بنر است. قابلیت قرارگیری 8 هد سیکو بر دستگاه است که باعث می شود سرعت و کیفیت چاپ بالا رفته و کار با این دستگاه راحت تر انجام گیرد.

دستگاه چاپ بنر سیکو سروو موتور نیز دارد. مشخصات دیگر این دستگاه که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. در صورتی که برق قطع شود این دستگاه می تواند به کار خود ادامه دهد. برای این که سرعت چاپ بالا رود دستگاه باید توانایی تشخیص قسمت های سفید را داشته باشد. این دستگاه به دلیل داشتن این قابلیت سرعت چاپ بالایی دارد. پس از اتمام جوهر دستگاه، دستگاه چاپ بنر سیکو به صورت اتوماتیک هشدار خواهد داد. در این دستگاه می توانیم ارتفاع کرییج را به حالت دلخواه تنظیم نماییم

جهت مشاهده مشخصات هد سیکو به مقالات متعدد در منوی مقالات سایت مراجعه نمایید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x