داستان سیمای شهر داود چگونیان

0 8,865
4.8 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله

من داوود چگونیان هستم مدیریت مجتمع سیمای شهر

شما اینجایید! عالیه! برای اینکه به شما بگیم چرا جای درستی رو انتخاب کردید خیلی هیجان زده ایم!

دوست دارم از موفقیت ها و شکست های سیمای شهر برای شما صحبت کنم . اینکه چرا ما الان اینجا هستیم چه کاری انجام میدهیم و همکاری ما با شما چه منفعتی برای شما در پی دارد. داود چگونیان بودن رسالت بزرگی بر عهده من قرار داده است که دوست دارم در این مورد با شما صحبت کنم

داوود چگونیان

در سال 80 همزمان با فارغ التحصیل شدن در دانشگاه به فکر راه اندازی کسب و کار خودم افتادم.با کمی جستجو و به عنوان حسابداردر مرکز تابلوسازی مشغول کار شدم.برای شروع کار خوبی بود چون من فارغ التحصیل رشته حسابداری بودم.

ولی از اتفاق سفارشات تابلوسازی در حال دیجیتال شدن بود.در واقع این مرکز دستگاه کاتر پلاتر از دبی خریداری کرده بود و نمیتوانست آنرا راه اندازی کند.من با کمی سرچ در اینترنت براحتی این دستگاه را راه اندازی کردم و تازه فهمیدم علاقه من به کارهای دیجیتال و گرافیک هست چراکه سالها بود به نرم افزارهای گرافیکی و کامپیوتر تسلط داشتم.

پس از این شغل اولیه هفت ماه زمان برد تا دستگاه چاپ اکوسالونت سولجت رولند را در اصفهان نصب کردم.این دستگاه با شش رنگ و کیفیت خارق العاده بازار چاپ در اصفهان را متحول کرد.ولی این تازه شروع مشکلات من بود.

چراکه شرکت فروشنده دارای خدمات پس از فروش بسیار ضعیفی بود و من را تا ورطه ورشکستگی پیش برد.اینجا بود که فهمیدم انتخاب اشتباهی انجام داده ام . این تجربه در سالهای بعد باعث شد سعی من بر این باشد که همواره بهترین انتخاب ها را در اختیار خریداران دستگاه از سیمای شهر قرار دهم.و هیچ گاه آنها بابت انتخاب دستگاه من متضرر نشوند.

پس از این دستگاه با فراهم کردن وام دستگاه دست دوم با هد زار خریدم و برای اولین بار در ایران سیستم چاپ پلاکارد را در سال 83 راه اندازی کردم سپس برای گسترش کار و خرید دستگاه جدید به چین سفر کردم .این داستان سرآغاز فروش دستگاه ها و ماشین آلات چینی به بازار ایران توسط سیمای شهر است.

ویدئو معرفی شرکت سیمای شهر

پس از مدتی انواع دستگاه چاپ دستگاههای برش لیزر و سی ان سی جوهر و ملزومات چاپ به محصولات سیمای شهر اضافه شد و موفقیتهای سیمای شهر آغاز شد . همیشه موفقیت همراه با رضایت مشتریان من همراه بوده است و جا دارد صمیمانه از همه آنها تشکر کنم چراکه اگر آنها نبودند سیمای شهری وجود نداشت .

در حال حاضر مجتمع سیمای شهر یکی از بزرگترین شرکتهای ارائه کننده دستگاههای عریض چاپ دستگاههای برش لیزر و سی ان سی در کشور میباشد دارای نمایندگی از شرکتهای متعدد و معتبر سازنده دستگاه و ماشین آلات است  و این موفقیت فقط و فقط به خاطر مشتریان ارجمند است چرا که من اعتقاد دارم اگر چراغ مشتری روشن باشد و موفق باشد ما هم موفق خواهیم بود .

سیمای شهر چه محصولاتی دارد

انواع دستگاههای چاپ بنر و فلکس

انواع دستگاه اکوسالونت

دستگاه برش لیزر و دستگاههای فایبر

انواع دستگاه سی ان سی چوب و سنگ

انواع جوهر ملزومات و قطعات یدکی دستگاه

مشتریان سیمای شهر

برای سیمای شهر مشتریان مثل دوستان عزیز هستند.خرید ماشین آلات و دستگاهها معمولا رویه است که چند ماه یا حتی چند سال زمان میبرد لذا مشتری قبل از خرید مذاکرات زیادی خواهد داشت و در طی این مذاکرات معمولا کار خرید به روال دوستانه ایی تبدیل میشود چراکه خرید و نصب دستگاه نقطه شروع است و این فرد سالها با سیمای شهر در تماس خواهد بود لذا تیم سیمای شهر صد در صد توان خود را برای ارائه اطلاعات دقیق راهنمایی قبل خرید تحویل به موقع دستگاه ارائه آموزشهای لازم همچنین سرویس و خدمات دوره ایی و ارائه راهکارهای جدید خواهد گذاشت.

کارکنان سیمای شهر

همیشه کارکنان سیمای شهر بزرگترین ذخایر این شرکت هستند به دلیل اینکه کلیه خدمات این مجتمع توسط این عزیزان ارائه میشود.سیمای شهر با برقراری سیستم آموزش صحیح همواره سطح تخصص این عزیزان را در سطح مطلوب نگه میدارد.

کارکنان  فنی سیمای شهر افراد جالبی هستند علاقه های متنوع دارند و به دلیل اینکه به شهرهای متعدد کشور سفر کرده اند با انواع فرهنگ ها و آداب و رسوم ها آشنا هستند و در واقع یکی از بهترین دوستی ها را با مشتریان دارند.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

4.8 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
4.8 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x