دستگاه چلنیوم و کاربرد آن در تابلوسازی و تبلیغات

0 1,721
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

دستگاه چلنیوم و کاربرد آن در تابلوسازی و تبلیغات

به‌احتمال‌زیاد شما نیز از کسانی هستید که از تابلوهای با رنگ تند و زننده در طول شب آزرده شده‌اید، یا حتی ممکن است مشکلات بسیاری در حین رانندگی برای شما ایجاد کرده باشند. اما، امروزه تابلوهای چلنیوم به‌خوبی این مشکلات را برطرف کرده‌اند و دیگر شاهد آن نورپردازی‌ها و چراغ‌های زننده نیستیم. از طرفی تابلوهای چلنیوم نمای مدرن و بسیار زیبایی به تابلوهای تبلیغاتی داده‌اند که افراد از دیدن تابلو ناراحت و خسته نمی‌شوند.

استفاده از حروف چلنیوم و دستگاه چلنیوم سابقه چندان طولانی ندارد، اما به‌خوبی جای خود را در تبلیغات باز کرده‌اند و تقریباً در تمامی نقاط دنیا این دستگاه‌ها خرید و فروش می‌شوند. در واقع، به‌جرئت می‌توان گفت که خرید و فروش دستگاه خم چلنیوم بخش مهمی از بازار تابلوهای تبلیغاتی را به خود اختصاص داده‌اند و اگر شما هم دارای فروشگاه هستید به‌ احتمال‌ زیاد به استفاده از حروف چلنیوم و نورپردازی آن روی خواهید آورد.

تبلیغات و چلنیوم

تبلیغات یکی از مهم‌ترین ارکان فروش در شرکت‌های مختلف محسوب می‌شود و معمولاً شرکت‌های بزرگ بیشتر هزینه خود را به امر تبلیغات اختصاص می‌دهند. بسیاری از روانشناسان معتقدند که جذب نگاه بیننده و جلب‌توجه آنها می‌تواند موفقیت بیشتری در فروش شرکت‌ها و کارخانجات داشته باشد. دستگاه‌های حروف ساز چلنیوم یکی از روش‌های متعدد ساخت تابلوهای تبلیغاتی و حتی تابلوهای سردر مغازه‌ها هستند. این دستگاه‌های می‌توانند حروف الفبا به زبان‌های مختلف را به‌راحتی خم کنند و نماهای زیبایی خلق کنند.

دستگاه چلنیوم توانایی بالایی در خم کردن مواد مختلف را دارد و می‌تواند حروف چلنیوم جذابی طرح کند. بنابراین و با توجه به این قابلیت، صاحبان صنایع می‌توانند به کمک دستگاه حروف ساز چلنیوم تابلوهای متنوعی خلق کنند و تبلیغات خود را به شکل بهتری انجام دهند. البته استفاده از حروف چلنیوم و تابلوهای آنها فقط محدود به شرکت‌های بزرگ نیست و قیمت دستگاه خم کن چلنیوم طوری است که هزینه چندانی را متحمل نخواهید شد.

دانلود و مشاهده فایل راهنمای خرید دستگاه چلنیوم

    ظهور دستگاه خم چلنیوم  در بازار

    با توجه به اینکه حکاکی و نقش زنی بر روی اجسام مختلف قدمت بسیار دیرینه‌ای دارد، اولین تابلوهای تبلیغاتی به صورت برجسته تولید می‌شدند و می‌توان ادعا کرد که اولین نسل تابلوهای چلنیوم محسوب می‌شدند.با استفاده از نئون داخل این حروف نور آنها تامین می شد ولی بعد از مدتی به خاطر مشکلاتی که نئون داشت و هزینه بالای نگهداری آن تابلوهای فلکس و بنر مدتی جای این نوع تبلیغات را گرفتند.

    با ظهور دستگاه های برش لیزر و سی ان سی و تنوع متریال و مواد مصرفی و ورود ال ای دی های رنگی استفاده از تابلوهای برجسته با اقبال دیگری روبرو شد.چرا که ال ای دی به نسبت سایر روشها دارای هزینه های کمتر طول عمر بالا تر و کیفیت نور بهتری است.

    با ظهور دستگاه خم چلنیوم این صنعت به سمت استفاده از این تکنولوژی برگشت و حتی کارگاه‌های کوچک نیز به حروف چلنیوم و خرید دستگاه خم کن حروف چلنیوم تمایل نشان دادند. دستگاه‌های حروف ساز چلنیوم سرعت عمل بیشتری داشتند، تابلوهای شیک و مدرن تولید می‌کردند، قابلیت تولید حروف چلنیوم مختلف را داشتند، و حتی از نور کافی برای تابیدن برخوردار بودند؛ به همین دلیل دستگاه حروف ساز چلنیوم به‌راحتی به بازار مصرف وارد شدند و نقش‌های مهم‌تری بر عهده گرفتند.

    یکی دیگر از مزیت‌های مهم دستگاه خم کن حروف چلنیوم به استفاده از آن در فضاهای مختلف برمی‌گردد. به‌عنوان‌مثال، اگر دارای یک کارگاه کوچک هستید، نگرانی خاصی در رابطه با تهیه این دستگاه نداشته باشید. دستگاه خم کن چلنیوم انواع مختلف در سایزهای مختلفی دارد و می‌توانید با توجه به محل کار خود، سایز مناسب آن را انتخاب کنید. از طرفی قیمت دستگاه ساخت حروف چلنیوم به صورتی است که نیاز به منابع مالی خیلی بالا ندارد و قیمت آن نسبتاً متعادل است.

    دستگاه چلنیوم

    بخش‌های مختلف دستگاه چلنیوم

    ساخت حروف چلنیوم چندان سازوکار پیچیده‌ای ندارد و می‌توانید با چند بار تمرین و آموزش ساده، کار با دستگاه چلنیوم را یاد بگیرید. دستگاه برش لیزری یا دستگاه برش CNC از تجهیزات مقدماتی و موردنیاز ساخت حروف چلنیوم هستند. درواقع، دستگاه حروف ساز چلنیوم و دستگاه برش لیزری یا CNC یکی نیستند و باید به صورت مجزا استفاده و خریداری شوند. قطعات چلنیوم و آلومینیوم آماده شده توسط دستگاه برش، در مرحله دوم وارد دستگاه ساخت حروف چلنیوم می‌شوند.

    دستگاه حروف ساز چلنیوم مجهز به یک نرم افزار کامپیوتری است که امکان وارد کردن اطلاعات را به کاربر می‌دهد و کاربر می‌تواند طرح مورد نظر را در آن ایجاد کند. نرم افزار اختصاصی دستگاه خم کن حروف چلنیوم بسیار دقیق بوده و امکان ساخت انواع حروف با هر ظرافتی را به شما می‌دهد. همچنین این نرم افزار امکان کنترل کردن دستگاه را بسیار ساده می‌کند و نیازی به مهارت بالا برای استفاده از دستگاه حروف ساز چلنیوم ندارند.

    خرید دستگاه خم چلنیوم

    همان‌طور که در بالا ذکر گردید، دستگاه خم چلنیوم انواع مختلفی دارد و به هنگام خرید این دستگاه باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت. اولین عاملی که معمولاً مدنظر قرار می‌گیرد و باید به آن توجه داشته باشید، هماهنگی سایز دستگاه حروف ساز و میزان کار تولیدی کارگاه شماست. مطابقت بین میزان تولید دستگاه و سفارشات شما می‌تواند در هزینه ها صرفه‌جویی کند و برای کار با دستگاه آرامش خاطر بهتری را برای شما به ارمغان آورد.

    به تعریف دیگر اگر سفارشات بسیار محدودی دارید نیاز به تهیه دستگاه نخواهید داشت ولی در صورتی که سفارشات شما تعداد بالاتری دارد و افق دید بهتری در این سفارشات دارید حتما جهت تهیه دستگاه خم چلنیوم اقدام نمایید.

    مورد دوم که به هنگام خرید دستگاه خم کن حروف چلنیوم مدنظر قرار دهید، قیمت دستگاه با توجه به بودجه است. قیمت دستگاه حروف ساز چلنیوم تابع تجهیزات دستگاه، قابلیت‌های آن و همچنین تجهیزات اضافی همراه دستگاه است. بنابراین هنگام خرید دستگاه ساخت حروف چلنیوم به انتظارات خود از دستگاه و قابلیت‌های آن توجه داشته باشید و قیمت مناسب دستگاه حروف ساز چلنیوم را با در نظر گرفتن بودجه خود انتخاب کنید.

    عواملی مانند مواد استفاده شده در ساخت حروف چلنیوم، میزان تولید کارگاه شما، نوع تابلو چلنیوم تولید شده و همچنین نحوه نورپردازی نیز باید در فرایند خرید دستگاه خم کن حروف چلنیوم مدنظر قرار گیرند. از طرفی تغییرات نرخ ارز می‌تواند بر قیمت دستگاه ساخت حروف چلنیوم تأثیرگذار باشد و به هنگام خرید دستگاه حروف ساز چلنیوم به همه این عوامل توجه داشته باشید.

    قیمت دستگاه چلنیوم ساز

    پس از ورود نسل اول انواع دستگاه چلنیوم به ایران این دستگاهها از قیمت بالایی برخوردار بودند ولی قیمت دستگاه چلنیوم ساز امروزه با توجه به نوع دستگاه کیفیت ساخت برند و نوع قطعات مصرفی در تنوع زیادی برخوردار است . نوع سرویس و خدمات فروشنده دستگاه نیز تاثیر به سزایی در قیمت دستگاه حروف ساز چنلیوم خواهد داشت.هر چه دستگاه با کیفیت تر معروف تر و دارای خدمات بهتر بخواهید باید قیمت بالاتری بپردازید.

     

    دریافت لیست قیمت انواع دستگاه چلنیوم

      0 0 رای ها
      امتیازدهی به مقاله
      0 0 رای ها
      امتیازدهی به مقاله
      Subscribe
      Notify of
      0 نظرات
      بازخورد (Feedback) های اینلاین
      مشاهده همه دیدگاه ها
      0
      چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x