دستگاه سابلیمیشن پارچه : مشاوره و راهنمایی در خرید و 5 فاکتور مهم

0 1,335
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

معمولاً کسانی که به فکر کسب درآمد در حوزه نساجی هستند و می‌خواهند یک دستگاه چاپ روی پارچه بخرند از ما در مورد بهترین دستگاه چاپ می‌پرسند و ما دستگاه سابلیمیشن پارچه را به آنها پیشنهاد می دهیم. اگرچه چاپ دیجیتال و همچنین چاپ بافت برای پارچه ها و صنایع نساجی محبوبیت بالایی دارد، اما محصول نهایی قیمت بسیار بالایی دارد و این باعث می شود که آمار فروش آن در یک حد خاص ثابت بماند.

اشنایی کامل با دستگاه چاپ سابلیمیشن

دستگاه سابلیمیشن چیست؟

این در حالی است که خرید دستگاه سابلیمیشن پارچه آنها را صاحب یک دستگاه ارزان قیمت و با کیفیت می کند که برای کار طولانی‌مدت و انجام سفارش های متنوع بهترین انتخاب است. با این تفاسیر در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا چاپ حرارتی پارچه انتخاب مناسبی است.

تنوع در کسب درآمد با دستگاه سابلیمیشن پارچه 

یکی از بزرگترین مزایایی که دستگاه سابلیمیشن به یک کارگاه می دهد این است که چندین قالب متفاوت دارد و می توان از آن در حوزه‌های مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال، در یک دستگاه سابلیمیشن ۸ کاره امکان استفاده از چاپ حرارتی لیوان یا حتی چاپ حرارتی بشقاب وجود دارد و در کنار آن می‌توان از دستگاه به عنوان دستگاه سابلیمیشن پارچه یا حتی دستگاه سابلیمیشن تیشرت و موارد مشابه استفاده کرد.

اما موضوع زمانی جالب تر می شود که حتی برای یک دستگاه مخصوص پارچه گزینه های متنوعی وجود دارد. شما به عنوان صاحب کارگاه می توانید از این دستگاه برای چاپ روی لباس ورزشی یا چاپ روی تیشرت استفاده کنید و در کنار آن طرح های مختلفی را روی پارچه‌ها پیاده کنید. ضمن اینکه قالب تخت دستگاه چاپ سابلیمیشن این امکان را به شما می دهد که گزینه‌های دیگری مانند چاپ روی چرم یا حتی چاپ روی سرامیک و سنگ را هم داشته باشید.

عملکرد آسان دستگاه چاپ سابلیمیشن روی پارچه 

عملکرد دستگاه سابلیمیشن پارچه ساده تر از حد تصور شماست. اگرچه در کار این دستگاه که چند مرحله اضافی وجود دارد، اما روش چاپ آن تا حدود زیادی همانند عملکرد اتو بخار است. در این دستگاه ها شما باید ابتدا طرح مورد نظر را با استفاده از یک پرینتر جوهر افشان بر روی کاغذ مخصوص سابلیمیشن چاپ کنید و کاغذ را به حالت برگردان روی پارچه مورد نظر قرار دهید تا آماده انتقال جوهر شود.

در مرحله بعدی قالب دستگاه چاپ حرارتی روی کاغذ سابلیمیشن قرار داده می شود و اعمال حرارت منجر به تصعید جوهر و انتقال آن به سطح پارچه می شود. اگر قبلاً مواد اولیه برای کار با دستگاه سابلیمیشن را فراهم کرده باشید و از طرح آماده استفاده کنید، خیلی راحت می توانید روزانه تعداد زیادی چاپ کنید. در ضمن تکنسین دستگاه نیازی به آموزش‌های حرفه‌ای ندارد و در طول چند روز به راحتی می تواند با این دستگاه کار کند.

راه اندازی در فضای محدود با توجه به ابعاد دستگاه پرس حرارتی پارچه 

دستگاه های سابلیمیشن انواع مختلفی دارند که از لحاظ ابعاد می‌توان آنها را در گروه های مختلف قرار داد. برخی از این دستگاه‌ها در قالب دستگاه های رومیزی بوده که دستگاه سابلیمیشن ۴۰ × ۴۰، دستگاه سابلیمیشن ۴۰ × ۶۰ و دستگاه سابلیمیشن ۶۰ × ۸۰ معروف ترین آنها هستند. این در حالی است که دستگاه های بزرگتر برای چاپ حرارتی با پارچه با عرض ۱۲۰ سانتی متر و ۱۸۰ سانتیمتر هم در بازار وجود دارد که کاربرد متفاوتی دارند.

حالا شما اگر بزرگترین و کوچکترین دستگاه سابلیمیشن پارچه را در نظر بگیرید باز هم متوجه می شوید که امکان راه اندازی کارگاه در یک فضای بسیار محدود و کوچک را دارید. حتی می‌توان از یک دستگاه سابلیمیشن رومیزی به‌عنوان یک دستگاه اصلی در مشاغل خانگی استفاده کرد و به کمک آن به کسب درآمد پرداخت.

راه اندازی کارگاه با هزینه کم 

چاپ حرارتی روی پارچه از جمله فرآیندهای کم هزینه محسوب می‌شود که معمولاً یک چاپ ارزان و باکیفیت نصیب ما می کند. اگر چه نوع دستگاه استفاده شده به عنوان دستگاه سابلیمیشن پارچه تفاوت چندانی با دستگاه سابلیمیشن تی شرت ندارد، اما طبیعتاً از لحاظ فاکتورهای مختلفی مانند ابعاد دستگاه و ویژگی‌های فنی با یکدیگر متفاوت هستند و این باعث می شود که ما با قیمت های متنوعی در سطح بازار مواجه باشیم.

طبیعت قیمت دستگاه چاپ روی پارچه از یک مدل به مدل دیگر متفاوت است، اما اگر آن را با یک دستگاه سی ان سی یا دستگاه چاپ بنر مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که راه اندازی کارگاه با کمک این دستگاه هزینه بسیار کمی دارد. بنابراین طبیعی است که به عنوان یک گزینه ارزان قیمت برای راه اندازی کارگاه در نظر بگیریم. این به طور ویژه برای جوانانی که سرمایه کم دارند یک خبر خوب است و کسب درآمد را برای آنها آسان تر می کند.

کیفیت چاپ فوق العاده

یکی از معیارهای اصلی در انتخاب کاغذ مخصوص سابلیمیشن این است که حداقل ۹۰ درصد از جوهر چاپ شده را به سطح پارچه انتقال دهد. این یعنی میزان دقت چاپ این دستگاه ها چیزی در حدود ۹۰ تا ۹۵ درصد است و طبیعتاً پیاده سازی طرح های پیچیده به کمک آنها ساده است. این موضوع باعث می شود که کیفیت طرح چاپ شده روی بدنه پارچه و لباس در سطح بسیار خوبی باشد و به عنوان یک ابزار کسب درآمد شناخته شود.

اما یکی از ویژگی‌های جالب توجهی که در مورد دستگاه سابلیمیشن پارچه وجود دارد و آن را نسبت به چاپ دیجیتال روی پارچه برتر می‌کند این است که در برابر شرایط طبیعی و شستشو بسیار مقاوم است. این یعنی تیشرت ها، لباس ها و حتی پارچه‌هایی که شما بعد از چاپ وارد بازار می کنید برای مدت زمان طولانی شرایط اولیه خود را حفظ می‌کنند و طبیعتاً این در جذب مشتری برای شما بسیار مهم و تاثیرگذار است.

این یک واقعیت است که دستگاه سابلیمیشن پارچه تفاوت زیادی با دستگاه سابلیمیشن سرامیک یا دستگاه سابلیمیشن تیشرت ندارد. اما در هر صورت باید این واقعیت را بپذیریم که نوع پارچه استفاده شده در این دستگاه‌ها باید در برابر حرارت مقاومت خوبی داشته باشد و توانایی نگهداری جوهر را هم روی خود حفظ کند.

اگر احساس می کنید که در انتخاب دستگاه سابلیمیشن روی پارچه دچار ابهام هستید یا هنوز سوالی دارید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید دستگاه سابلیمیشن پارچه : 5 فاکتور مهم

وقتی که به دنبال یک گزینه ارزان برای راه اندازی کارگاه هستید یا حتی میخواهید یک کارگاه کوچک در زیرزمین منزل خود داشته باشید می توانید روی خرید دستگاه سابلیمیشن پارچه حساب کنید. این دستگاه ها نه به اندازه دستگاه سی ان سی گران قیمت و پیچیده هستند و نه به اندازه دستگاه چاپ بنر گران قیمت و هزینه بر. در عین حال می‌توان از یک دستگاه چاپ روی پارچه به عنوان منبع اصلی کسب درآمد استفاده کرد و در حوزه های مختلف مانند چاپ روی تیشرت یا چاپ روی روسری به کسب درآمد پرداخت.

حالا با این مقدمه به شما خواهیم گفت که برای خرید دستگاه سابلیمیشن پارچه باید چه فاکتورهایی را در نظر بگیرید و از طرف دیگر برای گرفتن لیست قیمت دستگاه چاپ روی پارچه باید چه کارهایی را انجام دهید.

هدف شما از خرید دستگاه سابلیمیشن پارچه

قبل از اینکه به فکر پیدا کردن یک دستگاه یا یک شرکت فروشنده دستگاه سابلیمیشن باشید باید تصمیم بگیرید که می خواهید چه کاری انجام دهید و محصول نهایی شما به چه شکلی خواهد بود. این موضوع به این دلیل است که دستگاه های سابلیمیشن انواع مختلفی دارند و می‌توان از آنها برای اهداف مختلفی استفاده کرد. بنابراین طبیعی است که کسب درآمد با یک دستگاه سابلیمیشن پارچه بسیار ساده تر از حد تصور ما یا ساده تر از کارگاه‌های چاپ بزرگ است.

بنابراین قبل از خرید دستگاه سابلیمیشن پارچه تصمیم بگیرید که به فکر فعالیت در چه حوزه ای هستید. مثلاً شما میتوانید روی به چاپ روی تیشرت یا تیشرت های ورزشی سرمایه‌گذاری کنید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید. اما در عین حال راهکارهای دیگری مانند چاپ روی لباس یا حتی چاپ روی روسری و شال گزینه های دیگری هستند که از لحاظ تنوع پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. در این انتخاب شما می توانید قالب های مختلفی را برای دستگاه خود در نظر بگیرید و مطمئن باشید که با اهداف شما همخوانی دارد.

قیمت دستگاه چاپ روی پارچه

حالا در گام دوم می‌توانید سراغ وب سایت ها یا شرکت‌های مختلف بروید و در مورد دستگاههای مختلف تحقیق کنید و مطمئن شوید که قیمت آنها با بودجه شما همخوانی دارد. طبیعتاً قیمت دستگاه چاپ دیجیتال روی پارچه با توجه به فاکتورهایی مانند ابعاد دستگاه یا تعداد قالب های آن تغییر می کند و این مشخص می‌کند که بودجه شما توانایی انتخاب کدام یک از محصولات موجود در بازار را دارد.

 مهمترین کاری که در اینجا می توانید انجام دهید این است که با شرکت‌های مختلف مانند شرکت خود ما تماس بگیرید و از آنها بخواهید که لیست قیمت دستگاه سابلیمیشن پارچه را در اختیار شما قرار دهند. بحثی که در اینجا وجود دارد این است که لیست قیمت دستگاه معیارهای مختلفی برای مقایسه آنها در اختیار شما می گذارد و عملاً می توانید گزینه های مناسب کارگاه خود را پیدا کنید. ممکن از دستگاه چاپ پارچه رول عرض ۱۲۰ سانتی متر نسبت به دستگاه چاپ با عرض ۱۹۰ سانتیمتر برای شما مناسب تر باشد و این از لحاظ قیمتی برای شما تعیین کننده خواهد بود.

ابعاد دستگاه چاپ سابلیمیشن

چیزی که در مورد ابعاد دستگاههای سابلیمیشن وجود دارد این است که هم به طور مستقیم قیمت دستگاه چاپ مستقیم روی پارچه را تحت تاثیر قرار می دهد و هم مشخص می‌کند که ما از این دستگاه می توانیم برای چه اهدافی استفاده کنیم. در مورد تاثیر ابعاد دستگاه روی قیمت نهایی آن صحبت کردیم و این چیزی نیست که بخواهیم آن را نادیده بگیریم.

در طرف مقابل ابعاد دستگاه مشخص می‌کند که امکان استفاده از دستگاه برای چه محصولاتی وجود دارد و اندازه چاپ آن به چه شکلی خواهد بود. به عنوان مثال با استفاده از یک دستگاه پرس حرارتی سایز ۶۰ در ۸۰ امکان چاپ انواع تیشرت ها و لباس ها در سایز های مختلف وجود دارد. این در حالی است که دستگاه چاپ تیشرت چرخشی ۴۰ در ۶۰ سانتی متر برای اندازه های کوچک تر قابل استفاده است. در کنار آن باید بپذیریم که خرید دستگاه سابلیمیشن پارچه ۳۰ در ۲۳ بیشتر برای کاربردهای محدود تری اختصاص می یابد و همه این موارد تحت تاثیر شرایط کارگاهی شماست.

چندکاره بودن دستگاه سابلیمیشن

یکی از مهمترین مواردی که هم به طور مستقیم قیمت دستگاه چاپ سابلیمیشن پارچه را تحت تاثیر قرار می دهد و هم انتخاب دستگاه را برای کارگاه شما مشخص می‌کند، تعداد قالب استفاده شده در دستگاه است. این قالب ها مشخص می کند که دستگاه مورد نظر برای چه مواد و با چه شکل هایی قابل استفاده است و طبیعی است که کارگاه و تولیدات آن را هم تحت تاثیر قرار می دهد.

در حال حاضر دستگاه های سابلیمیشن در سه مدل دستگاه سابلیمیشن ۸ کاره، دستگاه سابلیمیشن ۶ کاره و دستگاه سابلیمیشن چهار کاره در بازار موجود هستند که با توجه به تعداد قالب آنها شناخته می شوند. حالا باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که یک قالب تخت هم قابل استفاده برای چاپ تیشرت بوده و هم می توان از آن برای چاپ روی کاشی و سرامیک هم استفاده کرد. با این تفاسیر شما به هنگام خرید دستگاه سابلیمیشن پارچه باید مشخص کنید که محدوده فعالیت شما به چه صورت است و کدام یک از دستگاههای موجود در بازار می تواند پاسخگوی نیاز کارگاه شما باشد.

برندهای موجود در بازار برای خرید دستگاه سابلیمیشن پارچه

فاکتور مهم دیگری که شما به هنگام انتخاب محصولات مختلف باید به آن توجه داشته باشید برندهای تولید کننده در بازار و همچنین ارائه مواردی مانند گارانتی و خدمات پس از فروش از طرف آن هاست. اگر چه برای مواردی مانند جوهر سابلیمیشن یا کاغذ سابلیمیشن برندهای خارجی شناخته شده و معروف هستند، در مورد خرید دستگاه سابلیمیشن پارچه ما با تعدادی برند معروف در بازار مواجه هستیم که در اینجا از ذکر آن نام آنها معذوریم.

اما چیزی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که محبوبیت هر کدام از این برند ها به چه صورت است و کارگاه های دیگر کدام یک از این دستگاه ها را ترجیح می دهند. در کنار آن مواردی مانند خدمات پس از فروش و گارانتی هم موارد مهمی هستند که شما را به سمت انتخاب گزینه های مختلف می برند و طبیعتاً باید به جزئیات آنها توجه داشته باشید.

در نهایت از شما هم می توانید برای انتخاب بهترین دستگاه سابلیمیشن پارچه با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره آنها در انتخاب دستگاه مناسب کمک بگیرید.

تماس : ۳۵۱۳۱-۰۳۱

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x