دستگاه سابلیمیشن روسری و شال : کسب درآمد و راهنمای خرید سابلیمیشن روسری و شال

3 33,584
3.4 11 رای ها
امتیازدهی به مقاله

 با توجه به اینکه دستگاه چاپ حرارتی سابلیمیشن برای پارچه های مختلفی کاربرد دارد در برخی منابع از آن تحت عنوان دستگاه سابلیمیشن روسری هم یاد می‌شود. در حقیقت از این دستگاه می توان برای چاپ شال و روسری با توجه به جنس پارچه آنها استفاده کرد و این محصول را در قالب‌های مختلف به بازار فروخت. بنابراین طبیعی است که شیوه های کسب درآمد با این دستگاه بسیار متنوع و جذاب باشند.

اشنایی کامل با دستگاه چاپ سابلیمیشن

دستگاه سابلیمیشن چیست؟

حالا با توجه به تجربه و سابقه قبلی خود در ادامه به شما خواهیم گفت که دستگاه سابلیمیشن روسری چه توانایی هایی دارد و به چه شکلی می توان از قابلیت های آن بهره برد.

دستگاه سابلیمیشن روسری چیست؟

دستگاه سابلیمیشن روسری در حقیقت همان دستگاه چاپ حرارتی روی پارچه است که امکان چاپ سابلیمیشن روسری را فراهم می کند. اصول و قوانین استفاده شده در این دستگاه‌ها برای چاپ روی پارچه های مختلف نسبت به سایر دستگاه های حرارتی تفاوت چندانی ندارد و در حقیقت بر همان مبنا پیاده سازی شده است. نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که ابعاد دستگاه سابلیمیشن باید متناسب با ابعاد روسری و شال باشد.

 این یعنی شال و روسری سابلیمیشن تولیدی شما می‌تواند در اندازه‌های مختلف می باشد و از لحاظ طرح و رنگ پاسخگوی بسیاری از نیازهای شما هست.

شیوه های کسب درآمد با دستگاه چاپ روی شال و روسری

کسانی که تجربه خرید کادو ولنتاین یا هدیه روز زن را دارند می دانند که با کمک دستگاه سابلیمیشن روسری به چه شکلی می توان به کسب درآمد پرداخت. در حقیقت چاپ روی شال و روسری و به طور کلی روی پارچه ها امکان ایجاد طرح ها و مدل های مختلف را به شرکت‌های تولیدکننده می دهد که توانایی آنها را در جلب توجه مشتری تقویت می کند. مهمترین کاربرد دستگاه های چاپ مربوط به حوزه بازاریابی و تبلیغات است.

بنابراین در وهله اول میتوان از دستگاه چاپ سابلیمیشن شال و روسری برای چاپ روی شال و روسری تبلیغاتی استفاده کرد. این حربه ای است که در چند سال اخیر برای شرکت های تبلیغاتی و در تبلیغات نامزدهای مجلس و حتی ریاست‌جمهوری دیده می شود و شما هم می توانید از آن استفاده کنید.

یکی دیگر از برنامه‌های شما برای کسب درآمد از دستگاه سابلیمیشن روسری این است که برای مشتریان روسری سفارشی چاپ کنید. به عنوان مثال در وبسایت یا در کارگاه خود تاکید کنید که مطابق با سفارش مشتریان تغییراتی در روسری و شال ایجاد می کنید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید.

 در نهایت اگرچه از لفظ دستگاه چاپ روی شال برای این دستگاه ها استفاده می شود اما شما می توانید از آن برای چاپ روی مانتو و شال و حتی لباس های دیگر هم استفاده کنید و این بخش را هم به عنوان منبع کسب درآمد خود اضافه کنید.

 

دستگاه چاپ سابلیمیشن
دستگاه چاپ سابلیمیشن

 

مزایای دستگاه سابلیمیشن روسری

طبیعتا شیوه های مختلفی برای چاپ روی شال و روسری وجود دارد که مهمترین آنها چاپ مستقیم و چاپ غیر مستقیم هستند. در واقع تکنولوژی استفاده شده در دستگاه چاپ روسری دیجیتال ممکن است در قالب چاپ مستقیم انجام شود که تجربه ما نشان داده در مورد پارچه ها و لباس ها موفقیت چندانی ندارد. این در حالی است که در دستگاه چاپ روسری از تکنیک چاپ ترانسفر یا همان چاپ غیر مستقیم استفاده می شود.

بنابراین در وهله اول مزیت دستگاه سابلیمیشن روسری مربوط به کیفیت طراحی آن است که ابتدا روی کاغذ مخصوص سابلیمیشن چاپ می‌شود و امکان کنترل خطای آن وجود دارد. این یعنی کیفیت چاپ نهایی در سطح بسیار خوبی بوده و امکان بروز خطا در جریان چاپ به حداقل می‌رسد.

یکی دیگر از مزایای دستگاه چاپ سابلیمیشن روی روسری این است که نحوه کار آن بسیار ساده بوده و تکنسین کارگاه خیلی راحت می‌تواند با این ابزار کار کند. در حقیقت شما برای کار با این دستگاه در وهله اول باید کار با نرم افزار های گرافیکی را بلد باشید و در سایر مراحل به راحتی می توانید فرآیند چاپ را انجام دهید.

سایر کاربردهای دستگاه چاپ روسری و پارچه

برای بسیاری از کارگاه ها تک بعدی بودن در تولید محصولات مختلف به معنی شکست در رقابت بوده و نمی توانند سفارش زیادی در طول روز یا در طول هفته بگیرند. به همین دلیل معمولا این کارگاه ها به دنبال دستگاه‌هایی هستند که امکان انجام چند شیوه چاپ را به آنها بدهد و از هر کدام از آنها به عنوان ظرفیت کسب درآمد خود استفاده کنند.

خوشبختانه این قابلیت در دستگاه سابلیمیشن روسری دیده شده و می‌توان از این ظرفیت برای کار روی تجهیزات مختلف و پارچه های متنوع استفاده کرد. اگرچه از لفظ دستگاه چاپ روی روسری برای این دستگاه ها استفاده می شوند اما به کارگیری قالب تخت در آنها اجازه کار روی سایر پارچه ها و همچنین سایر تجهیزات همانند کاشی و سرامیک را هم به ما میدهد. فراموش نکنیم که خرید یک دستگاه سابلیمیشن ۸ کاره به معنی قابلیت استفاده از هشت قالب متفاوت است که علاوه بر پارچه ها و روسری می توان روی مواد دیگری مانند لیوان و بشقاب هم چاپ انجام داد.

بنابراین توصیه ما این است که اگرچه شما صاحب یک دستگاه سابلیمیشن روسری برای چاپ حرارتی روی شال و روسری می‌شوید اما از توانایی آن در سایر حوزه‌ها هم استفاده کنید و شیوه های کسب درآمد خود را محدود نکنید.

البته طبیعی است که اطلاعات شما در مورد دستگاه چاپ سابلیمیشن حرارتی بسیار محدود باشد و آشنایی کمی با ظرفیت های آن داشته باشید. بنابراین می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقی در مورد نحوه استفاده از این دستگاه را در اختیار شما قرار دهند و در نهایت لیست قیمت دستگاه سابلیمیشن روسری را هم از آنها بگیرید تا متناسب ترین گزینه را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

 

 

راهنمای خرید دستگاه سابلیمیشن روسری و شال

با توجه به نقش مهمی که شال و روسری در برنامه تبلیغاتی شرکت‌های مختلف دارند به نظر می رسد که خرید دستگاه چاپ روی شال یک راهکار خوب برای کسب درآمد و راه اندازی کسب و کار باشد. برای استفاده از این دستگاه شما نیاز به فضای بزرگی ندارید و حتی می توانید در یک مغازه کوچک یا در انباری منزل خود به تولید محصول بپردازید. این یکی از آن نقاط قوت جالب دستگاه سابلیمیشن چاپ روی پارچه و روسری است که جذابیت آن را افزایش داده است.

بنابراین برای کسانی که قصد خرید دستگاه چاپ روی شال را دارند در ادامه به چند نکته مهم اشاره خواهیم کرد که می‌تواند به آنها در این مسیر کمک کند.

خرید دستگاه چاپ روی شال برای چه اهدافی؟

به عنوان یک شرکت فعال در حوزه فروش دستگاه چاپ سابلیمیشن و فروش دستگاه چاپ روی شال می توانیم این خبر خوشحال کننده را به شما بدهیم که می‌توان از این دستگاه‌ها برای اهداف مختلف استفاده کرد. یک دستگاه چاپ را به عنوان دستگاه چاپ مناسب برای پارچه معرفی می کنیم یعنی امکان استفاده از آن برای چاپ انواع پارچه و محصولات ساخته شده از جنس پارچه استفاده کنیم.

به همین دلیل اگر شما به فکر خرید دستگاه چاپ روی شال و روسری هستید اما امکان استفاده از آن برای چاپ روی تیشرت یا حتی برای چاپ روی لباس ها و چرم هم را دارید. این یعنی فعالیت شما به یک حوزه خاص محدود نمی‌شود و راههای کسب درآمد شما بسیار متنوع خواهند بود. تنها نکته ای که باید در اینجا به آن توجه داشته باشید این است که ابعاد دستگاه سابلیمیشن چاپ روی شال و روسری با اهداف شما همخوانی داشته باشد تا بتوانید از این توانایی و مهارت به بهترین شکل کمک بگیرید.

چه گزینه هایی در اختیار داریم؟

خوشبختانه گزینه های شما برای خرید دستگاه چاپ روی شال بسیار متنوع هستند و بیشتر از هر چیزی به نیاز خود شما بستگی دارند. عنوان مثال شما ممکن است به هنگام انتخاب دستگاه چاپ روسری قیمت را در اولویت قرار دهید و با توجه به قیمت های موجود در بازار مناسب ترین گزینه خود را انتخاب کنید. برای این افراد امکان استفاده از دستگاه چاپ سابلیمیشن اقساطی یا دستگاه چاپ سابلیمیشن دست دوم هم وجود دارد.

اما در طرف مقابل برای برخی از خریداران مسئله ابعاد دستگاه سابلیمیشن در اولویت است و با توجه به عرض قالب دستگاه مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. به عنوان مثال ممکن است شما برای برنامه خود به یک دستگاه چاپ سابلیمیشن ۴۰ × ۶۰ نیاز داشته باشید و فرد دیگری استفاده از دستگاه سابلیمیشن ۸۰ × ۶۰ را ترجیح دهد. در کنار این باید موارد دیگری مانند تعداد قالب های دستگاه را هم در نظر داشته باشید که دستگاه سابلیمیشن چهار کاره به عنوان یک دستگاه ارزان قیمت و دستگاه سابلیمیشن هشت کاره به عنوان یک دستگاه پرکاربرد شناخته می شود.

قیمت دستگاه چاپ روی شال و روسری

 یکی از مهمترین معیار هایی که به هنگام خرید دستگاه چاپ روی شال و روسری باید به آن توجه کنید قیمت دستگاه چاپ روی شال است طبیعتاً با توجه به ویژگی های فنی دستگاه ها تغییر می کند. مثلاً اگر شما برای کارگاه خود دستگاه سابلیمیشن هشت کاره را ترجیح دهید طبیعتاً باید مبلغ بیشتری نسبت به دستگاه سابلیمیشن ۴ کاره در نظر بگیرید. این وضعیت در مورد اندازه و ابعاد دستگاه و همچنین در مورد برند تولید کننده آن هم صدق می کند و شما باید به عنوان مبنای انتخاب اصلی خود به آنها توجه کنید.

موارد جانبی خرید دستگاه چاپ روی شال

فاکتور های قبلی به عنوان اصلی ترین فاکتورهای تاثیرگذار در خرید دستگاه چاپ روی شال شناخته می‌شوند و هرکسی در هنگام انتخاب خود باید به آنها توجه داشته باشد. اما وقتی که بحث انتخاب یک دستگاه سابلیمیشن به میان می‌آید طبیعتاً باید موارد جانبی دیگری هم برای آن در نظر گرفته شود تا روند کلی فعالیت کارگاه هم بر مبنای آن تحت تاثیر قرار گیرد. به همین دلیل به هنگام انتخاب دستگاه به موارد زیر هم توجه کنید:

انتخاب جوهر سابلیمیشن

اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش در فرآیند سابلیمیشن همین جوهر مخصوص سابلیمیشن است. این جوهر قابلیت تبدیل مستقیم از حالت جامد به حالت بخار یا بالعکس را دارد و به همین دلیل با استفاده از دستگاه چاپ حرارتی می توان آن را به روی انواع پارچه یا حتی سرامیک و کاشی هم انتقال داد. در مطالب قبلی در مورد جوهر دستگاه سابلیمیشن صحبت کردیم و ویژگی‌های کلی آنها را هم معرفی کردیم. معمولاً جوهر های کره ای و جوهر های آمریکایی کیفیت بهتری نسبت به جوهر های چینی دارند، اما گرانتر هستند و با جوهر سابلیمیشن چینی هم میتوان به خوبی چاپ کرد.

انتخاب کاغذ سابلیمیشن

دو ویژگی مهم در انتخاب کاغذ مخصوص سابلیمیشن وجود دارد که به هنگام خرید دستگاه چاپ روی شال هم باید به آنها توجه کنیم. اولین موضوع گرماژ کاغذ سابلیمیشن است که نشان دهنده ضخامت آن بوده و با توجه به شرایط جوهر تغییر می کند. با توجه به اینکه در جریان چاپ روی شال و روسری از حرارت استفاده می‌شوند این کاغذ باید مقاومت بالایی در برابر حرارت داشته باشد تا روند چاپ به شکل مناسب انجام شود.

ویژگی مهم دیگری که به هنگام انتخاب کاغذ سابلیمیشن باید به آن توجه کنید، میزان جوهر منتقل شده از سطح کاغذ به سطح چاپ است. کیفیت کاغذ سابلیمیشن باید به شکلی باشد که حداقل و در کمترین حالت ممکن ۹۰% از جوهر چاپ شده را انتقال دهند تا کیفیت اصلی جوهر حفظ شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه

موضوع مهم بعدی در بحث خرید دستگاه چاپ روی شال و روسری، در نظر گرفتن گارانتی و خدمات پس از فروش از طرف شرکت های تولیدکننده و فروشنده است. این دستگاه نسبت به دستگاه چاپ بنر ارزان تر است اما به هر حال وجود گارانتی و خدمات پس از فروش برای خریدار یک نوع اطمینان قلبی محسوب می شود. بنابراین نهایت تلاش خود را به کار ببرید که به سراغ برندها و شرکت هایی بروید که گارانتی و خدمات پس از فروش بلندمدت دارند و هزینه تعمیر و نگهداری دستگاه را قبول میکنند.

در انتها اگر سوالی دارید در بخش نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما پاسخ دهند یا برای خرید دستگاه سابلیمیشن با ما در تماس باشید.

 

3.4 11 رای ها
امتیازدهی به مقاله
3.4 11 رای ها
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
3 نظرات
oldest
newest most voted
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
وحید
2 years ago

سلام وقت بخیر
دستگاه چاپ شال وروسری روی چه نوع پارچه هایی میتونه چاپ بزنه؟اخه شنیدم چاپ سابایمیشن فقط روی پارچه پلی استر دار میتونه چاپ بزنه نه هرپارچه ایی که کیفیت بالایی هم نداره

هادی هاشمی
1 year ago

یک عدد دستگاه میخام

امید خانی
1 year ago

سلام برای شروع کارگاه شال وروسری باید چقدهزینه کرد

3
0
چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x