فروش دستگاه چاپ بنر دست دوم

0 160
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

فروش دستگاه چاپ بنر دست دوم و همچنین پیشنهاد ما در این باره این است که تا می توانید دستگاه چاپ بنر نو تهیه نمایید ولی گاهی اوقات این امکان وجود ندارد.اگر مجبور به خرید دستگاه چاپ بنر دست دوم هستید باید به یک سری آیتم ها توجه کنید که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.برای خرید دستگاه چاپ بنر دست دوم تمیزی بدنه و سالم بودن آن اهیمیت دارد ولی نباید تنها به بدنه بسنده کنید موارد مهم تری نیز وجود دارد.مورد اول خدمات پس از فروش دستگاه دست دوم می باشد.

خرید دستگاه چاپ بنر دست دوم

در هنگام خرید دستگاه چاپ بنر دست دوم باید به گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه توجه بسیاری کنید به ویژه هنگامی که این دستگاه دست دوم می باشد.پس سعی کنید دستگاه چاپ بنر دست دوم را از شخص خریداری نکنید و حتما از شرکتی معتبر تهیه نمایید تا پس از خرید اگر مشکلی پیش آید شرکت جوابگوی آن باشد.اگر از شرکت معتبر دستگاه را تهیه کنید تا مدت زمانی به شما خدمات پس از فروش رایگان ارائه می دهند.در این صورت اگر برای دستگاه مشکلی پیش آمد و یا اپراتور در هنگام کار به مشکلی برخورد شرکت به صورت تلفنی و یا حضوری آن را رفع خواهد کرد.

اگر از مجموعه معتبر خرید شود، شرکت قبل از فروش دستگاه چاپ بنر دست دوم را به صورت کامل سرویس خواهد کرد و پس از به شما تحویل داده می شود ولی خرید از شخص هیچ اعتباری بر دستگاه و خدمات پس از فروش آن نخواهد بود.حتی گاهی اوقات شرکت ها بر طبق نیاز شما دستگاه را برای شما مونتاژ می کنند.البته چون این کار نیاز به وجود دستگاه های فراوان و وقت زیاد است پس باید شرکت آن قدر بزرگ باشد که دستگاه های بسیاری داشته باشد در غیر این صورت این کار امکان پذیر نیست.

البته با توجه به این که این کار نیاز به وقت بسیاری است پس شرکت باید وقت کافی نیز داشته باشد تا این کار قابل انجام باشد.مورد بعد که باید به آن توجه نمود قطعات و ملزومات دستگاه است. مهم ترین قسمت آن هد دستگاه می باشد .هد دستگاه قلب دستگاه چاپ بنر است. اگر در دستگاه چاپ بنر دست دوم هد مشکلی داشته باشد هم کیفیت و سرعت کار دستگاه چاپ بنر پایین خواهد آمد و هم عمر دستگاه کاهش خواهد یافت.هد دستگاه چاپ بنری که مدتی به خواب رفته و کار نکرده است احتمال خراب شدن آن بسیار خواهد بود زیرا هد دستگاه نباید هیچ گاه خشک شود.

پس اگر قصد خرید دستگاه چاپ بنر دست دوم دارید دستگاهی انتخاب کنید که خواب آن کم باشد.هر چه این خواب کم تر باشد هد دستگاه سالم تر است.تمیزی دستگاه هم بدنه و هم قطعات دیگر نیز بسیار مهم است.اگر اپراتور پس از هر چاپ و در پایان روز دستگاه را تمیز نماید و خاک بر روی دستگاه ننشیند عمر دستگاه بیشتر می شود.پس اگر اپراتور دستگاهی که می خواهید خرید کنید را بشناسید سود بسیاری کرده اید.اگر اپراتور دلسوز باشد و با تجربه عمر دستگاه بالا خواهد رفت.

دستگاه چاپ بنر

سرویس دستگاه چاپ بنر دست دوم

معمولا دستگاه بنر تا 1 سال سرویس نمی خواهد و در صورتی که اپراتور دستگاه بنر با تجربه باشد می توانید این 1 سال را افزایش داده و به 2-3 سال تغییر کند ولی گاهی اوقات نیز سرویس دستگاه باید پس از 3 ماه انجام گیرد.

پس سرویس و سلامت دستگاه فقط به نوع و مدل دستگاه چاپ بنر نیست عمده این موضوع به طرز کار کردن و اپراتور دستگاه باز خواهد گشت.البته  نکته قابل ذکر دیگر اهمیت جوهر دستگاه چاپ بنر است که اگر کیفیت این جوهر خوب نباشد هم به هد و هم قطعات دیگر آسیب می رساند.پس بهتر است در مورد جوهری که قبلا استفاده شده است نیز یک تحقیقی به عمل آید.پس از خرید دستگاه شما سعی کنید از جوهر دستگاه را از شرکت های معتبر تهیه نمایید.پس از توجه به موارد گفته شده باید به ملزومات دیگر دستگاه توجه کنید و از صحت سلامت آن مطمئن شوید.

به عنوان مثال باید به رول باز کن و رول جمع کن دستگاه، کرییج، هشدارهای اتوماتیک و … توجه کنید که به درستی کار کند.پس از این که قطعات دستگاه را چک نمودید و از سلامت دستگاه اطمینان یافتید حتما قبل از خرید آن را تست کنید و در همان تست میزان قابل توجهی بنر چاپ نمایید تا با خیالت راحت دستگاه را خریداری کنید.اگر خرید شما از شرکتی معتبر انجام گیرد حمل و نقل دستگاه، راه اندازی و نصب، آموزش و … نیز در صورت نیاز توسط دستگاه انجام می گیرد.شرکت سیمای شهر ارائه کننده دستگاه چاپ بنر نو و دست دوم است و در این راستا خدمات و پشتیبانی های بسیاری برای خریدار در نظر می گیرد .این مجموعه این کار را برای رضایت مشتری انجام می دهد.

خرید دستگاه چاپ استوک

بررسی های اجمالی و خرید دستگاه چاپ استوک به شرایط مشتری و همچنین رویه فروش بستگی جامع دارد زیرا عده ای از مشتریان برای بالا بردن روند فعالیت کاری خود همچنین بالا بردن میزان سفارشات چاپ به وسیله دستگاه بنر تههیه و خرید میکنند عده ای هم برای اینکه دستگاه دارای قیمت پایینتری نسبت به دستگاه های نو میباشد و همچنین موارد تست را انجام دادهخ و دارای سیتم تعمر شده جدید است دستگاه چاپ بنر دست دوم میخرند. دیگر مشتری ها به نسبت به این که شرایط مالی خاصی را دارند و نمیخاهند برای این مورد بیش از کمی هزینه کنند این دستگاه ها را مد نظر دارند .
در همین راستا میتوانی بیان کنیم دستگاه ها سالم بوده و تست و دوران استفاده برای مشتری را داراهستند از این رو میتوانیم موارد متعددی از فعالیت های دستگاه های چاپ بنر را در سیستم فروش و یا در سیستم معرفی دستگاه چاپ بنر را در نظر داشته باشم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x