قیمت دستگاه چاپ بنر و راههای کسب درآمد

0 1,191
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

راههای کسب درآمد با دستگاه چاپ بنر

به‌طورکلی، قیمت دستگاه چاپ بنر در یک کارگاه می‌تواند شامل چند مورد از لحظه خرید تا لحظه تحویل بنر به مشتری باشد. اولین مورد و اصلی‌ترین آنها، هزینه خرید دستگاه چاپ بنر است. قیمت دستگاه چاپ بنر معمولاً بین 10000 دلار تا 40000 دلار متغیر است و ممکن است قیمت آنها به‌مرورزمان تغییر کند. البته هنگام خرید دستگاه چاپ بنر باید به تغییرات نرخ ارز نیز توجه داشت. البته امروزه برخی شرکت‌ها دستگاه‌های کوچک‌تر مخصوص کارگاه‌های کوچک نیز ساخته‌اند که قیمت آنها نیز متفاوت است.

مورد دوم به هزینه جوهر دستگاه چاپ بنر برمی‌گردد. امروزه از جوهرهای مختلفی مانند سالونت، اکوسالونت و جوهرهای بر پایه آبی برای این دستگاه‌ها استفاده می‌شود. بنابراین قیمت آنها نیز می‌تواند قیمت دستگاه چاپ بنر را  دچار تغییر کند. از دست رفتن هد دستگاه و همچنین سایر قطعات مصرفی نیز می‌تواند هزینه چاپ بنر را بالا ببرد. آخرین مورد، قیمت خرید دستگاه بنر است. بنرها انواع مختلف با کیفیت‌های متنوعی دارند. سعی کنید بدون در نظر گرفتن قیمت، بنر با کیفیت بالا استفاده کنید و وضعیت آن را به مشتری شرح دهید. بنابراین هنگام خرید دستگاه چاپ بنر و بررسی جنبه مالی آن، باید همه این موارد را در نظر داشته باشید.

بنر چیست؟

بنر یک نوع متریال قابل چاپ شبیه به پارچه است که با اهداف تبلیغاتی و اطلاع رسانی چاپ می شود. معمولا بر روی این بنرها متن های اطلاع رسانی و یا معرفی برای افراد، سازمان ها، شرکت ها و سایر مشاغل چاپ می شود. فرآیند چاپ بر روی این بنرها توسط یک دستگاه چاپ انجام می شود که به آن اصطلاحا دستگاه چاپ بنر می گویند. البته عموما این دستگاه بر روی متریال های دیگری نیز فرآیند چاپ را انجام می دهند. از قبیل:

  • فلکسی
  • پارچه
  • استیکر
  • کاغذ دیواری
  • و غیره

دستگاه چاپ بنر چگونه می‌تواند به کسب درآمد کمک کند؟

دستگاه چاپ بنر یکی از تجهیزاتی است که امروزه به عنوان منبع کسب درآمد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برخی از شرکت‌های بزرگ و بسیاری از کارگاه‌های کوچک از این دستگاه استفاده می‌کنند. شاید در نگاه اول قیمت دستگاه چاپ بنر هزینه زیادی داشته باشد و برای شروع کار به سرمایه نسبتاً بالایی نیاز داشته باشید، اما تجربه کارگاهان قبلی نشان می‌دهد که انتخاب این دستگاه بیهوده نبوده است. بااین‌وجود، آیا قیمت دستگاه چاپ بنر می‌تواند از لحاظ اقتصادی توجیه‌پذیر باشد؟ آیا کسانی که این دستگاه را به عنوان منبع درآمد خود انتخاب کرده‌اند، آیا راضی هستند؟

دستگاه چاپ بنر یک منبع درآمدی فوق العاده است.

امروزه چاپ بنر یک فرایند همه‌گیر است و تقریباً همه شرکت‌های دولتی و خصوصی از این ابزار نمایشی مهم استفاده می‌کنند. از طرفی نقش تبلیغاتی بنر بسیار وسیع است و بزرگترین حجم بنر در این حوزه مصرف می‌شود. دستگاه چاپ بنر به عنوان ابزار اصلی چاپ بنر شناخته می‌شود و با اینکه قیمت دستگاه چاپ بنر به نظر بالاست ولی باز هم استفاده از آن می‌تواند توجیه اقتصادی داشته باشد. اما در ادامه از جنبه عمومی خرید دستگاه چاپ بنر خارج خواهیم شد و به‌صورت تخصصی به تأثیر این دستگاه بر روند اقتصادی کارگاه‌های چاپ بنر خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید!

کاربردهای چاپ بنر:

  • برای تسلیت ها
  • برای تبریک ها 
  • اطلاع رسانی
  • خبر رسانی محلی
  • تبلیغات شهری
  • استفاده در تابلوها

بازار جدید به معنی درآمد بیشتر با دستگاه چاپ بنر

در استفاده از دستگاه چاپ بنر، رضایت مشتری در اولویت قرار دارد و باید نهایت تلاش خود را در کسب رضایت آنها به کار گیرید. اما موضوعی که نباید از آن غافل شوید، بازاریابی و کسب مشتری بیشتری برای کارگاه خود است. به‌عنوان‌مثال، تولید بنر باکیفیت می‌تواند به نوعی تبلیغ غیرمستقیم برای کار شما تبدیل شود؛ با سرعت عمل در انجام کار می‌توانید پاسخگوی تعداد مشتری بیشتری باشید؛ و استفاده از جوهر مختلف قدرت مانور کاری شما را بالا می‌برد.

بازارهای جدید منجر به افزایش درآمد می شود.

برای کسب درآمد بیشتر و استفاده بهینه از دستگاه چاپ بنر، افزایش تعداد مشتریان و متراژ بنر چاپ شده در ماه باید معیار اصلی قرار گیرد. اگر به خواسته‌های مشتریان خود به دقت عمل کنید و رضایت آنها را در مورد کیفیت کار خود جلب کنید، طبیعتاً در بلندمدت به سطح درآمد بیشتری خواهید رسید و در بازار چاپ نیز شناخته‌تر خواهید شد.

سرعت عمل دستگاه بنر

مهم‌ترین فاکتوری که می‌تواند میزان درآمد شما را به کمک دستگاه بنر افزایش دهد، سرعت چاپ دستگاه است.

دستگاه بنر نسبت به سایر تکنیک‌های تولید تابلوهای تبلیغاتی بالاتر است و می‌تواند حجم بیشتری تولید کند. از طرفی سرعت خشک شدن جوهر در این دستگاه‌ها بالاتر است؛ بنابراین نیازی به صبر کردن طولانی برای خشک شدن جوهر ندارید. سرعت چاپ بالا و همچنین خشک شدن سریع جوهر باعث می‌شود که توانایی پاسخگویی به مشتریان بیشتری داشته باشید و درآمد روزانه و سالیانه بالاتری داشته باشید.در واقع قیمت دستگاه بنر تابع میزان تولید روزانه آن خواهد بود. قیمت دستگاه بنر بالاتر به یعنی تکنولوژی و سرعت و کیفیت بالاتر خواهد بود.

سرعت چاپ یکی از معیارهای اصلی افزایش درآمد است. هر چه سرعت چاپ دستگاه بیشتر باشد در زمان کمتر درآمد بیشتری را با هزینه کمتر نصیب صاحب دستگاه می کند.

دستگاه های مختلف قادر به چاپ 200 تا 3000 متر مربع در ساعت است. هر چه شما از این ظرفیت بیشتر استفاده کنید و حجم بنر بیشتری چاپ کنید، طبیعتاً تعداد مشتریان بیشتری را پاسخگو خواهید بود. البته نمی‌توان کیفیت را فدای سرعت عمل کرد و درصورتی‌که نمی‌توانید این حجم کارایی را از دستگاه چاپ بنر دریافت کنید، در مورد کیفیت بنر به مشتری توضیح دهید و به آنها بفهمانید که کیفیت کار برای شما در اولویت قرار دارد.

ماندگاری جوهر دستگاه بنر و استفاده از آن در محیط‌های مختلف

جوهردستگاه چاپ بنر از ماندگاری بالایی برخوردار است و امکان استفاده از آن در محیط‌های داخلی و خارجی وجود دارد. ماندگاری بالای جوهر به معنی عدم واکنش آن با عوامل محیطی مختلف و عدم پاک شدن آن است. از طرفی این جوهر توسط مواد دیگر جذب نمی‌شود و پس از خشک شدن، به‌طور ثابت باقی می‌ماند. با این‌ وجود، این می‌تواند به رضایت بیشتر مشتریان و درنهایت به افزایش تعداد آنها منجر شود. طبیعتاً هر چه تعداد مشتریان استفاده از دستگاه چاپ بنر بیشتر باشد، امکان استفاده از گزینه‌هایی مانند تخفیف برای شما فراهم خواهد بود.

از معیارهای اصلی جوهر با کیفیت:

  • داشتن ماندگاری بالا
  • نداشتن بوی ناخوشایند
  • پوسته نشدن
  • به مرور پاک نشدن
  • در برابر نور خورشید از بین نرود

کیفیت بالا و ایجاد تصاویر و نوشته‌های رنگی

دستگاه‌های چاپ بنر امکان استفاده از انواع جوهرها با طیف‌های رنگی متنوع را دارند و این موضوع قدرت مانور آنها را در چاپ انواع بنرهای مختلف افزایش می‌دهد. با توجه به این قابلیت دستگاه، کاربران می‌توانند پاسخگوی نیازهای مختلف مشتریان خود باشند و توان چاپ انواع بنرهای مختلف را داشته باشند. در واقع اگر قیمت دستگاه چاپ بنر  بالاست ولی به همان نسبت میزان تولید آن جوابگوی سرمایه گزاری آن خواهد بود.

نازل‌های استفاده‌شده در دستگاه چاپ بنر اندازه نسبتاً ریزی دارند و می‌توانند طرح‌های رنگی با حساسیت بالا تولید کنند. هر چه این نازل‌ها کوچک‌تر باشند، جزئیات بیشتری در تصاویر دیده می‌شود و کیفیت مناسبی دارند.

کیفیت بالای چاپ موجب جذب مشتری بیشتری می شود.

تبلیغات

تبلیغات در بازار امروزی می‌تواند میلیون‌ها تومان بین شرکت‌ها و مشتریان تبادل کند. این حجم درآمد باعث می‌شود که شرکت‌های بازاریابی و حتی شرکت‌های تولیدکننده تمایل بالایی به استفاده از دستگاه بنر باکیفیت داشته باشند. طبق تحقیقات صورت گرفته، مشتریان در 3 ثانیه اول متن بنرهای تبلیغاتی را می‌خوانند و در 6 ثانیه تبدیل به مشتری می‌شوند. بنابراین هر چه کیفیت دستگاه چاپ بنر شما بهتر باشد، افراد بیشتری به آن بنر تبلیغاتی جذب خواهند شد و مشتری بیشتری برای آن شرکت به ارمغان خواهید آورد. اگر بتوانید در تصاویر و نوشته‌های رنگی خود بالاترین کیفیت را ایجاد کنید، مطمئناً می‌توانید توقع داشته باشید که مشتری به کارگاه شما برگردد و درآمد روزانه شما بیشتر خواهد شد.

اگر قصد خرید دستگاه چاپ بنر و کسب درآمد بیشتر از این مسیر را دارید و در مورد انتخاب دستگاه با مشکل مواجه شده‌اید، با ما در سیمای شهر در تماس باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x