اهمیت خدمات در خرید دستگاه بنر

0 34
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

خرید دستگاه بنر که از پر کاربردترین دستگاه های صنعتی است و در طول ده سال اخیر توانسته است نظر هزاران کارفرما و صاحب شغل و صنایع گوناگون را به خود معطوف نماید، دستگاه چاپ بنر و چاپ روی فلکسی یا به اختصار دستگاه بنر و فلکسی می باشد. این دستگاه را می توان از جمله اصلی ترین و مورد نیاز ترین ماشین آلاتی دانست که توانسته اند صنعت چاپ و تبلیغات و حتی به عبارت بهتر، کلیه امور مربوط به اطلاع رسانی را به میزان قابل توجهی تغییر دهند. اهمیت خدمات در خرید دستگاه بنر بسیار حیاتی است و نمی توان به خاطر قیمت پایین دستگاه از آن چشم پوشی کرد. بدون وجود خدمات مناسب و سریع دیر یا زود کار با اخلال مواجه خواهد شد.

دستگاه بنر 

دستگاه بنر یک ماشین پیشرفته برای چاپ متریال های گوناگون است. به کمک این دستگاه صنعت چاپ و تبلیغات متحول شده است. این دستگاه بر خلاف اسمش می تواند بر روی متریال های متفاوتی فرآنید چاپ را انجام دهد.

انواع متریال های قابل چاپ:

  • بنر
  • فلکسی
  • پارچه
  • استیکر
  • کاغذدیواری
  • و …

اهمیت خدمات دستگاه بنر

قبل از این که به فکر خرید دستگاه بیافتید و قیمت دستگاه های مختلف را با هم مقایسه کنید و درباره کاربردهای دستگاه ها و سرعت آن تحقیق کنید، باید اهمیت خدمات دستگاه بنر را درک کنید. بدون این که به اهمیت خدمات دستگاه بنر پی ببرید نخواهید توانست این نیاز را درک کنید. شما مجبور هستید که به صورت دوره ای دستگاه را سرویس کنید. از این مورد مهمتر در صورت خراب شدن دستگاه و داشتن سفارش های زیاد اهمیت خدمات دستگاه بنر را بیش از پیش برای شما آشکار می سازد.

اهمیت خدمات دستگاه بنر بسیار حیاتی است.

خرید دستگاه بنر چگونه است

دلیل اصلی آن را نیز باید در گسترش و فراگیر شدن استفاده از بنر و فلکسی دانست. به عبارت دیگر، در سال های اخیر بنر و فلکسی به عنوان متریال اصلی برای چاپ آگهی ها، نقوش تبلیغاتی و متن ها و تصاویر مربوط به موضوعات مختلف، از چنان جایگاه محکم و پر طرفداری برخوردار شده که امروز ساخت انواع تابلوها، نصب انواع اعلامیه ها و همچنین اطلاع رسانی توسط آگهی های عمومی، بدون استفاده از بنر و یا فلکسی تقریبا غیر قابل تصور خواهد بود.

انواع متریال های قابل چاپ توسط دستگاه های بنر:

  • بنر
  • فلکسی
  • پارچه
  • استیکر
  • کاغذدیواری
  • و …

البته موضوع اطلاع رسانی و تبلیغات و استفاده از بنر در این حوزه ها، تنها مختص شرکت ها و صاحبان صنایع و مشاغل رسمی و بزرگ نبوده و حتی افراد حقیقی را نیز شامل می شود. به این معنی که حتی برای اطلاع رسانی به گروه های دوستانه، خانوادگی یا محلی در محیط های نسبتا کوچک غیر رسمی نیز می توان از بنر و فلکسی استفاده کرد.و به تبع آن خرید دستگاه بنر اهمیت پیدا میکند.

به دلیل همین میزان استفاده ی روزافزون از بنر، به صورت طبیعی استفاده از دستگاه بنر و فلکسی به طور مدام مورد توجه صاحبان صنایع گوناگون به ویژه رشته ی تبلیغات، اطلاع رسانی، روابط عمومی و دفاتر و کارگاه های چاپ قرار گرفته است.

خرید دستگاه چاپ بنر به صرفه میباشد

حتی برخی از کارفرمایان در سایر رشته های نیز با توجه به اینکه نیازمند استفاده از بنر برای امور تبلیغاتی خود می باشند، ترجیح داده اند به جای برون سپاری این امور به سایر کارگاه ها و دفاتر تخصصی، با خرید یک یا دو دستگاه چاپ بنر، خود نسبت به رفع نیازهای مربوط به این حوزه اقدام کنند و به صورت درون سازمانی در مورد چاپ و تبلیغات خودکفا باشند.

در نتیجه نمی توان نقش مهم بازار فروش این ماشین آلات در فضای صنعت و تجارت امروز را نادیده گرفت. چرا که علیرغم برخورداری از تبلیغات و اطلاعات گوناگون، باز هم ممکن است برخی شرکت ها بدون سابقه، دانش و اعتبار و تخصص لازم، مبادرت به فروش این گروه از ماشین آلات پر کاربرد داشته باشند.

از آنجا که نیت بسیاری از این موسسات غیر معتبر، صرفا جمع آوری سود مالی کلان در مدت زمان کوتاه می باشد، پس چندان اهمیتی به مشاوره، راهنمایی، پاسخگویی و پشتیبانی مشتری خود نخواهند داد.

اهمیت خدمات پس از فروش 

در واقع خدمات پس از فروش دستگاه بنر، بخش مهمی از پروسه ی فروش و تحویل دستگاه را شامل می شود. و در صورتی که فروشنده برای رشد بازار و ارتقای سطح واردات و فروش این ماشین آلات، باید ادامه ی ارتباط با مشتری و جلب رضایت وی را در دستور کار خود قرار دهد.

به همین ترتیب، می توان از ابتدای امر خرید دستگاه، به این ویژگی توجه کرد. نحوه ی بررسی این قضیه نیز چندان دشوار نیست.

در صورتی که فروشنده با روی گشاده حاضر به ارائه اطلاعات و مشاوره و راهنمایی در مورد مشخصات فنی و ملزومات جانبی دستگاه بنر شود و همچنین پیرامون خدمات و پشتیبانی پس از فروش دستگاه بتواند اعتماد و نظر شما را جلب کند، می توان انتظار معامله ای خوب و قابل اطمینان را با او داشت.

برای خرید دستگاه بنر به چه چیز دقت کنیم

یکی از مهمترین مزایای خرید دستگاه بنر از شرکت هایی که پشتیبانی قوی پس از ارائه محصول تعریف و اجرا می کنند، دردسر ها و مشکلات کمتری است که برای خریدار و صاحب دستگاه در مواقع بروز ایراد فنی به وجود می آید.

به عبارت دیگر، اگر دستگاه را از فروشنده ای معتبر خریداری کرده باشید، در صورت خرابی و نیاز یکی از قطعات و تجهیزات آن به تعمیر یا تعویض، بخش خدمات پس از فروش دستگاه بنر در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند نسبت به رفع عیب و راه اندازی مجدد دستگاه شما اقدام کند. اما در صورتی که دستگاه شما بدون گزینه ی خدمات پس از فروش تحویل شده باشد، در صورت بروز ایراد فنی، می بایست تعمیر دستگاه را به پیمانکاران و یا واحد های غیر تخصصی بسپارید که متاسفانه این موضوع به عنوان یک ریسک مدیریتی، ممکن است آنچنان که باید، نظر شما را جلب نکرده و دستگاه و قطعه ی مورد نظر پس از تعمیر از کارآیی و کیفیت لازم برخوردار نباشد.

مواردی که باید به آن توجه کرد:

  • اعتبار فروشنده
  • سابقه فروشنده
  • رضایت مشتریان
  • تعداد متخصصین
  • نوع پشتیبانی
  • قیمت خدمات

با توجه به موارد ذکر شده خدمات پس از فروش از اهمیت بالایی برخوردار است.

ضمن اینکه فروشنده ی معتبر با خدمات پس از فروش حرفه ای، دستگاه بنر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی خواهد کرد و لذا مشکل خواب و توقف دستگاه نیز چندان ضرر غیر قابل جبرانی به بار نخواهد آورد.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x