دستگاه سابلیمیشن لباس :اگر به فکر کسب درآمد هستید بخوانید

0 1,815
3.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله

کسانی که به فکر راه اندازی کارگاه در زمینه چاپ هستند می توانند روی توانایی دستگاه سابلیمیشن لباس برای آماده سازی لباس های ورزشی و حتی تیشرت تبلیغاتی حساب کنند. این دستگاه‌ها دارای قالب هایی هستند که به صاحب کارگاه توانایی چاپ روی انواع پارچه ها و انواع لباس ها را می دهند. بنابراین از توانایی آنها می توان برای آماده سازی لباس های مختلف استفاده کرد و از این روش به کسب درآمد مطمئن پرداخت.

اشنایی کامل با دستگاه چاپ سابلیمیشن

دستگاه سابلیمیشن چیست؟

 

حالا اگر شما به فکر کسب درآمد با دستگاه سابلیمیشن لباس هستید در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد جزئیات آن صحبت کنیم و پیشنهادهایی برای کسب درآمد ارائه دهیم.

نحوه عملکرد دستگاه سابلیمیشن لباس

احتمالاً اولین سوالی که در ذهن شما شکل می گیرد این است که دستگاه سابلیمیشن لباس چگونه کار میکند؟ دستگاه چاپ سابلیمیشن دارای قالب‌های مختلفی است که می‌توان از آن برای چاپ روی انواع پارچه یا حتی چاپ روی وسایلی مانند لیوان یا بشقاب استفاده کرد. برای شروع کار لازم است که طرح مورد نظر با استفاده از یک پرینتر جوهر افشان روی کاغذ مخصوص سابلیمیشن چاپ شود.
سطح پارچه مورد نظر با استفاده از چسب مخصوص سابلیمیشن آغشته شده و کاغذ سابلیمیشن روی آن چسبانده می‌شود. در مرحله بعد قالب چاپ روی لباس روی کاغذ قرار می گیرد و دستگاه روشن می شود تا حرارت لازم برای تصعید جوهر به وجود بیاید. انتقال جوهر از روی کاغذ به سطح پارچه با استفاده از نیروی حرارت انجام شده و چسب استفاده شده هم وظیفه نگهداری جوهر روی لباس را دارد. این شیوه چاپ بسیار آسان است و طرح پیاده سازی شده هم دوام بالایی دارد. بنابراین در جریان شستشو هیچ مشکلی برای دستگاه به وجود نمی‌آید.

روش های کسب درآمد با دستگاه چاپ روی لباس

شیوه های کسب درآمد با دستگاه سابلیمیشن لباس متنوع هستند و هر کسی با توجه به شرایط مکانی و توانایی خود می تواند یکی از آنها را انتخاب کند. بنابراین شما با خرید دستگاه چاپ روی لباس می توانید یکی از شیوه های زیر را انتخاب کنید:

چاپ نوشته روی لباس

ساده ترین و کلیدی ترین شیوه کسب درآمد این است که به چاپ نوشته روی لباس و پیاده سازی طرح های مختلف روی پارچه ها مشغول شوید. سایر شیوه های چاپ دوام و ماندگاری بالایی ندارند و این در حالی است که دستگاه چاپ روی لباس می تواند الگو های متنوع و ماندگاری را پیاده سازی کند. بنابراین عملاً شما در انتخاب نوع پارچه یا شرایط چاپ محدودیت ندارید و تنها پارچه مورد نظر باید در برابر حرارت مقاومت داشته باشد.

چاپ روی لباس ورزشی

اگر به لباس‌های ورزشی توجه کرده باشید در قسمت جلوی آن اسپانسر تیم ورزشی نوشته می‌شود و برای قسمت پشت آن هم باید نام ورزشکار و شماره آن و بعضاً اسپانسر های تبلیغاتی هم نوشته شود. شما اگر پروژه آماده سازی لباس یک تیم فوتبال را بر عهده بگیرید، عملاً با دستگاه چاپ روی لباس ورزشی می توانید منبع کسب درآمد پایداری برای خود ایجاد کنید که امکان آماده سازی لباس تیم ها و ورزش های مختلف را به شما می دهد و یک درآمد پایدار است.

آماده سازی تیشرت تبلیغاتی و کلاه تبلیغاتی

فقط کافی است که به دوران انتخابات شورای شهر یا انتخابات ریاست جمهوری نزدیک شوید تا ببینید که تیشرت تبلیغاتی و کلاه تبلیغاتی هر کدام از این نامزدها در تن بسیاری از افراد دیده می‌شود. این در حالی است که شرکت های مختلف با استفاده از دستگاه چاپ تیشرت هم از این شیوه برای معرفی برند خود استفاده می‌کنند و یکی از روشهای رایج بازاریابی است. بنابراین عملاً دستگاه چاپ طرح روی لباس به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر اشخاص مختلف یا طرح های متفاوت را روی لباس‌ها پیاده سازی کنید و به کسب درآمد بپردازید.

چاپ روی پارچه ها در صنایع نساجی

بافت طرح در جریان بافت پارچه بسیار سخت و هزینه بر است و معمولا شرکتهای نساجی از آن استقبال نمی کنند. این در حالی است که شما می توانید به عنوان بخشی از صنعت نساجی یک منطقه شروع به فعالیت کنید و طرح‌های مختلفی را روی پارچه‌های آنها چاپ کنید. دستگاه سابلیمیشن لباس و پارچه این اجازه را به شما می دهد که حوزه های مختلفی را تحت پوشش خود قرار دهید. به عنوان مثال با استفاده از دستگاه چاپ روی تیشرت ورزشی به راحتی می توانید در یک منطقه کوچک به کسب درآمد بپردازید.

قیمت دستگاه چاپ روی لباس

دستگاه چاپ روی لباس قیمت متفاوت و متنوعی دارد که به فاکتورهای مختلفی وابسته است. در وهله اول خصوصیات ذاتی و ویژگی‌های فنی دستگاه به عنوان معیار اصلی قیمت‌گذاری آنها شناخته می‌شود و طبیعتاً این قیمت‌گذاری توسط شرکت‌ها به شما اعلام می شود. به عنوان مثال هر چه اندازه دستگاه بزرگتر باشد با قیمت بالاتری مواجه هستید.
اما موضوع مهمی که قیمت دستگاه سابلیمیشن لباس را تحت تاثیر قرار می‌دهد، تعداد قالب استفاده شده در دستگاه است که طبیعتاً توانایی کارگاه شما را هم مشخص می کند. به عنوان مثال شما با یک دستگاه چاپ سابلیمیشن ۸ کاره تنوع و کارایی بیشتری نسبت به دستگاه چاپ سابلیمیشن ۶ کاره و دستگاه چاپ سابلیمیشن چهار کاره دارید. به همین دلیل اگر شما به فکر راه اندازی یک کارگاه حرفه ای هستید و احساس می کنید که منطقه شما برای کسب درآمد با این دستگاه مناسب است می توانید یک دستگاه ۸ کاره را انتخاب کنید و شیوه‌های مختلف کسب درآمد را امتحان کنید.

برای خرید دستگاه چاپ حرارتی سابلیمیشن چه کار کنیم؟

خرید دستگاه سابلیمیشن لباس چندان سخت نیست و در حقیقت موضوع اول به خود شما برمی گردد. در وهله اول از شما به عنوان صاحب کارگاه باید مشخص کنید که به چه دستگاهی نیاز دارید و قرار است در چه حوزه هایی فعالیت کنید. این انتخاب هم از لحاظ تعداد قالب دستگاه و هم از لحاظ قیمت دستگاه سابلیمیشن اهمیت دارد و می‌تواند به روی سرمایه اولیه شما برای راه اندازی کارگاه تاثیر بگذارد.
احتمالاً اطلاعات شما برای خرید دستگاه سابلیمیشن مناسب برای کارگاه محدود است و به همین دلیل سعی کنید که ابتدا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا لیست قیمت محصولات را در اختیار شما قرار دهند و به عنوان مشاور در کنار شما باشند تا دستگاه مناسب را انتخاب کنید.

3.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
3.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x