دستگاه اکوسالونت با هد های جدید

0 393
2 1 رای
امتیازدهی به مقاله

دستگاه اکوسالونت

دستگاه اکوسالونت سیمای شهر با قابلیتهای فراوان بر روی انواع متریال اکوسالونت کاغذ دیواری استیکر وینیل مش فلکس بنر و انواع کاغذ و پی وی سی اکوسالونت توانایی انجام چاپ را دارا میباشد.

این دستگاه با دارا بودن مشخصات فنی قوی و باثبات گزینه ایی مناسب برای انجام سفارشات سنگین خدماتی میباشد.

دستگاه اکوسالونت با استفاده از جوهر بدون بو اکوسالونت عمل چاپ را انجام میدهد.جوهر اکوسالونت با استفاده از مواد جدید و دوستدار محیط زیست و عاری از ترکیبات آلی فرار ساخته شده است.

به دلیل اینکه اکولوژیک یا دوستدار محیط زیست است به جوهر اکو معروف شده است.

مزایای جوهر اکوسالونت

  • منابع تجدید پذیر
  • کاهش انتشار ترکیبات آلی فرار (VOCs)
  • بازیافت آسان
  • کاهش قیمت و هزینه‌ها

دستگاه اکوسالونت

دستگاه اکوسالونت دارای مزایای بسیاری نسبت به پرینترهای سالونت هستند و همین موضوع منجر به استفاده بیشتر از آنها می‌شود. به‌عنوان‌مثال، دستگاه‌های اکوسالونت گازهای کمتری منتشر می‌کنند و سمیت کمتری در محیط کارگاه ایجاد می‌شود. این موضوع باعث ایجاد محیط کارگاهی بهتر و صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود.

یکی از راه‌های خشک شدن بنرها و ماندگاری چاپ آنها، تصعید سریع جوهر و خشک شدن به‌موقع آنهاست. این امر باعث می‌شود که به هنگام استفاده از جوهرهای سالونت، تهویه مناسب ضروری باشد. اگر از تهویه مناسب در کارگاه استفاده نشود، سطح رنگی بنر تیره شده و سلامتی کارکنان به خطر می‌افتد.

خرید یک دستگاه اکوسالونت باعث می‌شود که کارگاه به نیازی به نصب سیستم تهویه هوا نداشته باشد. از طرفی، استفاده از این جوهرها هزینه انرژی مربوط به گرمایش کارگاه و تهویه گازهای نامطبوع نیز کاهش می‌یابد.

 

 

 

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x