کسب درامد دستگاه چاپ بنر

0 456
1 1 رای
امتیازدهی به مقاله

کسب درامد دستگاه چاپ بنر که در دنیای امروز صنعت، دیگر جای سوال و ابهامی برای اهمیت و لزوم تبلیغات و معرفی و اطلاع رسانی باقی نمانده است. در واقع هیچگاه در طول تاریخ، اطلاع رسانی و تبلیغات به انواع ورش ها و در حالات و شرایط گوناگون با بشر همراه بوده و هست. حتی دیوارنگاره ها و نقوش به جا مانده از هزاران سال قبل بر روی غارهای سکونت گاه انسان های اولیه، نشان از تمایل آنها به پیدا کردن راهی برای ارتباط و اطلاع رسانی دارد تا به نوعی مخاطب خود را که حتی ممکن است هیچ گاه با او رودر رو نشود، از آنچه می تواند انجام دهد و حال و هوای ذهن و نگاه خود، باخبر کند.

دستگاه چاپ بنر

در دنیای امروز، به خصوص در حوزه ی صنعت، پس از تغییرات و تحولات بسیار و دگرگونی های فراوان در این زمینه، می بینیم که نیاز اهالی صنعت به معرفی خود و آگاهی رسانی به مخاطبین آشنا و غیر آشنا و دور و نزدیک در مورد توان مندی ها و خدمات و محصولات تولیدی، تا جایی پیش رفته که این موضوع و هر آنچه به آن مربوط است، به شکلی تخصصی در حوزه ای جداگانه به نام صنعت چاپ و تبلیغات اهداف مشتریان، کارفرمایان و صاحبان مشاغل و حرفه های گوناگون را برآورده می سازد. 

با استفاده از این دستگاه می توان روی متریال های متفاوتی چاپ انجام داد.

انواع متریال های قابل چاپ:

  • بنر
  • فلکسی
  • پارچه
  • استیکر
  • کاغذدیواری
  • و …

کاربرد بنرها

بنرها همانند پوسترها جهت تبلیغات طراحی و چاپ می گردند و پیام تبلیغاتی خود را در قالب یک طرح هنری و گرافیکی به مخاطب عرضه می دارند. متون به کار رفته در طراحی بنرها اغلب تبلیغاتی است و از جملات زیبا و آراسته در آن استفاده می گردد. هزینه طراحی و چاپ بنرها معمولا از پوسترها ارزان تر هستند زیرا جنبه تبلیغاتی آن بالاتر و در نتیجه صرفه اقتصادی آن باید بیشتر باشد.

چاپ بنر می تواند برای یکی از این موارد باشد:

  • آگهی ها
  • اطلاعیه ها
  • خبررسانی
  • اخبار
  • تابلو های راهنما
  • تابلوهای تبلیغاتی
  • بیلبوردها
  • معرفی
  • تبریک ها
  • تسلیت ها

بدون شک این صنعت نوپا و البته شناخته شده نیز مراحل و سیر پیشرفت و توسعه ی خود را طی می کند و در این میان، یکی از پرکاربردترین و پرطرفدار ترین تجهیزات و دستگاه های مربوط به این حوزه، دستگاه چاپ بنر می باشد.

 

درامد دستگاه چاپ بنر

 

نیاز به استفاده از بنر

در حقیقت نیاز صنایع و مشاغل و حتی افراد مختلف به استفاده از بنر و فلکسی به منظور اطلاع رسانی و تبلیغ خدمات و کالاهای خود و یا در حالت بسیار ساده و غیر صنعتی، اطلاع رسانی به دیگران در مورد اخبار و رویدادهای روزمره، موجب شده است تا استفاده از دستگاه چاپ بنر نیز به همان ترتیب و نسبت، افزایش چشمگیری داشته باشد.

اگر در نمایشگاه های تجاری و صنعتی گوناگون قدم زده باشیم و به دقت غرفه ها و محوطه ها و دیوارهای مجاز برای تبلیغات را ببینیم، متوجه می شویم که اگر قرار باشد از بنر و فلکسی استفاده نشود، تقریبا تمامی این دیوارها و محوطه ها خالی و یا احتمالا پوشیده از کاغذ خواهند بود.

به همین دلیل می توان پی برد که دستگاه چاپ بنر تا چه میزان برای انواع مختلف فعالیت های صنعتی و بازرگانی و حتی کسب و کارهای آزاد، مفید و پرکاربرد است. همچنین می توان پی برد که امروزه امر اطلاع رسانی و تبلیغ بدون استفاده از بنر با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

 

وظیفه اطلاع رسانی بنر

از طرف دیگر، در بسیاری از امور مربوط به اطلاع رسانی توسط افراد و نهادهای اجتماعی شبیه هیات مذهبی و تشکل های مردمی، بنر و فلکسی نقش مهمی بازی می کنند و به تبع آن، دستگاه چاپ بنر نیز کارآیی خود را بیشتر نشان می دهد.

زمانی که از کوچه ای عبور می کنیم و بنرهای حاوی پیام تبریک یا تسلیت را برای اتفاقی شیرین یا تلخ بر دیوار منزلی می بینیم، و یا هنگامی که با عبور از کنار مساجد و دفاتر مردمی مذهبی و یا اجتماعی، مشاهده می کنیم که اطلاعیه و یا بیانیه و تبلیغ خود را بر روی بنر به دیوار کناری خود نصب کرده اند، باید دقت داشته باشیم که در پس تمامی این نوشته ها و اطلاع رسانی ها، دستگاه چاپ بنر نقش و جایگاه اصلی را به خود اختصاص داده است.

در قدیم با استفاده از کاغذ و تابلوهای کاغذی و مقوایی و حتی چوبی، بسیار از این امور تبلیغاتی و اطلاع رسانی انجام می گرفت. اما امروزه می دانیم که استفاده از چوب و مشتقات ان برای این اهداف، علاوه بر هزینه و قیمت تمام شده ی بالا و نیاز به صرف وقت و زمان و انرژی زیاد، تبعات محیط زیستی فراوانی دارد، چرا که تهیه و تامین هر مقدار کاغذ و مقوا، نیاز به بریدن و از بین بردن تعدادی درخت و در نتیجه ضربه به طبیعت دارد.

در صورتی که بنرهای استفاده شده پس از خروج از دستگاه چاپ بنر، ممکن است در مدت زمان بیشتر دوام داشته و در مواجهه با شرایط محیطی، آسیب چندانی نبینند. ضمن اینکه بنرهایی که مطلب و زمان مناسب استفاده از آنها به پایان رسیده، قابل بازیافت و تبدیل به سایر محصولات قابل استفاده در زندگی روزمره هستند.

 

عمر مفید تابلوها

به عبارت دیگر، نه تنها عمر مفید تابلوهای بنر و فلکسی بسیار بیشتر از تابلوهای مقوایی و چوبی و آگهی های کاغذی است، بلکه پس از اینکه کارآیی خود را از دست دادند و یا نقش و مطلب نوشته شده روی آنها اهمیت اولیه را از دست دهد، می تواند بازیافت شود و کاربردهای دیگری نیز داشته باشد. لذا با تحلیل این موارد، می توان نتیجه گرفت که درامد دستگاه چاپ بنر و دستگاه چاپ بنر نه تنها کاربرد و جایگاه خود را در زمینه ی اطلاع رسانی و تبلیغات و امور چاپ از دست نخواهد داد، بلکه روز به روز با گسترش و بیشتر شدن مشاغل و رشته های مختلف صنعتی، و ایجاد رقابت در بازار برای معرفی محصولات، ایده ها و خدمات، استقبال و استفاده از آن بیشتر و بیشتر خواهد شد.

معرفی موارد یاد شده در سیستمها پشتیبانی بسیار مورد توجه قرار دارد زیرا اکثر دستگاه های بنر به نسبت نوع استفاده و همچنین اطلاعات اپراتور از رویه فعالیت و چاپ دارای استحلاک و همچنین دارای مواد مصرفی می باشند و درامد دستگاه چاپ بنر در حال افزایش است .

این موارد از جمله مواردیست که باید هر مشتری از آن اطلاعات کافی داشته باشد.

خدمات پس از فروش

دستگاه های چاپ بنر نیاز به سرویس های دوره ای و یا تعمیرات فوری دارند. زمان در این شغل نقش مهمی را ایفا می کند. عدم سرویس دهی به موقع موجب ضررهای مالی بسیاری می شود و در برخی موارد اعتبار فرد را نیز از بین می برد. از این رو خدمات پس از فروش و پشتیبانی های فروشنده را نمی توان نادیده گرفت.

مواردی که باید به آن توجه کرد:

  • اعتبار فروشنده
  • سابقه فروشنده
  • رضایت مشتریان
  • تعداد متخصصین
  • نوع پشتیبانی
  • قیمت خدمات

با توجه به موارد ذکر شده خدمات پس از فروش از اهمیت بالایی برخوردار است.

پشتیبانی دستگاه بنر سیمای شهر

سیستم پشتیبانی دستگاه بنر سیمای شهر دارای 3 مرحله بوده که به ترتیب بیان میشود :

سیستم پاسخ گویی تلفنی

مرحله ی اول سیستم پاسخ گویی تلفنی می باشد که در مواقع در یک بخش از مجموعه این مورد که توسط چند متخصص پشتیبانی و اجرا میشود.

سیستم پشتیبانی آنلاین

سیستم پشتیبانی آنلاین که با استفاده از اینترنت و نرم افزار های کنترل میز کار شما با رایانه ی شما وصل شده و تنظیمات را انجام میدهند و همچنین میتوانند به شما اموزش مراحل نرم افزاری را آموزش دهند.

تامین قطعات یدکی

و گزینه ی اخر درامد دستگاه چاپ بنر به تامین قطعات یدکی و دارابودن بانک قطعات یدکی و ارسال نیرو به سمت دارنده دستگاه نیز مربوط است لذا داشتن سرویس و خدمات سریع و نزدیک به افزایش درامد دستگاه چاپ بنر کمک خواهد کرد.

 

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
Subscribe
Notify of
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
چقدر عالیه اینجایین < ارسال نظرات >x